Hankin ko. tikun n. puolitoista kuukautta sitten ja se toimikin moitteetta Tiger-koneissa (toimii edelleen) mutta Leopard-koneiden kanssa olen pulassa. Alla Elisan "tekniseen tukeen" lähetetty s-posti, johon vastaaminen kesti n. 10 päivää! "Tuki" oli kyllä täysin osaamaton ja hyödytön tyyliin: " virallista tukea meillä ei ole mac koneille jne jne" ja antoivat ainoastaan linkin Huawein-sivuille, jolla on ajureita puucee -koneille. Kyllä on todella syvältä

Alla Elisalle lähettämäni s-posti. Olisi hienoa, jos joku homppulainen osaisi auttaa! Olen lukenut aikaisempia viestejä ko. tikusta, kokeillut niissä olleet konstit mutta edelleen sama vrheilmoitus pamahtaa ruutuun yrittäessäni yhteyttä. Koneet kyllä löytävät "tikun". Virheilmoistu tulee painettaessa "Yhdistä"-kenttää.
Olen käyttänyt Huawei E160E-nettitikkua n. kuukauden ajan kahdessa Mac-tietokoneessa, joiden käyttöjärjestelmänä on ollut Tiger (versiot 10.4.8 >10.4.11)
"Tikku" toimi täysin moitteetta.
Vaihdoin viikko sitten uusiin koneisiin, joissa on Leopard-käyttis (10.5.8
Koneet kyllä löytävät "tikun" mutta yrittäessäni nettiyhteyden aloittamista saan ilmoituksen: Laiteyhteydessä ilmeni yleinen virhe (Virhe =-100001).
Tein kaikki Elisan sivuilla olevat "temput" mutta mikään ei tunnu auttavan.
Latasin ko. sivuilta myös Mobile Connect-ohjelman, joka antaa virheilmoituksen.
"Connection failed". Tikku kuitenkin edellen Tiger-koneissa.
Olen testannut asiaa neljällä Macillä (2x Tiger, 2x Leopard) ja kahdessa ei paikassa.
Omat keinoni ovat jo aika vähissä...
Kiitos etukäteen!