Krycek kirjoitti:Itse kilautin vielä toisen kerran kysyäkseni mikä ihmeen logiikka tuossa toimitusjärjestyksessä on, kun myöhemmin tilanneet ovat jo omiaan saaneet... mutta kysymys jäi esittämättä kun neiti kysyi, että haluaisinko postin seurantanumeron. Huomenna tai viimeistään ylihuomenna pitäisi olla noudettavissa lähipostista.
Mikä malli ja millon teit tilauksen.
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!" - Homer Simpson
Krycek kirjoitti:Itse kilautin vielä toisen kerran kysyäkseni mikä ihmeen logiikka tuossa toimitusjärjestyksessä on, kun myöhemmin tilanneet ovat jo omiaan saaneet... mutta kysymys jäi esittämättä kun neiti kysyi, että haluaisinko postin seurantanumeron. Huomenna tai viimeistään ylihuomenna pitäisi olla noudettavissa lähipostista.
TiinaniiT kirjoitti:Kävin tänään paikallisella jälleenmyyjällä kysymässä minkälainen jono olisi iPhoneen. Valkoista olin metsästämässä, mutta hyllyssä oli vain mustaa. Ei antanut luonto periksi ottaa tuota mustaa vaikka sen olisi siitä heti mukaan saanutkin. Valkoista sitten onkin paljon hankalampi saada lähiaikoina, joten en jättänyt mitään varaustakaan. Kai noihin mustiinkin oli joku lista olemassa mutta eivät kai kovin aktiivisesti olleet listaa käyneet läpi. Olisikin ollu liian hyvä tuuri vaan kävellä ensimmäiseen kauppaan sisään ja poistua sieltä iPhonen kanssa.
Mikä malli ja millon teit tilauksen.
Pikkumusta, 27.7.
Uuuuuu... Ton perusteella munki puhelimen toimitus pitäis jo lähestyä, vaikka aspassa sanottiinki että lokakuulle menee. Viis päivää ton jälkeen tilasin saman mallin. Optimisteja ollaan, vaikka usko Soneran toimitusjärjestykseen alkaakin horjua...
Rekku kirjoitti:Tilattu 16.07.2009 Soneran nettikaupasta
Soitin palstan tekstien perusteella viime perjantaina Soneran myyntipalveluun (0800 133 133) ja ilmoittivat että puhelin on olemassa, mutta ei lähetetty.
Kärsimättömänä soitin tänään uudestaan, antoivat lähetysseurantakoodin ja puhelin on sittenkin lähtenyt matkaan perjantaina.
Perillä tänään Valkealan ABC:llä. Hienoa.
Edit: Puhelinhan oli 3GS 16GB musta
Siis tuosta viestistä iLuuri oli kätösessä 15 min päästä.
Kyllä ne oli ihan 3G S 32 Gt. Myyjä oli just tullu lomalta, mutta olisi kyllä varmasti myynyt puhelimen mulle vaikka jostain listasta olikin puhetta. Ilmeisesti kukaan ei ollut tullut tilausta noutamaan kun kyseessä kuitenkin on pienehkö paikkakunta jossa ei ehkä ihan hirveän montaa iPhonen ostajaa ole Pistän yksäriä niille jotka haluavat tietää. Kannattaa soittaa sinne nyt kuitenkin etukäteen. Kaksi näitä mustia oli hyllyssä.
Okei... Oli inhottava kärsimätön asiakas ja soitin vaikka se taisteli kaikkia "ole edes itse hyvä asiakas"-tuntoja vastaan. Ei ole tietoa 31.7 puhelimitse tilatusta pikkumustasta. Elokuun loppuun/syyskuun ekalle viikolla lupaili, koska "näitä laitteita nyt kuitenkin on..." Kiltti ja mukava setä siellä jaksoi kuitenkin palvella ja vakuutella, että kyllä se pian tulee.
Sasquatch kirjoitti:Okei... Oli inhottava kärsimätön asiakas ja soitin vaikka se taisteli kaikkia "ole edes itse hyvä asiakas"-tuntoja vastaan. Ei ole tietoa 31.7 puhelimitse tilatusta pikkumustasta. Elokuun loppuun/syyskuun ekalle viikolla lupaili, koska "näitä laitteita nyt kuitenkin on..." Kiltti ja mukava setä siellä jaksoi kuitenkin palvella ja vakuutella, että kyllä se pian tulee.
Itse kun olen soittanut 27.7 puhelimitse tilauspalvelusta tilatun puhelimen perään (32g- musta), niin jotenkin tuntuu aina, että edes tilausta ei löydy, koska kyselevät kaikennäkösiä ja mitään hajua ei oikeen ole milloin tarkalleen puhelimen voisi saada.
Luultavasti tilauskeskuksesta tilatut puhelimet ovat vain myyjien omilla listoilla ja ne jaetaan sitten kun jaetaan
kuitenkin mitään varausnumeroita sun muita ei tietenkään ole tai että olisi tullut mihinkään mitään tilausvahvistusta jne, jne...
Sasquatch kirjoitti:Okei... Oli inhottava kärsimätön asiakas ja soitin vaikka se taisteli kaikkia "ole edes itse hyvä asiakas"-tuntoja vastaan. Ei ole tietoa 31.7 puhelimitse tilatusta pikkumustasta. Elokuun loppuun/syyskuun ekalle viikolla lupaili, koska "näitä laitteita nyt kuitenkin on..." Kiltti ja mukava setä siellä jaksoi kuitenkin palvella ja vakuutella, että kyllä se pian tulee.
Itse kun olen soittanut 27.7 puhelimitse tilauspalvelusta tilatun puhelimen perään (32g- musta), niin jotenkin tuntuu aina, että edes tilausta ei löydy, koska kyselevät kaikennäkösiä ja mitään hajua ei oikeen ole milloin tarkalleen puhelimen voisi saada.
Luultavasti tilauskeskuksesta tilatut puhelimet ovat vain myyjien omilla listoilla ja ne jaetaan sitten kun jaetaan
kuitenkin mitään varausnumeroita sun muita ei tietenkään ole tai että olisi tullut mihinkään mitään tilausvahvistusta jne, jne...
Elä pelottele!! On kyl ihan totta, että se kovasti kyseli miten olet tilauksen oikein tehnyt ja viimeksikin jotain säätöä oli, kun se täti kuiskaili itsekseen "miten voi olla näin.." Et saa nähdä
No niin paistaa se aurinko tännekin. Myyntipalvelun nainen ei tietänyt tänään mistään yhtään mitään väittäessään, että puhelin tulisi vasta syys-lokakuussa.
SE tuli tänään postissa!
Eli tilattu Soneran nettikaupasta 13.7 valkoinen 32gb.
Voisi luulla, että samoihin aikoihin tilanneet saavat myös omansa tästä erästä.
Mites onko porukalle 32 mustaa tullu mitenkä? Millon tilattu, millon tullut jne.. Soittelin myyntipaleluun ja kyselin oman perään mutta paskat siellä muuta hoettu ku "elokuun lopussa / syyskuun alussa" liirumlaarumia. Se aspa muuten kovasti toisteli, että toimitusvaikeudet eivät johdu sonerasta vaan applesta. Monesti kertoi tuon puhelun aikana kunnes kysäsin, että olisko kenties kannattanut lykätä julkasua jos ei kerta luureja ollut varastossa. Vastaus oli "mmmm...." Sonera jokatapauksessa koittaa selkeesti lykätä syytä applelle päin, mikä ei minua kiinnosta paskan vertaa kun olen tuotteen soneralta ostanut enkä jostain applen storesta 8)
Kannattaa selata ketjua taaksepäin, niin siellä kyllä monet kertonut tuon kysymäsi asian.
Itse sanoin kyllä soneran kiltille sedälle kun pahoitteli, että no eihän se teidän vika ole jos ei apple puhelimia teille toimita. Kyllä sonera niitä jakelisi, jos olisi mitä jakaa.
Elä pelottele!! On kyl ihan totta, että se kovasti kyseli miten olet tilauksen oikein tehnyt ja viimeksikin jotain säätöä oli, kun se täti kuiskaili itsekseen "miten voi olla näin.." Et saa nähdä
Niinpä... oli ehkä virhe ostaa puhelin myyntipalvelusta . Itse ostotilannekin oli täysin katastrofaalinen... "eihän niitä ole kuin yksi malli", jne, jne...
Huoh, tuossa juuri kaveri soitti, eli oli tilannut netistä puolessa välissä heinäkuuta ja tänään kolahti luuri postista.... niin ne toisillee vaan tulee ja toisille ei Noh... tyhmästä ostopaikka valinnasta tässä kärsitään, eli oma vika
V*tutuksen määrä on aika sanoin kuvaamaton, kun lueskelee täällä miten jengi kotiuttaa huomattavasti omaani myöhemmin tilattuja laitteita, samaa mallia vielä. Ja parastahan tässä on, että asiasta ei voi oikein valittaa yhtään mihinkään. Ja vaikka voisikin, niin ei siitä taitaisi olla yhtään mitään hyötyä. Näin sitä kuluttajaa taas kustaan silmään. Sori, menee vaan hermot tähän touhuun.
No pidetään mielessä kuitenkin se että hyvää kannattaa aina odottaa ja odotus palkitaan aina!
Itse jo kolme viikkoa ilman iLuuria (3G pöllittiin Hong Kongissa) ja tuntuu että mitään ei enää osaa tehdä ilman sitä. Hävettää myöntää kun viime viikolla piti kipeänä lähteä Meilahteen korvapolille käymään koin helpommaksi mennä taksilla kuin alkaa matkustamaan ratikalla ja etsimään oikeata rakennusta sairaala-alueelta .
Coltrane kirjoitti:V*tutuksen määrä on aika sanoin kuvaamaton, kun lueskelee täällä miten jengi kotiuttaa huomattavasti omaani myöhemmin tilattuja laitteita, samaa mallia vielä. Ja parastahan tässä on, että asiasta ei voi oikein valittaa yhtään mihinkään. Ja vaikka voisikin, niin ei siitä taitaisi olla yhtään mitään hyötyä. Näin sitä kuluttajaa taas kustaan silmään. Sori, menee vaan hermot tähän touhuun.
Aivan. Prkl. Soneran virhe tapahtui siinä kun väitti ennakkovarauksilla ja varausjärjestyksellä olevan jotain merkitystä. Hyvin vähän tässä on muuta valittamisen aihetta ollut.
Joo ja kun puhelin varattu tohon Tikkurilan Sonera Pisteeseen 13.7: Käytiin vaimokkeen kanssa viime lauantaina (22.8.) tietämässä puhelimia, niin nainen näytti a4 paperia, joka oli täynnä nimiä. NIistä oli 3 tavoitettu, joille puhelin toimitettu. Loput pitää tavoittaa (siis nämä ennakko-ennakkovaranneet) ennenkuin Sonera antaa myymälälle Sonerakauppa.fi -sivuilla tehtyä varauslistaa. En tuota kyllä haluais uskoa, mutta mitähän tässä nyt tekisi.. Saisko puhelinta tässä vaiheessa nopeemmin, jos verkkokaupasta tilaa? Ja eihän se kaupan varaus kuitenkaan peruunnu..!?
Siis mulle tulossa Musta 32G ja pariskunnan toiselle puoliskolle Musta 16G.
Soitin palstan tekstien perusteella viime perjantaina Soneran myyntipalveluun (0800 133 133) ja ilmoittivat että puhelin on olemassa, mutta ei lähetetty.
Kärsimättömänä soitin tänään uudestaan, antoivat lähetysseurantakoodin ja puhelin on sittenkin lähtenyt matkaan perjantaina.
Mulle sanottiin kanssa tänään, että 21.7. tilattu Musta 32GB ei ole vielä lähtenyt liikenteeseen, mutta tällä tai ensi viikolla on postissa. PItänee soittaa loppu viikosta vielä uudestaan, mikäli ei muuten kuulu.
MBP 13" Touch/2019 | MBA 11” Mid 2011 | MBP 15,4" Core Duo 2.0 | PB G4 15" 1.33 | iBook G4 14" 1.33 | iPhone 11 Pro | iPad Pro 11” 2020 |
Mulle sanottiin kanssa tänään, että 21.7. tilattu Musta 32GB ei ole vielä lähtenyt liikenteeseen, mutta tällä tai ensi viikolla on postissa. PItänee soittaa loppu viikosta vielä uudestaan, mikäli ei muuten kuulu.
Sama homma oman 20.7 tilatun mustan 32gb:n kanssa. Jos ei mittään kuulu niin viimeistään perjantaina soitan uudestaan.
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!" - Homer Simpson