![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vakuutukset on tuollaisia tilanteita varten, ei tuotetakuu.
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Viesti Kirjoittaja rutina »
Viesti Kirjoittaja Phrase »
Kyseessä ei ollutkaan mikään perusteluja sisältävä yhteenveto, vaan ainoastaan analyyttinen intro vastaukselleni CloppiWebin kysymykseen.Touho kirjoitti:Phrase kirjoitti:Sen kummemmin kenenkään moraaliin tai rehellisyyteen kantaaottamatta (joita täällä kovasti kyllä tunnutaan peräänkuulutettavan), arvelisin puolueettomasti yhtenä suurimmista syistä olevan perisuomalainen kateus. Ei ole niin väliä, jos itsellä menee huonosti, kunhan toverilla menee vielä hivenen huonommin.Oheinen yhteenveto menee omituisuudessaan reilusti yli hilseen, perusteluistaan huolimatta.
Ainakaan minä en nyt jummarra, miten kateus voisi tähän asiaan liittyä.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Mikä on edelleen varsin omituninen kommentti tai väite. Mutta kyllähän maailmaan omituisuuksia ja mielipiteitä mahtuu.Phrase kirjoitti:Siitä huolimatta minulla on havaintoihini palautuvat perusteet väittää tässäkin ketjussa esitettyjen syytösten takana esiintyvän kateutta ja pahantahtoisuutta, jota perusteluksi ymmärtämälläsi virkkeellä koetin havainnollistaa.
Viesti Kirjoittaja mineraalimies »
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Viesti Kirjoittaja CloppiWeb »
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
Mulle ei avautunut minkä v*tun takia itse tulit rutisemaan asiasta tänne foorumille ja sitten närkästyt jos saat kommentteja aiheesta.CloppiWeb kirjoitti:Joka aamu töihin mennessä luen metroa lehteä ja suosikiksi on noussut metro lehden tekstiviesti palsta missä ihmiset rutisee kaiken maailman turhista asioista kuten esim. 'salkkarit pitäisi lopettaa' jne. Tuntuu välillä että jengillä on joillakin täällä sama meininki. Pakko päästä ilmaisemaan oma mielipiteensä huolimatta siitä koska keskustelu on jäsenten kesken loppunut. Mielipiteet on hyväksytty, aloittaja on hyväksynyt tuomion ja pyytänyt anteeksi ja näppäimistön kohtalo on ratkennut. Silti, pakko vaan on avata sanainen arkku ja antaa palaa.
Anteeksi, tämä provosoi ja nostattaa tiettyjen ihmisten kuumetta soittaa suuta lisää ja antaa vaan palaa koska se helpottaa joidenkin ihmisten elämää ja se on tärkeintä, kö?
Kiitän kaikkia asiallisesti kommenoinneista, vaikka se ei välttämättä tai tod. näe muuta omaa elämän katsomustani
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”