Yksi syy lisää jailbreakata puhelin...
-
Yksi syy lisää jailbreakata puhelin...
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Ohjeet: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4958
-
-
Re: Yksi syy lisää jailbreakata puhelin...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Parhaat asiat on yleensä Mac only.Mailia kirjoitti:Meh, ei Windows versiota, meh.

No, kai tuosta joku tekee windows versionkin.
-
Viesti Kirjoittaja smicke »
Peräruiskeen arvoinen kommentti.Nätti-Nikke kirjoitti:Parhaat asiat on yleensä Mac only.Mailia kirjoitti:Meh, ei Windows versiota, meh.![]()
-
Jos toi mun kommentti sai aikaan sussa tuollaisia tuntemuksia, niin saat antaa itsellesi peräruiskeen. Mä en ainakaan estä.smicke kirjoitti:Peräruiskeen arvoinen kommentti.Nätti-Nikke kirjoitti:Parhaat asiat on yleensä Mac only.Mailia kirjoitti:Meh, ei Windows versiota, meh.![]()
-
Ai niinkuin pelaaminen, halvat hinnat ja laaja ohjelmistotuk- Eikun hetkonen..Nätti-Nikke kirjoitti:Parhaat asiat on yleensä Mac only.Mailia kirjoitti:Meh, ei Windows versiota, meh.![]()
-
Pelejä varten on konsolit, 500 euron Aceria en edes haluaisi omistaa ja toi ohjelmistotuki... mahdatko itsekään tietää mistä puhut?Mailia kirjoitti:Ai niinkuin pelaaminen, halvat hinnat ja laaja ohjelmistotuk- Eikun hetkonen..Nätti-Nikke kirjoitti:Parhaat asiat on yleensä Mac only.Mailia kirjoitti:Meh, ei Windows versiota, meh.![]()
-
Viesti Kirjoittaja apli »
Kiitti linkki vinkistä, tätä on odotettu. Terveisin nimimerkki just järjestelin 7 sivullista ohjelmia käsin.Nätti-Nikke kirjoitti:Eli kohtalaisen helppo tapa organisoida ohjelmat: Movement.
Ohjeet: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4958
Millä tavalla muuten organisoitte? Mulla on käytetyimmät, viihde, uutiset ja sanakirjat, pelit, wikipediat ja muut tietolähteet, liikunta.
-
Konsolit voi olla pelaamista varten, mutta ovat aivan liian kalliita, verrattuna siihen, että niillä ei voi kumminkaan pelata kaikkea hyvin, enimmäkseen kontrollien takia.Nätti-Nikke kirjoitti:Pelejä varten on konsolit, 500 euron Aceria en edes haluaisi omistaa ja toi ohjelmistotuki... mahdatko itsekään tietää mistä puhut?Mailia kirjoitti:Ai niinkuin pelaaminen, halvat hinnat ja laaja ohjelmistotuk- Eikun hetkonen..Nätti-Nikke kirjoitti:Parhaat asiat on yleensä Mac only.Mailia kirjoitti:Meh, ei Windows versiota, meh.![]()
En puhu 500€ Acerista, vain siitä kuinka voin Macin hintaan kasata koneen enemmällä teholla ja laittaa siihen Windowsin.
Ja olen myös törmännyt enempiin ohjelmistoihin jotka ovat Windowsille kuin Macille.
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »

Kait tän saman vois Winnille tehdä kohtuu helpolla, toihan editoi vaan com.apple.springboard.plistiä.. en vaan tiiä yhtään millä tapaa jailbreakatun luurin tiedostojärjestelmään saa yhteyden (sftp?)
-
- No, PS 3 maksaa noin 350 euroa... Ei ihan hirveä hinta.Mailia kirjoitti:Konsolit voi olla pelaamista varten, mutta ovat aivan liian kalliita, verrattuna siihen, että niillä ei voi kumminkaan pelata kaikkea hyvin, enimmäkseen kontrollien takia.
En puhu 500€ Acerista, vain siitä kuinka voin Macin hintaan kasata koneen enemmällä teholla ja laittaa siihen Windowsin.
Ja olen myös törmännyt enempiin ohjelmistoihin jotka ovat Windowsille kuin Macille.
- Mulla on 17" Macbook Pro, hinta 2299 euroa. Näytä mulle samoilla spekseillä, vastaavilla ohjelmilla varustettu Windows kone. Ei taida löytyä.
- Määrä ei korvaa laatua. Ei ohjelmistoissa, eikä monessa muussakaan asiassa.
Kaiken kaikkiaan mulle on ihan sama, jos sä olet tyytyväinen siihen sun winkkariisi. Hyvä niin. Tähän voisi todeta lopuksi vanhan totuuden: Tiedätkö miksi koira nuolee tyytyväisenä muniaan? Se ei tiedä, että on jäätelöpuikkojakin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Konsolit voi olla pelaamista varten, mutta ovat aivan liian kalliita, verrattuna siihen, että niillä ei voi kumminkaan pelata kaikkea hyvin, enimmäkseen kontrollien takia.Mailia kirjoitti: Pelejä varten on konsolit, 500 euron Aceria en edes haluaisi omistaa ja toi ohjelmistotuki... mahdatko itsekään tietää mistä puhut?
Ja olen myös törmännyt enempiin ohjelmistoihin jotka ovat Windowsille kuin Macille.[/quote]
Miksi tämä OS X vs Windows keskustelu piti tähänkin ketjuun tuoda pakolla mukaan? Etsippä mulle läppäri joka vastaa 1:1 13 tuumaista MBP:tä...Itse en löytänyt kun kesällä uutta konetta olin etsimässä. Applen läppärihinnasta alkaa olla hyvin lähellä PC puolen vastaavia "laatukoneita", ja nyt ei tosiaan tarkoiteta näitä 500e Citymarketin läppäreitä.
PC pelaaminen on toivottavasti kuolemassa hyvin pian. Toivon vaan että myös pelifirmat alkavat pikkuhiljaa tajuta tämän, että siellä PC maailmassa on ne pikkupetterit jotka warettaa ne uusimmat NHL:t yms. Ja tuo on ihan roskapuhetta että konsolilla pelaaminen on mahdotonta kontrollien takia. Konsoleilla kontrollit saadaan sentään helpoiksi, kun ei ole n+1 nappia mitä pitää painaa että saa jotain tehtyä.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Koska Mac elitismi alkoi heti kukistamaan, ja en oikein pidä kuinka ylimielisiä Mac käyttäjät ja Apple itse varsinkin on.inf kirjoitti:Miksi tämä OS X vs Windows keskustelu piti tähänkin ketjuun tuoda pakolla mukaan?.
-
Viesti Kirjoittaja DjABu »
Mailia kirjoitti:Koska Mac elitismi alkoi heti kukistamaan, ja en oikein pidä kuinka ylimielisiä Mac käyttäjät ja Apple itse varsinkin on.inf kirjoitti:Miksi tämä OS X vs Windows keskustelu piti tähänkin ketjuun tuoda pakolla mukaan?.
Thumbs up! Samma här tuon ylimielisyyden osalla.
Itse en yli kahen tonnin
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ylimielisyyttä? ehkä...vai vaan tyytyväisyyttä omaan ostokseensa?DjABu kirjoitti:Mailia kirjoitti:Koska Mac elitismi alkoi heti kukistamaan, ja en oikein pidä kuinka ylimielisiä Mac käyttäjät ja Apple itse varsinkin on.inf kirjoitti:Miksi tämä OS X vs Windows keskustelu piti tähänkin ketjuun tuoda pakolla mukaan?.
Itse en yli kahen tonnin:n jäätelötikkua ostasi...
Mikäs tämä 2tonnin jäätelötikku on?
Itse edelleen odottelen sitä 13" PC läppäriä jossa olisi speksit about 1:1:n MBP:n kanssa, ja hitnaa se reilu 1100e?
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Juu, älkää jatkako tätä! Jokunen melkein vastaava kone voi löytyä mutta mitä sittne! Aiheeseen!inf kirjoitti:Ylimielisyyttä? ehkä...vai vaan tyytyväisyyttä omaan ostokseensa?DjABu kirjoitti:Mailia kirjoitti:Koska Mac elitismi alkoi heti kukistamaan, ja en oikein pidä kuinka ylimielisiä Mac käyttäjät ja Apple itse varsinkin on.inf kirjoitti:Miksi tämä OS X vs Windows keskustelu piti tähänkin ketjuun tuoda pakolla mukaan?.
Itse en yli kahen tonnin:n jäätelötikkua ostasi...
Mikäs tämä 2tonnin jäätelötikku on?
Itse edelleen odottelen sitä 13" PC läppäriä jossa olisi speksit about 1:1:n MBP:n kanssa, ja hitnaa se reilu 1100e?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Yksi syy olla jailbreakkaamatta on se että monet töpeksii ja saavat turhia ongelmia sen takia. Keksikää samalla myös parempi idea valikoksi?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kuten kaikkien laitteiden kanssa, niin aina kannattaa miettiä mitä oikeasti sitten alkaa asentamaan. Luurin kuin luurin saa jumiin jos ei yhtään katso mitä laitteeseen asentelee.Sherukka kirjoitti: Juu, älkää jatkako tätä! Jokunen melkein vastaava kone voi löytyä mutta mitä sittne! Aiheeseen!
Yksi syy olla jailbreakkaamatta on se että monet töpeksii ja saavat turhia ongelmia sen takia. Keksikää samalla myös parempi idea valikoksi?
Itse jailbreakkasin ihan sen takia että saan 5 ikonia dockiin ja ikoneille paremman themen sekä myös Springboard themejä

-
Viesti Kirjoittaja aatsaa »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Macbook, 2,2GHz, 4Gb
iPad 16Gb WiFi
iPhone 4 16Gb, TF
-
Viesti Kirjoittaja teidon »
Huhujen mukaan ohjelmien järjesteleminen olisi yksi iTunes 9:n uusista ominaisuuksista. Eiköhän tuota ominaisuutta olla toivottu tarpeeksi kauan, että eiköhän se melko todennäköisesti tule seuraavassa iTunesissa. iTunes 9:stä kerrottaneen lisää ensi kuussa järjestettävässä lehdistötilaisuudessa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mailia kirjoitti:Koska Mac elitismi alkoi heti kukistamaan, ja en oikein pidä kuinka ylimielisiä Mac käyttäjät ja Apple itse varsinkin on.inf kirjoitti:Miksi tämä OS X vs Windows keskustelu piti tähänkin ketjuun tuoda pakolla mukaan?.

Mikäli nokkapokka jatkuu, poistetaan ketjun aiheeseen kuulumattomat viestit.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka