![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kaikenlaista olen kokeillut, mutta konstini on nyt käytetyt. MBP on uusi ja puhelinkin aika uusi. Puhelin on Sonerasta. Vai suolestako se nyt tässä tapauksessa oli

Viesti Kirjoittaja hollmi-5 »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Se, mitä olisin sillä yhteydellä tehnyt, olisi selvinnyt sen jälkeen, kun yhteuys olisi onnistunut. Taitaa olla vielä Nokia N-sarjalaisten ja PC:n sielunelämä niin pinnassa, että en sen pidemmälle ajatellut.egoste kirjoitti:Mitäs ajattelit tuolla BT yhteydellä tehdä ?
Tethering toimii, mutta tiedostojen siirto jne. ei - nuo tehdään piuhalla ja iTunesilla.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mac ilmoittaa: Laitteessa ei ole tarvittavia palveluitakallekilponen kirjoitti:Olethan kytkenyt internet jaon iPhonesta päälle? Olethan parittanut laitteet?
Jos olet, mitä tapahtuu kun klikkaat bluetooth ikonia valikkopalkissa, valitset laitteista iPhonen ja valitset "Yhdistä verkkoon"?
Viesti Kirjoittaja inf »
Onhan sulla data asetukset kunnossa siinä luurissa? Eli toimiiko luurissa data?hollmi-5 kirjoitti:Mac ilmoittaa: Laitteessa ei ole tarvittavia palveluitakallekilponen kirjoitti:Olethan kytkenyt internet jaon iPhonesta päälle? Olethan parittanut laitteet?
Jos olet, mitä tapahtuu kun klikkaat bluetooth ikonia valikkopalkissa, valitset laitteista iPhonen ja valitset "Yhdistä verkkoon"?
Puhelin toimii muuten oikein, mutta bluetooth ei toimi MBP:n kanssa. Auton handsfree toimii.inf kirjoitti:Onhan sulla data asetukset kunnossa siinä luurissa? Eli toimiiko luurissa data?hollmi-5 kirjoitti:Mac ilmoittaa: Laitteessa ei ole tarvittavia palveluitakallekilponen kirjoitti:Olethan kytkenyt internet jaon iPhonesta päälle? Olethan parittanut laitteet?
On ja on.egoste kirjoitti:Onko tethering asetus päällä ja onko Soneran liittymä käytössä ?
Päivitys on viimeisin molemmissa laitteissa. Kun selaan laitteita MBP löytää puhelimen, mutta ilmoittaa välillä yhden laitteen löytyneeksi ja välillä luku muuttuu takaisin nollaksi. Uudelleen paritustakin olen yrittänyt. Olen resetoinut puhelimen ja käynnistänyt uudelleen. Poistanut laitteen molemmista härveleistä ja yrittönyt uudelleen paritusta, mutta puhelin ei löydä MBP:ta.egoste kirjoitti:MBP:ssä viimeinen 10.5.8 päivitys ?
Jos nuo on kunnossa, niin parita iPhone uudestaan...
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Itsellä on jostain syystä samanlaisia kokemuksia 17 tuumasen Macbook pron kanssa. Mustassa 13 tuumasessa toimii. En ole kyllä enää viitsinyt säätääkään, kun en ko. konetta edes kovin usein avaa.hollmi-5 kirjoitti:
Päivitys on viimeisin molemmissa laitteissa. Kun selaan laitteita MBP löytää puhelimen, mutta ilmoittaa välillä yhden laitteen löytyneeksi ja välillä luku muuttuu takaisin nollaksi. Uudelleen paritustakin olen yrittänyt. Olen resetoinut puhelimen ja käynnistänyt uudelleen. Poistanut laitteen molemmista härveleistä ja yrittönyt uudelleen paritusta, mutta puhelin ei löydä MBP:ta.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”