Millonkas varasit?Nahjus kirjoitti:Nyt tuli soitto Erottajan Humacista että siellä olisi pikkuvalkoinen odottamassa! Tänään ei pysty hakemaan että joutuu huomiseen odottaman. Hyvä että pystyy istumaan penkissä, ihan täpinöissä ollaan täällä
iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja Puhvelisoturi »
-
Viesti Kirjoittaja Nahjus »
Kesäkuussa tais olla. Ensimmäisellä varauslomakkeella sen muistan.Puhvelisoturi kirjoitti:Millonkas varasit?Nahjus kirjoitti:Nyt tuli soitto Erottajan Humacista että siellä olisi pikkuvalkoinen odottamassa! Tänään ei pysty hakemaan että joutuu huomiseen odottaman. Hyvä että pystyy istumaan penkissä, ihan täpinöissä ollaan täällä

-
Viesti Kirjoittaja ripo »

-
Viesti Kirjoittaja mimet »
-
Viesti Kirjoittaja Sasquatch »
Päivän aikana jännität hompussa kun Soneran iphone arvonta alkaa... Oikea rivi on... soneran verkkokauppa... 16gb.... musta... 17.7!! Onnea voittajille.
Sitten harmittelet, että niiiin lähellä jo omaa voittonumeroa, mutta silti niin kaukana. *huokaus* No, nähdään taas huomisen arvonnassa!
-
Viesti Kirjoittaja omega »
miksei siitä ole mainintaa?
Varasin itse joskus n. 24.7 Kampin Sonera kauppaan..
Asiakaspalvelun neiti Soneralla suositteli siinä vaiheessa netsistä varaamaan mielummin kuin tilaamaan, että saan laitteen nopeammin..[/quote]
minulle kävi näin soneran kaupasta varatulta kapulalle.....ei kauppa ollut koskaan varannut soneralta kapulaa ,varaus oli 10.7 tehty kauppaan ja odottelin autuaana kapulaa .
soittelin muissa asioissa tänään soneralle ja myös kyselin sitä ripeetä kuukausi dataa et koska se on käytettävissä, siinä samalla soneran täti katto koska minun puhelin olisi tulossa ,kas kummaa ei siellä ollut listoilla minusta mitään merkintää. ja nyt sit taas odotellaan 8)

-MacBook
-3G s 16gb valkoinen
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
-
Viesti Kirjoittaja jk »
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Viesti Kirjoittaja zaigut69 »
-
Viesti Kirjoittaja inkogn »
No kyllä nykyinen saatavuusvaje on yksinomaan Applen moka.. Vai onko Sonera vastuussa kaikkien muidenkin maiden vajauksesta?zaigut69 kirjoitti:Itse kuulun onnellisiin, koska sain 17.7 netin kautta tilaamani puhelimen jo viikko sitten. Muistakaa, että jos Sonera mokaa, ei se ole Applen vika
-
Viesti Kirjoittaja kaBu »

vaikka vissiin kerroin tän jo:)
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Tuo kommentti viittasi varausjärjestyksessä toimittamisen pettämiseen ja tilausten hävittämiseen.inkogn kirjoitti:No kyllä nykyinen saatavuusvaje on yksinomaan Applen moka.. Vai onko Sonera vastuussa kaikkien muidenkin maiden vajauksesta?zaigut69 kirjoitti:Itse kuulun onnellisiin, koska sain 17.7 netin kautta tilaamani puhelimen jo viikko sitten. Muistakaa, että jos Sonera mokaa, ei se ole Applen vika
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »

edit. onko muut saanut ton leffakortin vaikka itse puhelinta ei ole vielä tullut? mietin vain kerta näin lukee sähköpostissa
Leffakortti postitetaan asiakkaalle kahden viikon kuluttua siitä, kun tilattu
puhelin on noudettu postista. Tarjous on voimassa niin kauan, kun leffakortteja riittää.
-
Viesti Kirjoittaja Nickers »
Itse olen varannut Kampin Sonera Kauppaan 13.7. 16gb mustan ja varausnumero n. 130. Kyselin laitteen perään viimeksi pari päivää sitten ja vastaus oli, että "olet ihan ensimmäisten joukossa tällä listalla". Hän myös totesi, että verkkokaupasta 31.7. mennessä tilatut menevät kuulemma liikkeeseen tilattujen ohi ja arveli, että liikkeeseen toimitetuissa puhelimissa voi verkkokauppatoimitusten takia tulla jokin katko. En tiedä todellakaan, oliko tämä jokin tieto vai pelkkää arvuuttelua - luultavasti jälkimmäistä.Missä vaiheessa on luvattu 10.7-31.7 Soneran verkkokaupasta myymälään varattujen toimitus,
Asiakaspalvelun neiti Soneralla suositteli siinä vaiheessa netsistä varaamaan mielummin kuin tilaamaan, että saan laitteen nopeammin..
-
soittelin muissa asioissa tänään soneralle ja myös kyselin sitä ripeetä kuukausi dataa et koska se on käytettävissä, siinä samalla soneran täti katto koska minun puhelin olisi tulossa ,kas kummaa ei siellä ollut listoilla minusta mitään merkintää. ja nyt sit taas odotellaan -Applen osakkeita
-MacBook
-ehkä puhelinki joskusomega
Yksityisviesti
No kyllä nykyinen saatavuusvaje on yksinomaan Applen moka.. Vai onko Sonera vastuussa kaikkien muidenkin maiden vajauksesta?[/quote]
kyl sonera jakais puhelimia jos niitä olis ,mut.....kirjais edes tilaukset kun tilaa ......

-MacBook
-3G s 16gb valkoinen
-
Viesti Kirjoittaja d00d »
omega kirjoitti:Missä vaiheessa on luvattu 10.7-31.7 Soneran verkkokaupasta myymälään varattujen toimitus,
Asiakaspalvelun neiti Soneralla suositteli siinä vaiheessa netsistä varaamaan mielummin kuin tilaamaan, että saan laitteen nopeammin..
minulle kävi näin soneran kaupasta varatulta kapulalle.....ei kauppa ollut koskaan varannut soneralta kapulaa ,varaus oli 10.7 tehty kauppaan ja odottelin autuaana kapulaa .
soittelin muissa asioissa tänään soneralle ja myös kyselin sitä ripeetä kuukausi dataa et koska se on käytettävissä, siinä samalla soneran täti katto koska minun puhelin olisi tulossa ,kas kummaa ei siellä ollut listoilla minusta mitään merkintää. ja nyt sit taas odotellaan 8)

aspalla ja kaupoilla eri listat, ei näy nimet muualla kun kaupassa jos kaupassa varattu

-
Viesti Kirjoittaja Wecke »
-
-niin et kannattaa joskus tiedustella näköjään tilausten perään.....
-MacBook
-3G s 16gb valkoinen
-
Viesti Kirjoittaja apollox »
nimittäin sekin tulla aikaisemmin kun tämä kapistus.
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Toisaalta pari ensimmäistä versiota N900:sta kannattaa suosiolla skipata, ellei halua N97:n kaltaista kärsimystä.apollox kirjoitti:Eipä tullut 10.7 tilattu musta 32 tällä(kään) viikolla. Kohta voisi melkein perua koko tilauksen ja odottaa suosiolla Nokian N900:sta, taitaa
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja kontu »
N97:lla pystyi sentään soittamaan toisin kuin minun 3G S:lläjomppa kirjoitti:Toisaalta pari ensimmäistä versiota N900:sta kannattaa suosiolla skipata, ellei halua N97:n kaltaista kärsimystä.apollox kirjoitti:Eipä tullut 10.7 tilattu musta 32 tällä(kään) viikolla. Kohta voisi melkein perua koko tilauksen ja odottaa suosiolla Nokian N900:sta, taitaa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Applethief »

-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Mistä liikkeestä tilasit? Sillä itse olen ihan ensimmäisten joukossa Myyrmannin Sonera-pisteen myymälästä varanneiden jonossa.Applethief kirjoitti:Itse tilasin 32gb mustan 31.7 sekä myymälästä että verkkokaupasta. Viime viikolla sanoivat myymälässä että olen heidän listallaan viides, mutta että koneita tulee vain pari kpl viikossa. Eilen soitin asiakaspalveluun ja kyselin verkkotilauksen perään, lähinnä etteivät ole hukanneet sitä kun semmoista kuulemma tapahtunut. Tilaus löytyi mutta sanoivat että syyskuun lopussa tai lokakuun alussa tulee. Kovasti sanoi että eikös se lue siinä tilausvahvistuksessa että 2-4 vkoa toimitus myynnin aloituspäivästä, vastasin että niin tässä eletään nyt sitä neljättä vkoa, taisi olla kuukaudet sekaisin. Sonera myy tyhjiä lupauksia, suosittelen siirtymään vakuutusalalle.
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »

-
Viesti Kirjoittaja antrant »
Ekalla lomakkeella ennakkovarattu valkoinen 16-gigainen antaa edelleen odottaa itseään.
"Ennakkovaraamalla varmistat, että saat iPhone 3GS:n ensimmäisten joukossa!" 8)
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ->
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka