Tänään tapahtu erittäin hieno asia Soneralta, eli tilauksenihan oli kadonnut ja eilisen jälkeen olin varustanut itseni aasi- hatulla ja kaivautunut maton alle potemaan masennusta...
Siellä pimeässä maton alla eleässäni soi puhelin noin kello 16.00 aikoihin.
[Minä]... Jukka Rukka
[Sonera]... Soneran asiakaspalvelusta päivää.
[Minä]... nih.
[Sonera]... olitte eilen keskustelleet iPhone tilauksestanne ja teidän tilaus oli kadonnut.
[Minä]... juuu, niin oli päässyt käymään.
[Sonera].... Pahoittelemme tapahtunutta, että näin pääsi käymään.
[Minä]... noh kaikkea voi tapahtua oikeessa elämässä, mudda olishan se kiva päästä takas siihen tilanteeseen missä olin viellä pari päivää sitten (ja samalla käyn koko keissin läpi ja kerron että itseasiassa alkujaan olin ennakkovarannut joskus kesäkuussa, mutta itselläni ei ollut aikaa keskustella iPhonesta silloin kun Sonera oli soittanut minulle, joten sitten tilasin puhelimen 27.7. 2009 sieltä myyntipalvelusta, jne, jne)
[Sonera].... juu tottakai asia korjataan ja pääset siihen kohtaan mitä alkujaan olitkin, eli...
puhelin olisi sinulle noudettavissa nyt X - Sonerapisteessä, jos sen heti tänään haluaisit?
[Minä]... Eih, tämä on oltava unta, siis todella hienoa!! Lähdenkin heti samantien noutamaan puhelinta!
[Sonera]... Se sopii hyvin ja viellä paljon anteeksi virheestämme.
[Minä]... no eihän tuossa mitään, kun kerran asia korjattiin näin nopeasti ja kaikenkaikkiaan hienosti.
[Soneran].... kuulemiin.
Ja KAAD DÄÄM.... menin hakeman puhelimen määrätystä paikasta ja perskules siellä se oli minun nimi päällä Valkoinen 32G iPhone 3Gs ! Tein sitten siinä samalla 2- vuoden sopimuksen ja sen Kuukausdatankin kun kerran näin hyvin asia hoidettiin!
Ei voi muuta kuin kiittää Soneraa, että hoitivat keissini niin kuin se kuuluikin, vaikka eilen tilanne tuntui erilaiselta.
KIITOS SONERA!
Ja nyt räpläämään puhelinta... slurp.
jukjuv kirjoitti:Never-mind kirjoitti:jukjuv kirjoitti:legace kirjoitti:Onko kukaan vielä saanut laskua, jossa ei ole sitä 1,99€ kk maksua?
Eipä ole ja tänään sitten selvisi, että myyntipalvelusta 0800133133 tekemäni ennakkotilaus 27.7.2009 iPhone 32GS puhelimesta oli kadonnut. Tiedoissa näkyy kyllä, että olen soittanut jälkikäteen puhelimen väristä, mutta itse tilausta ei ollut tehty mihinkään.
Aspa ei voinut kuin voivotella ja ehdotti, että hän tekisi tilauksen uudestaan jonka jälkeen minut laitettaisiin jonon perään.
Huoh... melkeen kuukauden olen puhelinta odottanut kuin kuuta nousevaa ja kolmeen otteeseenkin olen tarkistellut tuota tilaustani, mutta tämän päivänen "data kuukauden tilaaminen liittymääni" selvitti sen, että koko tilausta ei ollut tehty.
Ahdistavinta tilanteessa on se, että asialle ei voida tehdä mitään
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
.
No jo on saakutti touhua! Tää on ehkä uskomattomin hässäkkä mitä olen koskaan todistanut elämäni aikana!!! Miten voi olla mahdollista että tuon kokoinen firma voi ryssiä näinkin yksinkertaisen jakelun näin päin vittua??? USKOMATONTA!
Kyllähän ihmiset virheitä tekee ja kämmejä sattuu, mutta itse ainakin pyrin kämmin tehtyä korjaamaan asian. Nyt on kyllä sellainen fiilis, että menen tuonne vessaan ja vedän ranteet auki, kyllä nyt jotenkin tunnen itseni hyvin tyhmäksi aasiksi joka on tullut huijatuksi oikeen kunnolla