Itse meinaan hajota aivan täysin tuohon mini-DisplayPorttiin. Nämä mun BenQ:t on ilmeisesti niin hitaita heräämään stand by:stä että se aiheuttaa jos jonkinlaista ongelmaa. Lisäksi MBP13 kaatuu varsin herkästi kun tällanen näyttö on kiinni ja läppäristä pistää kannen kiinni.
Ääh. Ihan totta Early 2008 MacBook Pron natiivi DVI portti oli kyllä niin totaalisen luksusta. Sen kanssa toimi kaikki aina aivan täysin. Esimerkiksi en pysty käyttämään tuota 150 euron Belkinin Switch 2 DVI-KVM:tä, koska nämä mDP (ja mDVI Minissä) saa ajoittain ruutujen mennessä nukkumaan kytkimen vaihtamaan lähdekonetta sekunnin välein sekoittamalla ajan myötä siihen liitetyn mäkin ja PC:n (jatkuvalla näytön, näppiksen ja hiiren liittämisellä ja irrottamisella). E08 mbp kanssa ei moista ongelmaa esiintynyt koskaan (testasin siis sen jälkeen kun näiden uusien kanssa havaitsin ongelman toistuvan usein, eli kytkin itse ei ole rikki).
Okei, onhan nämä monta vuotta vanhoja ruutuja. Ei näissä kuitenkaan mitään vikaa ole. Mikähän siinä on että tuon mDP pitää jatkuvasti tunnistaa mikä näyttö siellä langan päässä on, vaikkei sitä ole irroittanut? Katkaseeko se virransäästösyistä tms kokonaan signaalit ja kaikki näyttöjen nukkuttua vai mikä on, kun tuota Sampan telkkariakin nämä tykkäävät haistella screen sleepin jälkeen pitkään (sininen ruutu).
Huoh

Ei se teknologia aina ihan oikeeseen suuntaan mene käytettävyyden ja yleisen fiksuuden kannalta.
E: Niin siis FP241W:t.
Karsee läjä kaikkee roinaa.