xetec kirjoitti:En ole luurista senttiäkään maksanut sillä, se on tilattu ihan sopparina kiltisti kerran kuussa maksaen 2v ajan. Luuria ei vaan vielä kuulu mutta laskun kuitenkin ilkesivät laittaa. Onko niin ettei soneralla oo ees rahoja luurien hankintaa varten vaan nekin pitää ensin asiakkailta kerätä ja sitten vasta tilataan...tómppu kirjoitti:xetec kirjoitti:Itse tilasin 32Gt mustan iLuurin elokuun alussa, oliskohan 3 päivä. Tänään soitin Soneran ASPAAN ja kyselin että millos luuri tulee kun lasku tuli jo, tänään siis sekin. Aspasta sanottiin ettei ole mitään tietoa että milloin on tulossa seuraava erä. Kuulostaa aika lupaavalta.
Mitäs tälläsessä hommassa nyt pitäs menetellä. Hirveesti ei kiinnosta maksaa tuotteesta jota minulla ei ees vielä ole. Lähteekö kytky etenemään ensinmäisestä laskusta joka on maksettu vai alkaako kytky vasta kun laite on aktivoitu Soneran verkkoon iTunesin kautta. Jelppikään tietämätöntä...
Kiitos
Onhan se nyt ihan selvää ettei laskua ala kertymään ennenkuin koko tuote/palvelupaketti on käytettävissä. Sonerahan toki voi lähetellä laskuja ihan rauhassa, mutta kieltäydyt maksamasta. Voi olla kuluttajaneuvojarumba edessä mutta mielestäni se on sen arvoista. Ei operaattoreiden kanssa voi periksi jatkuvasti antaa, johan ne nyt hyppivät silmille, nimimerkillä juuri Saunalahden selättänyt.
Itselläni ainakin on sellainen tilanne että nykyinen puhelin on siinä määrin vanha ettei dataliittymällä, joka muodostaa suurimman osan kytkylaskustani, tee yhtään mitään. Jos toimittavat pelkän simmin etukäteen niin voi voi. Olet ostanut paketin, jos osaa siitä ei ole toimitettu mutta olet osan jo maksanut niin voit toimia ihan samalla tavalla takaisinpäin. Tämä siis olettamuksella että olet maksanut puhelimen yhdessä erässä.
itse soitin äsken takaisin aspan myyntipalveluun ja henkilö sanoi että siitä päivästä kun on tehnyt sopparin eli tilannut lähtee laitemaksut ynm. maksut juoksemaan. eipä tässä auta kun toivoa että se tulis sit pika pika vauhtia.