Nyt olen kuitenki kytkemässä tulostinta verkkoon käyttäen D-linkin DP-300U tulostinpalvelinta. Tulostimen olen kytkenyt tuohon purkkiin USB-portin kautta. Macit löytävät tulostimen verkosta, mutta tässä vaiheessa ongelmat alkavat. Haluaisin asentaa tuon tulostimen käyttämään samaa ajuria kuin ennen, mutta mistään sitä ei tunnu löytyvän. Tarjolla on ainoastaan EPSON Stylus-Photo-cups-gimp-v.4.2.5 (taaskaan en ole aivan sata varma tuosta nimestä, mutta lähellä ollaan) niminen ajuri. Tulostaminen siis onnistuu myös tuolla ajurilla, mutta esim PhotoShopissa on kuulema tulostus määrityksissä eroja tuohon toiseen ajuriin. Käyttäjät kun ovat jo tottuneet tuohon aikaisempaan ja tehneet erillaisia tulostosprofiileja sen mukaan niin olisi mukavaa saada se jotenkin toimimaan. Olen miettinyt tätä koko päivän ja koittanut löytää netistä vinkkiä, mutta ilmeisesti en osaa keksiä googleen sopivia hakusanoja, koska mitään ratkaisua ei ole löytynyt.
Jos jollakin tämän palstan lukijoista olisi kokemusta aiheesta niin olisin enemmän kuin kiitollinen kuulemaan vinkkejä ongelman ratkaisusta.
Etukäteen kiittäen,
Seemann