vinouma kirjoitti:Hä
Meni vaihteeksi yli hilseen - pahoitteluni. Mikä funktio sillä, että lähettää sähköpostia itselleen on?
/V
No siis liität sen biisin siihen viestiin, avaat viestin puhelimessasi ja tallennat liitteen musiikkitiedostoihisi.Sieltähän sen saa valittua soittoääneksikin. Saattaa olla ja varmaan onkin jokin muukin keino, mutta muistaakseni olen Maciltä just noin siirtänyt jokusen biisin N80-puhelimeeni.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Siis nyt meni multa vähän yli hilseen.. Miksi sitä puhelinta ei voi liittää piuhalla koneeseen massamuistiksi, tai pelkkää muistikorttia kortinlukijan kautta erikseen? Mitä en nyt tässä oikein tajua?
Mulla on sama puhelin ja just kokeilen hommaa. Mulla kun klikkaan liitetiedostoa, kysyy kone, tallennetaanko. Sit voi alita, tallentaako koneelle vai muistikortille. Valitse paikka missä muukin musiikki on tallennettuna. Sieltä soittoäänivalikosta voi sitten käydä nappaamassa sen soittoääneksi. Kokeilin ja toimii.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Itehän lähetän ihan mp3 biisin bt:n kautta noksuun ja sitten lopuksi siirrään sen puhelimen muistikortilta puhelimen muistiin ja asetan soittoääneksi... Audacity on hyvä ohjelma jos haluaa pätkiä mp3 omanlaisen soittoäänen, että lähtisi vaikka biisin kertsi soimaan ja voi sitten fiuwistellä biisiä kun joku soittaa 8)
Tota, jos sulla on Bluetooth koneessa, paritat koneen ja Noksun ja siirrät ne biisit BT:llä.
Kokeiltu, toimi, mutta N80 sinänsä toimi 3 vuodesta 2 kuukautta moitteetta ja sai väistyä Sonerakytkyisen iPhonen tieltä...
Huom! Vain oma vaatimaton arveluni - ei välttämättä tietoa!
R.