2.2 GHz Intel Core 2 Duo, 4 Mt L2 cache, 667 MHz väylä
13,3" glossy LCD-näyttö 1280x800
1Gt 667 MHz ddr2 keskusmuisti
120 Gt serial 5400 rpm kovalevy
DVD+RW superdrive (8x)
Kone putosi maahan pöydältä minkä seurauksena tuli pieni halkeama kuoreen vasemmalle. Toimi putoamisen jälkeen muuten, mutta ei saanut enää verkkovirtaa eikä ladattua akkua. Kun akku loppui, meni konekin pois päältä ja vein huoltoon, jossa korjausarvio oli 1300 euroa (uusi emo, virtalähde ja työt). Varmuudella ehjiä osia siis näyttö, muistit, levyasema ja kovo. En mä usko että tuo emo on rikki, kun kone kuitenkin toimi, mutta voi toisaalta hyvin ollakin.
Itse en tällä tee enää yhtään mitään. Viikon kuluessa parhaan tarjouksen tehnyt saa tästä varaosia. Tai jos tietää miten korjata kone, mikä ei saa virtaa mistään. Huollosta sanottiin, että ainakin näyttö maksaa varaosana useampia satoja euroja, että joku voi tästä näytön hankkimalla säästää tarjoamansa summan ja varaosanäytön erotuksen.
Lähdetään vaikka 20 eurosta liikkeelle + postit, jos itse noutaa voi tarjota vähemmänkin! :=) Kone on Turussa!
Kysykää jos on kysyttävää! Tarkennus: viikon kestävä "huutokauppa" siis kyseessä, ensi tiistaihin mennessä parhaan tarjouksen tehnyt saa koneen. Korkein tarjous tällä hetkellä 20 euroa.