Palvelun viivästys, ilmoitus viivästyksestä ja viestintäpalvelun vakiokorvaus
4.1 Palvelun viivästys. Palvelun toimitus on viivästynyt, jos palvelua ei ole toimitettu
viimeistään sovittuna ajankohtana, eikä tämä johdu asiakkaasta tai asiakkaan puolella
olevasta seikasta. Jos toimitusajankohdasta ei ole sovittu, toimitus on vastaavasti
viivästynyt, jos palvelua ei ole toimitettu kohtuullisessa ajassa sopimuksenteon
jälkeen.
4.2 Ilmoitus viivästyksestä. Asiakas ei saa vedota viivästykseen, ellei hän ilmoita viivästyksestä
Soneralle kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun palvelu on toimitettu tai se
olisi pitänyt toimittaa. Edellä mainittu ei kuitenkaan estä asiakasta vetoamasta viivästykseen,
jos Sonera on menetellyt törkeän huolimattomasti tai kunnianvastaisesti
ja arvottomasti taikka, jos viestintäpalvelu ei vastaa lakia tai Viestintäviraston
määräyksiä.
4.3 Viestintäpalvelun vakiokorvaus. Mikäli viestintäpalvelun toimitus on viivästynyt,
asiakkaalla on oikeus vakiokorvaukseen. Vakiokorvauksen määrä on 15 euroa kultakin
alkavalta viivästysviikolta, kuitenkin yhteensä enintään 120 euroa.
Mielestäni tämä pätee tähän iphone soppaan, joku joka osaa juridiikkaa voisi tarkentaa sopiiko tämä "Palvelu" tähän kuvioon. Suosittelen jokaiselle kenellä tilaus on myöhässä ilmoittamaan aspaan/myyntiin/soneralle tästä ja antamaan omaa tilinumeroaan

luulisi pistävän asiaa liikkeelle vähän paremmin...