Onhan tämä jo kyllä aivan naurettavaa koko Soneran touhu.antrant kirjoitti:Ja odotus jatkuu....
Ekalla lomakkeella ennakkovarattu valkoinen 16-gigainen antaa edelleen odottaa itseään.
"Ennakkovaraamalla varmistat, että saat iPhone 3GS:n ensimmäisten joukossa!" 8)
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ->
iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja apollox »
-
Viesti Kirjoittaja vjapdyss »
Veikkaan, että Oulussa aika moni muu on jo omansa saanut..
-
Viesti Kirjoittaja rahkis »
Esimerkki
Ennakkotilasin 20.7 soneran verkkokaupasta mustan 32gb mallin ja olin yhteydessä aspaan 27.8 ja lupailivat sieltä että luuri tulee postiin syyskuun alussa.
(tämän näkisin muitankin foorumilaisia hyödyttävän) 8)
Kaikille mukavia hetkiä puhelinta odotellessa, oma tilanteeni näkyy esimerkissäni
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja SicMX »
Perhana itse en saanut tota koska sanoivat asiakaspalvelussa että olisi pitänyt tehdä puhelin oston yhteydessä. Laittoi kuitenkin Data kuukausi 9,90 tarjouksen voimaan ja sitten otin sen lisäksi Teho Plussan 19,90 sen lisäksi... Voihan sen aina netissä vaihtaa pois jos ei miellytäkarppa kirjoitti:Kyllä, data kuukausi + data teho plussa yhteishintaan 9,90/kk koko sopimuskauden (24kk). Katsotaan nyt kuitenkin mitä seuraavassa laskussa on.SicMX kirjoitti:Saitko siis Data Kuukausi + Data Teho Plussan (3,6mbit) hintaan 9,90?karppa kirjoitti:32 gb white noudettu Itäkeskuksen Sonerakaupasta. Nyt luuri kuumottaa laukussa ja työpäivän loppua odotetaan, kuin kuuta nousevaa. Ko. Sonerakaupassa sai ainakin vanhanakin asiakkaana data teho plussan 9,90 euron kuukausihintaa.
N0st0kurjelle: Varasin siis kesä- heinäkuun vaihteessa ja vahvistuspuhelun sain muistaakseni 29.7.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Soneralta tjsp on kuulemma lähtenyt myymälöihin tarkemmat ohjeet koskien noita joillekin vanhoille asiakkaille annettuja uusien asiakkaiden tarjouksia, sillä tuntuu osa myyjistä olevan sekaisin mikä tarjous kuuluu kellekin, ja jakelevat noita kelle sattuu. Itse vanhana asiakkaana en tuota saa, kun kävin sonera kaupassa kyselemässä, vaan ainoastaan mahdollisesti pelkän data kuukausi -paketin 9,90e/kk 12kk ajaksi, vaikka kytky olisikin 24kk.SicMX kirjoitti:Perhana itse en saanut tota koska sanoivat asiakaspalvelussa että olisi pitänyt tehdä puhelin oston yhteydessä. Laittoi kuitenkin Data kuukausi 9,90 tarjouksen voimaan ja sitten otin sen lisäksi Teho Plussan 19,90 sen lisäksi... Voihan sen aina netissä vaihtaa pois jos ei miellytäkarppa kirjoitti:Kyllä, data kuukausi + data teho plussa yhteishintaan 9,90/kk koko sopimuskauden (24kk). Katsotaan nyt kuitenkin mitä seuraavassa laskussa on.SicMX kirjoitti:Saitko siis Data Kuukausi + Data Teho Plussan (3,6mbit) hintaan 9,90?karppa kirjoitti:32 gb white noudettu Itäkeskuksen Sonerakaupasta. Nyt luuri kuumottaa laukussa ja työpäivän loppua odotetaan, kuin kuuta nousevaa. Ko. Sonerakaupassa sai ainakin vanhanakin asiakkaana data teho plussan 9,90 euron kuukausihintaa.
N0st0kurjelle: Varasin siis kesä- heinäkuun vaihteessa ja vahvistuspuhelun sain muistaakseni 29.7.
Tässä vielä tarjouksen tarkat ehdot avausjärjestelmästämme:
"3G-läppärin tai kytkypuhelimen ostajille:
Data Kuukausi -palvelu sekä Data Teho Plus -verkon maksiminopeus 24 kk:n määräaikaisella sopimuksella hintaan 9,90 e/kk (norm. 34,80 e/kk) koko sopimuskauden ajaksi.
Kampanja koskee asiakkaita joille avataan uusi liittymä uudella numerolla. Eli tarjous ei koske kytkyupgradeja"
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Taas kerran soittelin aspaan, oon siis tilannut 27.7. verkkokaupasta mustan kolmekakkosen. En saanut vielä seurantakoodia, mutta varovaisesti lupailtiin ensi viikolle, siellä on kuulemma kova postitus käynnissä nyt...rahkis kirjoitti:Threadi on jo pitkä ja ihmiset alkavat taas unohtamaan, joten nostetaan taas vähän tätä ideaa. Eli kun postaat jotankin tilauksestasi/varauksestasi ja sen toteutumisesta taikka toteutumattomuudesta muista mainita viestissäsi myös MALLI ja PAIKKA josta olet luurin tilannut/varannut sekä ajankohta jolloin puhelin on sinulle toimitettu tai luvattu toimittaa. Muutoin threadin postauksista ei paljoa kukaan kostu, esim Sain eilen mun iphonen... tosi makee vehe...
Esimerkki
Ennakkotilasin 20.7 soneran verkkokaupasta mustan 32gb mallin ja olin yhteydessä aspaan 27.8 ja lupailivat sieltä että luuri tulee postiin syyskuun alussa.
(tämän näkisin muitankin foorumilaisia hyödyttävän) 8)
Kaikille mukavia hetkiä puhelinta odotellessa, oma tilanteeni näkyy esimerkissäni
Tuskaa helpottaa tää uusi Macbook Pro, jolla tätkin skriivailen. On tämäkin hulppea laite, nam!
-
Itsellä liikkeestä 20.7 (varausnumero 26x) varattu musta 32GB, kävin tuossa keskiviikkona liikkeessä kyselemässä tilannetta, lupaili kanssa varovaisesti ensiviikkoa/enskuun alkua yleensäkin. On se odottaminen tuskaa, ja erityisesti nää viikonloput tässä välissäPsaikke kirjoitti:
Taas kerran soittelin aspaan, oon siis tilannut 27.7. verkkokaupasta mustan kolmekakkosen. En saanut vielä seurantakoodia, mutta varovaisesti lupailtiin ensi viikolle, siellä on kuulemma kova postitus käynnissä nyt...
Tuskaa helpottaa tää uusi Macbook Pro, jolla tätkin skriivailen. On tämäkin hulppea laite, nam!

-
Viesti Kirjoittaja Heleminen »
Aikani palstaa luettuani oli pakko rekisteröityä ja kertoa omat kokemukset iPhone sählinkiin.
Omistan jo 3G mallin ja varasin oman 3gs:n joskus heinäkuun alkupuolella. Varasin puhelimen myös soneran verkkokaupasta. Soneralta otettiin yhteyttä ja nettivaraus peruttiin kahteen kertaan kahden eri soneran aspan tätin kanssa. No oman 3gs:n noudin 18.8 Tampereen veikon koneesta, ei siinä mitään mutta nyt viime maanantaina soneralta tuli postia. Ja postihan toimitti minulle toisen valkoisen 32 g gs:n ! Eli ollaan siellä soneralla sekaisin kun toiset odottaa ja toisille tulee kaksin kappalein. Täytynee soitella Soneralle josko tuon voisi toimittaa johonkin pisteeseen notta sen saisi heti seuraava halukas eikä tarviis lykätä luuria postin edestakaisin kuljetettavaksi.
Täytyy sanoa että soneralta ihme touhua!
-
Viesti Kirjoittaja puerco »
Odotan just 32gb valkoista. Aspa sanoi viimeviikolla että että luuri tulis elokuun alussa.
Nyt eilen ne sanoi että luuri tulis vasta lokakuussa.. huh huh
( Macbook Pro 13"M1 )
-
Viesti Kirjoittaja mindgame »

-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Varmaan nopeammin kuin minä omani (8.8. tilattu). Tätä vauhtia pääsee sitten suoraan tutustumaan iLuurin 4.0-käyttikseen ja jää koko 3.x väliin.mindgame kirjoitti:hitsinpitsi ja ite vasta eilen tilasin.. saas nähä milloin saan...

6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja hexus9 »
Eremita, mikä liike oli kyseessä?Eremita kirjoitti:Itsellä liikkeestä 20.7 (varausnumero 26x) varattu musta 32GB, kävin tuossa keskiviikkona liikkeessä kyselemässä tilannetta, lupaili kanssa varovaisesti ensiviikkoa/enskuun alkua yleensäkin. On se odottaminen tuskaa, ja erityisesti nää viikonloput tässä välissäPsaikke kirjoitti:
Taas kerran soittelin aspaan, oon siis tilannut 27.7. verkkokaupasta mustan kolmekakkosen. En saanut vielä seurantakoodia, mutta varovaisesti lupailtiin ensi viikolle, siellä on kuulemma kova postitus käynnissä nyt...
-
Viesti Kirjoittaja nuz »
Oma iPhonen (iso musta) tilasin 17.7. iltapäivällä Soneran omasta verkkokaupasta. Luuri maksettu kokonaan, 12kk soppari. Uusi Soneran liittymä tulossa. Nykyinen on TeleFinlandin.
Viime viikon alussa ensimmäisen kerran soittelin Soneran myyntipalveluun ja tiedustelin tilausta. Kaikki ilmeisesti siellä ok, koska tiedot ovat aina löytyneet. Ensimmäisellä kerralla sanottiin, että nyt saatiin niin iso satsi, että tästä riittää sinullekin - ei vain puhelinta alkanut kuulua. Toisella kerralla sanottiin, että juu, tilauksesi on tehty niin aikaisin, että pitäisi tulla jo, mutta valitettavasti ei vielä näy, että olisi lähtenyt. Kolmannella kerralla todettiin, että uusi erä tulee syyskuun ekalla viikolla - siitä kyllä varmasti riittää. Tuttua kauraa varmasti monelle muillekin teistä. Lupauksia. En ole katkera, vaan kiltisti kyllä odotan.. mitä nyt soittelen kerta/kaksi viikossa jatkossa(kin). Elän toivossa, että puhelin tulisi ensiviikolla.
Mantraan itsekseni, että se on vaan puhelin.
-
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »

-
Viesti Kirjoittaja Mac Taylor »
Vie Treen keskustorin SoneraKauppaan,meikäläinen on siellä tällä hetkellä ensimmäisenä valkoisten iLuurien jonotuslistalla.Heleminen kirjoitti:Tervehdys homppulaiset !
Aikani palstaa luettuani oli pakko rekisteröityä ja kertoa omat kokemukset iPhone sählinkiin.
Omistan jo 3G mallin ja varasin oman 3gs:n joskus heinäkuun alkupuolella. Varasin puhelimen myös soneran verkkokaupasta. Soneralta otettiin yhteyttä ja nettivaraus peruttiin kahteen kertaan kahden eri soneran aspan tätin kanssa. No oman 3gs:n noudin 18.8 Tampereen veikon koneesta, ei siinä mitään mutta nyt viime maanantaina soneralta tuli postia. Ja postihan toimitti minulle toisen valkoisen 32 g gs:n ! Eli ollaan siellä soneralla sekaisin kun toiset odottaa ja toisille tulee kaksin kappalein. Täytynee soitella Soneralle josko tuon voisi toimittaa johonkin pisteeseen notta sen saisi heti seuraava halukas eikä tarviis lykätä luuria postin edestakaisin kuljetettavaksi.
Täytyy sanoa että soneralta ihme touhua!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Kyllä näkee Omilta Sivuilta (katso Muokkaa kytkettyjä palveluja kohtaa, pitäisi lukea Data Teho Plus 3,6 Mbit/s 19,90 €. Tuo 19,90€ korjaantuu sitten laskuunPyrzi kirjoitti:Mistä sen näkee onko Data teho plus aktivoitu? Omaa puhelinta odottelen ja vanha 3G on jo kierrossa. Nykyinen varapuhelin Nokia 6xxx ei paljon ymmärrä 3G:n päälle, joten näkeekö sen esim Soneran->Omat sivut?

-
Viesti Kirjoittaja Applethief »
Porin Sonera PisteestäClaptrack kirjoitti:Mistä liikkeestä tilasit? Sillä itse olen ihan ensimmäisten joukossa Myyrmannin Sonera-pisteen myymälästä varanneiden jonossa.Applethief kirjoitti:Itse tilasin 32gb mustan 31.7 sekä myymälästä että verkkokaupasta. Viime viikolla sanoivat myymälässä että olen heidän listallaan viides, mutta että koneita tulee vain pari kpl viikossa. Eilen soitin asiakaspalveluun ja kyselin verkkotilauksen perään, lähinnä etteivät ole hukanneet sitä kun semmoista kuulemma tapahtunut. Tilaus löytyi mutta sanoivat että syyskuun lopussa tai lokakuun alussa tulee. Kovasti sanoi että eikös se lue siinä tilausvahvistuksessa että 2-4 vkoa toimitus myynnin aloituspäivästä, vastasin että niin tässä eletään nyt sitä neljättä vkoa, taisi olla kuukaudet sekaisin. Sonera myy tyhjiä lupauksia, suosittelen siirtymään vakuutusalalle.
-
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Soittelin toissapäivänä aspaan varmistaakseni että tilaus rekisteröitynyt koska tätä hässäkkää oli ollut. Oli rekisteröitynyt, ja lupaili syyskuun puoliväliin puhelinta...
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Tape80 kirjoitti:Itse tilasin verkkokaupasta 21.8 mustan 16gb mallin.
Soittelin toissapäivänä aspaan varmistaakseni että tilaus rekisteröitynyt koska tätä hässäkkää oli ollut. Oli rekisteröitynyt, ja lupaili syyskuun puoliväliin puhelinta...
ihme lupailuja taas. itse tilannut 11.8 ja sanottiin että syyskuun loppuun menee väkisin ehkä lokakuun alkuun/puoleenväliin jopa.
-
Viesti Kirjoittaja Embe »
Kuullostaa aika lupaavalta. Itse varasin paikan päällä 19.7 eli yhteydenottoa voi jo pian alkaa odottelemaan kaupan puolelta. Millä sijalla olit alunperin kyseisen kaupan listalla?open casket kirjoitti:Maanantaina olin kyseisessä puljussa sijalla 14. Varasin 20.7. paikan päällä. Pari erää kuulema vielä menee, että omani saan pois kuleksimasta. Isoin erä on ollut tähän mennessä 10 kappaletta ja normaalisti sinne tulee n. 3 luuria. Ei tainnut tällä viikolla omalle kohdalle osua vaikka kuinka haluaisinkin uskoa. No mutta, iso äijä jaksaa vielä hetken odottaajarpee kirjoitti:Kyl tämä rupee olemaan jo ihan surkuhupaisaa,kävin eilen myllyn sonera liikkeessä kyselemässä luurin perään,no eihän siellä ollut kuin seuraavan viiden nimet heillä mukamas esillä.No,kerroin et jengi kiskoo näitä luureja ohi jonon ihan huolella ja kaveri sanoi tekevänsä rekkulan tästä soneralle.Sitten otti meitsin tiedot ja lupasi soitella mulle seuraavana päivänä missä mennään.Nyt on se seuraava päivä,eikä ole kuulunut v1ttu yhtään mitään.Että tälläistä palvelua!!Niin ja ovat kuulemma toimittaneet kaikki 20 puhelinta!!Eli ei tarvii varmaan tän vuoden puolella odotella puhelinta...
-
Eerikinkadun liikehexus9 kirjoitti:Eremita, mikä liike oli kyseessä?Eremita kirjoitti:Itsellä liikkeestä 20.7 (varausnumero 26x) varattu musta 32GB, kävin tuossa keskiviikkona liikkeessä kyselemässä tilannetta, lupaili kanssa varovaisesti ensiviikkoa/enskuun alkua yleensäkin. On se odottaminen tuskaa, ja erityisesti nää viikonloput tässä välissäPsaikke kirjoitti:

-
Viesti Kirjoittaja open casket »
Ihan varmaksi en osaa tota sijaa sanoa kun myyjä puhui näyttöruudulle eikä asiakkaalle, mut olin kuulevina jotain 350.Embe kirjoitti:Kuullostaa aika lupaavalta. Itse varasin paikan päällä 19.7 eli yhteydenottoa voi jo pian alkaa odottelemaan kaupan puolelta. Millä sijalla olit alunperin kyseisen kaupan listalla?open casket kirjoitti:Maanantaina olin kyseisessä puljussa sijalla 14. Varasin 20.7. paikan päällä. Pari erää kuulema vielä menee, että omani saan pois kuleksimasta. Isoin erä on ollut tähän mennessä 10 kappaletta ja normaalisti sinne tulee n. 3 luuria. Ei tainnut tällä viikolla omalle kohdalle osua vaikka kuinka haluaisinkin uskoa. No mutta, iso äijä jaksaa vielä hetken odottaajarpee kirjoitti:Kyl tämä rupee olemaan jo ihan surkuhupaisaa,kävin eilen myllyn sonera liikkeessä kyselemässä luurin perään,no eihän siellä ollut kuin seuraavan viiden nimet heillä mukamas esillä.No,kerroin et jengi kiskoo näitä luureja ohi jonon ihan huolella ja kaveri sanoi tekevänsä rekkulan tästä soneralle.Sitten otti meitsin tiedot ja lupasi soitella mulle seuraavana päivänä missä mennään.Nyt on se seuraava päivä,eikä ole kuulunut v1ttu yhtään mitään.Että tälläistä palvelua!!Niin ja ovat kuulemma toimittaneet kaikki 20 puhelinta!!Eli ei tarvii varmaan tän vuoden puolella odotella puhelinta...
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
ttu 5 viikkoa odoteltu ja alkaa pikkuhiljaa kyrsimään vanhan lahonneen venttikympin kanssa seikkailu.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja krugo »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
ens viikolla alkaa olee vasta 4 viikkoa mennyt
vois soitella soneralle onko tilaus edes kunnossa
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka