iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja n0st0kurki »
-
Viesti Kirjoittaja SicMX »
Saitko siis Data Kuukausi + Data Teho Plussan (3,6mbit) hintaan 9,90?karppa kirjoitti:32 gb white noudettu Itäkeskuksen Sonerakaupasta. Nyt luuri kuumottaa laukussa ja työpäivän loppua odotetaan, kuin kuuta nousevaa. Ko. Sonerakaupassa sai ainakin vanhanakin asiakkaana data teho plussan 9,90 euron kuukausihintaa.
-
Viesti Kirjoittaja waari- »
Tota samaa koitin kans kysellä. Itse ainakin sain tämän paketin tuohon hintaan, vaikka olen vanha Soneran asiakas (iPhone kytky). Ja aluksi paketti ei tullut voimaan, koska ei tehty 2v sopimusta. Muutettiin tämä ja hinnat ja nopeudet on nyt kohillaan. Yhden vuoden kytkyyn kuulemma mahdotonta laittaa tota tarjousta, koska se koskee vain kahden vuoden sopparia. Näin ainakin minulle kerrottiin.SicMX kirjoitti:Saitko siis Data Kuukausi + Data Teho Plussan (3,6mbit) hintaan 9,90?karppa kirjoitti:32 gb white noudettu Itäkeskuksen Sonerakaupasta. Nyt luuri kuumottaa laukussa ja työpäivän loppua odotetaan, kuin kuuta nousevaa. Ko. Sonerakaupassa sai ainakin vanhanakin asiakkaana data teho plussan 9,90 euron kuukausihintaa.
-
Viesti Kirjoittaja SMu_ »
Nyt en ole varma muistanko väärin mutta jossain näistä keskusteluista täällä jossa on puitu näitä toimituksia joillekkin muille olisi soiteltu että onko kiinnostunut edelleen saamaan puhelimen. Olikohan vielä että näille joille oli soitettu niin hekään ei olleet tehneet ennakkotilausta?! Mutta enivei, melko mielenkiintoista että soittivat ja ilmoittivat että tämmöinen olisi tarjolla juurikin minulle että senkun tulet hakemaan. Kaikki ennakkoon tilanneet eivät vissiin ole vieläkään saaneet puhelintaan niin miksi sitten minulle soitteleevat kun en ole edes tilannut ennakkoon

Antaa minun puolesta nyt ennakkoon tilaajille mennä ensin ja sitten muut...näinhän sen pitäisikin mennä.
Voisi vaikka piruttain soittaa aspaan ja kysäistä jos vaikka sattuisi olemaan tilaus päällä, eikä kadonnut jonnekkin kuten joillain muilla täällä

Saa nähdä puhuiko soittaja höpöjä vai tuleeko lähiaikoina tuo oma puhelin. Tilasin siis 13.8, jännityksellä odotellen

iPad 3rd Gen 16Gt 3G | iOS 6.0.1
MacBook Pro 17" | 2.4GHz | 4Gt SDRAM | Seagate Momentus 7200.4 500Gt | OS X 10.6.8
iMac 27" | 2.8Ghz i5 | 4Gt SDRAM | 1Tb | OS X 10.6.8
Airport Extreme
-
Viesti Kirjoittaja karppa »
Kyllä, data kuukausi + data teho plussa yhteishintaan 9,90/kk koko sopimuskauden (24kk). Katsotaan nyt kuitenkin mitä seuraavassa laskussa on.SicMX kirjoitti:Saitko siis Data Kuukausi + Data Teho Plussan (3,6mbit) hintaan 9,90?karppa kirjoitti:32 gb white noudettu Itäkeskuksen Sonerakaupasta. Nyt luuri kuumottaa laukussa ja työpäivän loppua odotetaan, kuin kuuta nousevaa. Ko. Sonerakaupassa sai ainakin vanhanakin asiakkaana data teho plussan 9,90 euron kuukausihintaa.
N0st0kurjelle: Varasin siis kesä- heinäkuun vaihteessa ja vahvistuspuhelun sain muistaakseni 29.7.
-
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
-
Viesti Kirjoittaja Husky »
Eipä se ole ihme, että kaikille ei riitä puhelimia, kun joillekkin lähetetään ihan huvikseen ylimääräisiä. On Soneran pojilla ja tytöillä nyt puurot ja vellit menneet vähän sekaisin. Taitaa olla Soneralla koko Suomen kattavat arpajaiset 3GS:n osalta.kilpikonna kirjoitti:Jep, oma valkoinen 16gb tuli viikko sitten ja tänään tuli postista ylimääräinen musta 16gb. Ei mitään hajua miksi

Näin jälkiviisana, olisi melkein voinut jättää luurin tilaamisen syyskuun loppuun, ehkä sitten olisi välttynyt pahimmalta ryysikseltä ja sekoilulta. Puhelimen olisi varmaan saanut yhtä nopeasti.
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
SMu_ kirjoitti:Äsken tuli puhelu että olin ilmoittanut kiinnostukseni uuteen iPhoneen. Omaa hölmöyttäni en silloin pistänyt ennakkotilausta menemään, ja nyt olivat tarjoamassa minulle puhelinta (juurikin tuollaista valkeaa 32GB jonka olen jo jälkijunassa kerinnyt pari viikkoa sitten tilata verkkokaupan kautta) vaikken edes ole tilannut ennakkoon. Ilmoitin kyseiselle hepulle että olen kyllä jo tilannut verkkokaupan kautta etten nyt tästä kovin paljoa hyödy. Soittaja kertoi kuitenkin että tässä on ollut nyt jotain mystistä noiden ennakkoon ja julkistuksen jälkeen tilattujen puhelimien toimituksessa että ne on mennyt ristiin miten sattuu, ja että jos kerran olen jo puhelimen tilannut niin pitäisi postikustin kyydillä tulla tässä piakoin. Tämä siis tämän soittajan suusta jonka nimeä saati liikkeen nimeä en muista kun niin nopeasti sen kertoi.
Nyt en ole varma muistanko väärin mutta jossain näistä keskusteluista täällä jossa on puitu näitä toimituksia joillekkin muille olisi soiteltu että onko kiinnostunut edelleen saamaan puhelimen. Olikohan vielä että näille joille oli soitettu niin hekään ei olleet tehneet ennakkotilausta?! Mutta enivei, melko mielenkiintoista että soittivat ja ilmoittivat että tämmöinen olisi tarjolla juurikin minulle että senkun tulet hakemaan. Kaikki ennakkoon tilanneet eivät vissiin ole vieläkään saaneet puhelintaan niin miksi sitten minulle soitteleevat kun en ole edes tilannut ennakkoon
Antaa minun puolesta nyt ennakkoon tilaajille mennä ensin ja sitten muut...näinhän sen pitäisikin mennä.
Voisi vaikka piruttain soittaa aspaan ja kysäistä jos vaikka sattuisi olemaan tilaus päällä, eikä kadonnut jonnekkin kuten joillain muilla täällä
Saa nähdä puhuiko soittaja höpöjä vai tuleeko lähiaikoina tuo oma puhelin. Tilasin siis 13.8, jännityksellä odotellen
vai nyt taas sanottu näin

-
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »

— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja mmt »
Myyjä kuitenkin avuliaasti suostui tarkistamaan listastaan että onko minua sielä, no ihme ja kumma eipä ollut. Hän pahoitteli kohteliaasti ettei itse voisi tehdä enempää koska hänen esimiehensä oli jo lähtenyt kotiin hän otti kuitenkin nimeni ja e-mail osoitteni ylös ja lupasi että saan hänen esimieheltään sähköpostia viimeistään ylihuomenna.
Saas nähdä... Ketuttais kyllä joutua jonon perälle jonkun Soneran serverierrorin takia...
-
Viesti Kirjoittaja Spyge »
Puhelin noudettu postista tänään. iPhone 32GB mustaSpyge kirjoitti:Tilasin verkkokaupasta 9.7. mustan 32 gigasen ja sitä ei ainakaan tänään vielä tullut. Soitin sitten myyntipalveluun ja vähän aikaa kun ihmetteli tilannetta niin siellä olikin sitten Keltaisen kuljetuksen mukana kuulemma lähtenyt puhelin tulemaan, mutta ilmeisesti entiseen osoitteeseen vaikka nimenomaan varmistin viime viikolla, että onko osoitetiedot päivittyneet Soneralle asti. Joten ilmeisesti posti on kääntänyt jo paketin tähän uuteen osoitteeseen (kääntöpalvelu käytössä) ja se toivon mukaan tulee sitten huomenna tänne. Katsotaan.
EDIT: Puhelin siis tosiaan on matkalla tänne kun tajusin pyytää sen seurantakoodin myös. Eli musta iPhone 32GB matkalla kotiin pienten mutkien kautta, johtuen siitä että vaikka Soneralle oli päivittynyt uusi osoite, niin paketti lähti kuitenkin vanhaan mestaan.

MacBook Pro 15", 2,5 GHz, 4 Gt, 250 Gt
-
Viesti Kirjoittaja Nickers »
Tämä kuulostaa hyvältä: itse odottelen Kamppiin samaa luuria 16gb musta varausnumerolla 133 (lomakkeen täytin 13.7.). Ehkä se sieltä lähiaikoina saapuuColtrane kirjoitti:12.7. toisella lomakkeella tilattu musta 16gb saapunut Kampin Sonerapisteeseen!!! Varausnumeroni oli 4X (X = 0-9). Nyt on kyllä niin hyvä mieli, ettei varmaan edes jaksa avautua sille myyjälle paikan päälle, kunhan saan vaan luurin kouraan. Toivottavasti ehdin hakemaan puhelimen vielä tänään ennen liikkeen sulkemista.

-
Viesti Kirjoittaja Laguns »
Pikkuroope kirjoitti:Sitten haen, kun sellaisia tonne liikkeeseen tulee hyllyhyn, ei sitä kuulemma varaamalla sen aikaisemmin saa..
Itse ajattelin tehdä samoin, mutta milloin puhelimia mahtaa löytyä hyllystä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iMac 24" 2.8 GHz 4Gt
MacBook Pro 13" 2,66 GHz
MacBook Pro 17" 2.33 GHz
iPhone 3g 16GB, iPhone 4S 16GB iPhone 5 16GB
iPhone 6Plus 64GB
-
Viesti Kirjoittaja jukjuv »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tänään sitten selvisi, että myyntipalvelusta 0800133133 tekemäni ennakkotilaus 27.7.2009 iPhone 32GS puhelimesta oli kadonnut. Tiedoissa näkyy kyllä, että olen soittanut jälkikäteen puhelimen väristä, mutta itse tilausta ei ollut tehty mihinkään.
Aspa ei voinut kuin voivotella ja ehdotti, että hän tekisi tilauksen uudestaan jonka jälkeen minut laitettaisiin jonon perään.
Huoh... melkeen kuukauden olen puhelinta odottanut kuin kuuta nousevaa ja kolmeen otteeseenkin olen tarkistellut tuota tilaustani, mutta tämän päivänen "data kuukauden tilaaminen liittymääni" selvitti sen, että koko tilausta ei ollut tehty.
Ahdistavinta tilanteessa on se, että asialle ei voida tehdä mitään
http://www.juvankoski.com
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Väitti, että täällä Lahdessa joskus syyskuun lopussa..Laguns kirjoitti:Pikkuroope kirjoitti:Sitten haen, kun sellaisia tonne liikkeeseen tulee hyllyhyn, ei sitä kuulemma varaamalla sen aikaisemmin saa..
Itse ajattelin tehdä samoin, mutta milloin puhelimia mahtaa löytyä hyllystätämän ketjun perusteella joulukuussa veikkaan
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Näitä tapauksiahan alkaa jo kasaantua. Tuntuikin tosiaan jo siltä, etten ollut ainoa jonka tilaus oli sössitty.jukjuv kirjoitti:'
Tänään sitten selvisi, että myyntipalvelusta 0800133133 tekemäni ennakkotilaus 27.7.2009 iPhone 32GS puhelimesta oli kadonnut. Tiedoissa näkyy kyllä, että olen soittanut jälkikäteen puhelimen väristä, mutta itse tilausta ei ollut tehty mihinkään.
Aspa ei voinut kuin voivotella ja ehdotti, että hän tekisi tilauksen uudestaan jonka jälkeen minut laitettaisiin jonon perään.
Huoh... melkeen kuukauden olen puhelinta odottanut kuin kuuta nousevaa ja kolmeen otteeseenkin olen tarkistellut tuota tilaustani, mutta tämän päivänen "data kuukauden tilaaminen liittymääni" selvitti sen, että koko tilausta ei ollut tehty.
Ahdistavinta tilanteessa on se, että asialle ei voida tehdä mitään.
-
Viesti Kirjoittaja vjapdyss »

-
-
Minulla on uusi liittymä tulossa, ja tilaus on edelleen soneralla rekisterissä ja kaikki kunnossa. Lukuunottamatta siis ettei se ollut välittynyt verkkomyynnistä jollekin tavaroita toimittavalle taholle, tai jotain… En pysty käsittämään miksi tämä tarkoittaa paikan menetystä jonossa, mutta näin se vain meni. Sanoivat kyllä että jos jostain luurin käsiinsä saavat, niin lähettävät minulle päin. Silti ei jaksa uskoa että mitään hyvää tässä asiassa tapahtuu.jomppeli kirjoitti:onko teillä joilla on tilaus sössitty ollut soneran liittymä aiemminkin? mietin vain kun silloin periaattees näkyy kytky sopparis milloin on puhelin tilattu. ja sillä pitäis pystyä "todistaan" että on tilattu eikä joutua jonon hännille. esim multa jo veloitetaan puhelinta kuten luin joltain muiltakin velotettu eninku itse puhelinta saanut.
-
tilasitko verkkokaupan kautta tai miten? mietin vain pitääkö itsekin soittaa ja varmistaa että tilaus näkyy joka paikassa.kari.patila kirjoitti:Minulla on uusi liittymä tulossa, ja tilaus on edelleen soneralla rekisterissä ja kaikki kunnossa. Lukuunottamatta siis ettei se ollut välittynyt verkkomyynnistä jollekin tavaroita toimittavalle taholle, tai jotain… En pysty käsittämään miksi tämä tarkoittaa paikan menetystä jonossa, mutta näin se vain meni. Sanoivat kyllä että jos jostain luurin käsiinsä saavat, niin lähettävät minulle päin. Silti ei jaksa uskoa että mitään hyvää tässä asiassa tapahtuu.jomppeli kirjoitti:onko teillä joilla on tilaus sössitty ollut soneran liittymä aiemminkin? mietin vain kun silloin periaattees näkyy kytky sopparis milloin on puhelin tilattu. ja sillä pitäis pystyä "todistaan" että on tilattu eikä joutua jonon hännille. esim multa jo veloitetaan puhelinta kuten luin joltain muiltakin velotettu eninku itse puhelinta saanut.
-
Viesti Kirjoittaja jukjuv »
Itselläni ei ole ollut puhelinliittymä Soneralla ennenmmin vaan se on ollut ja on Saunalahdella...jomppeli kirjoitti:onko teillä joilla on tilaus sössitty ollut soneran liittymä aiemminkin? mietin vain kun silloin periaattees näkyy kytky sopparis milloin on puhelin tilattu. ja sillä pitäis pystyä "todistaan" että on tilattu eikä joutua jonon hännille. esim multa jo veloitetaan puhelinta kuten luin joltain muiltakin velotettu eninku itse puhelinta saanut.
Tiedoissani näkyy tuo puhelinnumero ja sitten tieto, että olen soittanut jälkikäteen puhelimen väristä (soitin tunnin jälkeen tilauksesta, väristä, koska myyjä ei ollut kysynyt minulta minkä värisen puhelimen haluat ja en ollut sitä heti tajunnut kertoa, vitsi kun sitä ei tohinassa aina muista kaikkea). Kuitenkin vaikka tiedot näkyy niin ei kuulemman näy milloin on tuo tapahtuma ollut ja kuka sen on sinne kirjannut.
Hassua sinäänsä, koska kyllähän tietokoneeseen jää aina joku logi- päivämäärästä kun siihen lisätään tietoa, noh ehkä sitä ei jää sillee näkyville, mutta tosiaan 27.7 2009 sen tilauksen sinne annoin ja tunnin päästä tarkennin puhelimen värin.
Muuutta

http://www.juvankoski.com
-
Verkkokaupan kautta tilattu. Päivää aiemmin sanottiin että kaikki kunnossa, seuraavana päivänä "tässä on nyt jotain pielessä, soitan tunnin sisällä sinulle päin". Eli edellisen päivän palvelija puhui vain lämpimikseen, eikä oikeasti ollut tarkistanut tilannetta.jomppeli kirjoitti:tilasitko verkkokaupan kautta tai miten? mietin vain pitääkö itsekin soittaa ja varmistaa että tilaus näkyy joka paikassa.kari.patila kirjoitti:Minulla on uusi liittymä tulossa, ja tilaus on edelleen soneralla rekisterissä ja kaikki kunnossa. Lukuunottamatta siis ettei se ollut välittynyt verkkomyynnistä jollekin tavaroita toimittavalle taholle, tai jotain… En pysty käsittämään miksi tämä tarkoittaa paikan menetystä jonossa, mutta näin se vain meni. Sanoivat kyllä että jos jostain luurin käsiinsä saavat, niin lähettävät minulle päin. Silti ei jaksa uskoa että mitään hyvää tässä asiassa tapahtuu.jomppeli kirjoitti:onko teillä joilla on tilaus sössitty ollut soneran liittymä aiemminkin? mietin vain kun silloin periaattees näkyy kytky sopparis milloin on puhelin tilattu. ja sillä pitäis pystyä "todistaan" että on tilattu eikä joutua jonon hännille. esim multa jo veloitetaan puhelinta kuten luin joltain muiltakin velotettu eninku itse puhelinta saanut.
-
Ei näköjään kahdessa päivässä vielä, mutta odotellaan.jukjuv kirjoitti:Voiko muuten vitutukseen kuolla?
-
kari.patila kirjoitti:Verkkokaupan kautta tilattu. Päivää aiemmin sanottiin että kaikki kunnossa, seuraavana päivänä "tässä on nyt jotain pielessä, soitan tunnin sisällä sinulle päin". Eli edellisen päivän palvelija puhui vain lämpimikseen, eikä oikeasti ollut tarkistanut tilannetta.
joo eiku mietin kun multa on nyt mitä kahdesti sinne soittanut niin kysytty sieltä päästä että milloin olen tilannut jonka olen jälkikäteen pitänyt kummallisena kun niillähän pitäis näkyä kaikki. täytynee huomena soittaa ja varmistaa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka