![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Semmoista viellä kysyisin että minulla on asennettu track & field installerin kautta. Katoaako pelin ennätykset jne kun päivitän firmwaren?
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja pnp »
Suoraan 3.1:een, ei syytä päivitellä 3.01:een enää siinä vaiheessa. Mutta tuota ei tietysti kannata tehdä, ennen kuin on varmistanut että jailbreak ohjelmat ovat yhteensopivia tuon uuden 3.1:n kanssa, muutoin päätyy tilanteeseen jossa 2G on aktivoimaton, tai ainakin jailbreakkaamaton. Todennäköisesti 2G.n pystyy taas päivittämään suoraan unlockin katoamatta, mutta jailbreak häviää varmasti.CoB kirjoitti:Mulla on iPhone 2g ja firmware on tällä hetkellä 3.0. Oon miettiny tässä että kannattaisiko tehdä sillein että kun uusi 3.1 päivitys julkaistaan päivitän eka 3.01 ja siitä 3.1 vai meneekö noi sillein että päivittää suoraan 3.1 ja siitä sitten jailbreikkaan ja unlockaan? En ole ikinä aikaisemmin tehnyt tuota hommaa eli varmasti tulen kysymään apua![]()
Semmoista viellä kysyisin että minulla on asennettu track & field installerin kautta. Katoaako pelin ennätykset jne kun päivitän firmwaren?
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja pnp »
Vaihtoehdot on päivitä ja palauta, joista palauta tyhjentää puhelimen, mutta antaa mahdollisuuden ottaa käyttöön vanhana puhelimena, jolloin asetukset ja ohjelmat yms palautetaan varmuuskopiosta.CoB kirjoitti:kiitos vastauksesta.
"Nuo tallennetut ennätykset yms. säilyvät, kunhan valitset päivitä vaihtoehdon, tai otat käyttöön vanhana puhelimena tyhjennyksen jälkeen, kun iTunes sitä kysyy."
mitä muita vaihtoehtoja sitten on kuin tuo päivitä?
Entä miten saan installousista ton track and fieldin näkymään koneella kun käynnistän itunesin?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”