Mitäs nyt sanot!!hezzuhopo kirjoitti:Ei tomina!!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitäs nyt sanot!!hezzuhopo kirjoitti:Ei tomina!!
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Noku kokeilin muokata GIMPillä niin sain toimimaan ! mIltäs se näyttää ??amanita kirjoitti:Mitäs nyt sanot!!hezzuhopo kirjoitti:Ei tomina!!
Ihan hyvältä näyttää, sait siitä vielä vähän suuremmankin kuin minä onnistuin saamaan.hezzuhopo kirjoitti:Noku kokeilin muokata GIMPillä niin sain toimimaan ! mIltäs se näyttää ??amanita kirjoitti: Mitäs nyt sanot!!
Viesti Kirjoittaja welou »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
tiätty, ei se muten giffinä oliskana!welou kirjoitti:jamacin avatar gif-muodossaan
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Koetin tuolla ohjelmalla, joka helpon tuntuinen, vaihtaa avataria, jonka varmuudeksi pienensin 40:een, mutta en saa lukuisista yrityksistä huolimatta sitä siirtymään. Ohjelma muuttaa kuvat jpg-muotoon.Jone kirjoitti:http://www.shrinkpictures.com/create-avatar/
Tuossapa on sivu joka tehtailee käyttäjän valitseman kuvan avatar-ruotuun. Lopputulos antaa 3 eri variaatiota hieman erilaisin keskityksin. Set the Avatar Size * kohtaan tietty Hompun hyväksymä maksimi eli 80.
Viesti Kirjoittaja Jone »
No mikäs siinä nyt.. eli kun annat kuvan niin se vähän aikaa pohtii ja antaa ne 3 variaatiota? Toimiiko se sinne asti? Sun lähdekuvaa se ei muokkaa vaan tekee uusia jotka siihen sivulle ilmestyy. Siitä sivulta sitten raahaa vaikka pikku kuvan omalle työpöydälle jatkotoimia varten.sinitiainen kirjoitti:Koetin tuolla ohjelmalla, joka helpon tuntuinen, vaihtaa avataria, jonka varmuudeksi pienensin 40:een, mutta en saa lukuisista yrityksistä huolimatta sitä siirtymään. Ohjelma muuttaa kuvat jpg-muotoon.Jone kirjoitti:http://www.shrinkpictures.com/create-avatar/
Tuossapa on sivu joka tehtailee käyttäjän valitseman kuvan avatar-ruotuun. Lopputulos antaa 3 eri variaatiota hieman erilaisin keskityksin. Set the Avatar Size * kohtaan tietty Hompun hyväksymä maksimi eli 80.
Parikymmentä kertaa nyt kolmea-neljää eri kuvaa erikokoisina, max 60, koettanut siirtää, kaikkia jpg-muotoisina, onnistumatta.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Liian ruma avatar?mercury kirjoitti:Uudenlainen ongelma tuli esille äsken: vaihtoyritys useampaan aiemmin käyttämääni gif-muotoiseen kuvaan tuotti virheilmoituksen "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Iiks.
Viesti Kirjoittaja Seppo_ »
Zap. Mulla sama ongelma - hyökkäystä herjailee..mercury kirjoitti:Uudenlainen ongelma tuli esille äsken: vaihtoyritys useampaan aiemmin käyttämääni gif-muotoiseen kuvaan tuotti virheilmoituksen "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Iiks.
Viesti Kirjoittaja Seppo_ »
Aikani kikkailtua - sain jpegginä meneen läpi. Yritin png:tä.Seppo_ kirjoitti:Zap. Mulla sama ongelma - hyökkäystä herjailee..mercury kirjoitti:Uudenlainen ongelma tuli esille äsken: vaihtoyritys useampaan aiemmin käyttämääni gif-muotoiseen kuvaan tuotti virheilmoituksen "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Iiks.
T. seppo
Viesti Kirjoittaja MVi »
Onkohan teidän ava-kuvissa jotain samankaltaisuutta?Seppo_ kirjoitti:Zap. Mulla sama ongelma - hyökkäystä herjailee..mercury kirjoitti:Uudenlainen ongelma tuli esille äsken: vaihtoyritys useampaan aiemmin käyttämääni gif-muotoiseen kuvaan tuotti virheilmoituksen "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Iiks.
T. seppo
Viesti Kirjoittaja Jasca »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Pakkaa enemmän. Jpeg toimii hyvin. Meidän maksimikokoasetus on aika tiukka. Jos ei me millään niin lähetä mulle mvi@hopeinenomena.netJasca kirjoitti:Mä oon yrittänyt niin jpeg, gif kuin png-tiedostoina – useilla eri tiedostonimillä – mutta aina vain herjaa tuota hyökkäystä... Kokeilin myös URL:lla, mutta ei. Hyvin toimii kuitenkin toisessa foorumissa kyseinen tiedosto, joten onko Homppu hieman liian "tiukalla"?
Vinkkejä millä avatar-kuvatuksen sais tallentumaan?
- Jasca -
Viesti Kirjoittaja marzi »
Sama teksti tuli mulle kans kans, mut kun lopuksi (n. versio 18Seppo_ kirjoitti:Zap. Mulla sama ongelma - hyökkäystä herjailee..mercury kirjoitti:Uudenlainen ongelma tuli esille äsken: vaihtoyritys useampaan aiemmin käyttämääni gif-muotoiseen kuvaan tuotti virheilmoituksen "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Iiks.
T. seppo
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”