rahkis kirjoitti:Joo, ja jostain tältä foorumilta lueskelin että tuohon 3g dockiin ei mahdu edes incipio featherin kanssa... eli jos jotain muuta kun kalvoa meinaat luurilla pitää niin ota universal... Itse tilasin ensin ja perehdyin sitten

, eli toivon ettet tee samaa virhettä.
Mjooo... ei mulla tuohon juttuun ole niin väliä, kun en tule koskaan käyttämään mitään kuoria tai suojia mihinkään. Ne tekee puhelimesta vaan kökömmän omasta mielestäni, mudda mitä enemmän surffaan ja googletan niin sitä sekasemmaks asia menee... kun noita universal dokkeja on näköjään myös eri malleja (siis applen alkuperäsiä) on MB125G/B ja MB125G/A jne, jne... toiset sanoo, että universal dokissa ei toimi iPhone videokaapelilla ja toiset taas valittaa että kaiutin puheluissa ei universaal dokin katta kuulu mitään ja taas joku kertoo, että ei niissä mitään eroa ole äänenlaadunsuhteen kaiutinpuheluissa jne, jne.... huoh. Joku taas väittää, että Universal dokissa virheilmoitus iPhonen kanssa tulee noin joka 5-kerta jne, jne...
tieto lisää tuskaa, mutta kun nyt näyttää niin ristiriitaista tietoa olevan
tossa yks artikkeli:
http://www.ilounge.com/index.php/review ... e-3g-dock/
Ihan oikeesti olen ihan sekasin, kumman sitä ostais
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jos Universal dokki toimis niin kuin luvataan, eli videot toimis ja ei huononna kaiutinpuheluiden ääntä + ei anna virheilmotuksia, niin sehän olis selkeesti järkevämpi valinta kuin pelkkä 3G- dokki, mutta jos taas ei niin....
Kun ei jaksais tilata-> odottaa -> testata -> palauttaa ja tilata uudestaan, jne...