jerppi_ kirjoitti:Anghorn kirjoitti:jerppi_ kirjoitti:Onkohan hopeinen podcast tekemässä live seurantaa?
Kraakkenin kaikenlaisista lopettamishuhuista huolimatta olin jokin aika sitten vahvasti ymmärtävinäni, että liveseuranta olisi ainakin melko suurella todennäköisyydellä jollain tapaa aikomuksena järjestää.
Ok, toivottavasti on. WWDC:sä oli kyllä ihan hyvä porukka kun oli myös puhkusta tutut Erkka ja Henrik, toivotaan tuohon myös samankaltaista kokoonpanoa.
Valitettavasti liveseurantaa ei olla tällä kertaa järjestämässä.
Tähän pari syytä:
- Olin sekoillut kalenterini kanssa ja luulin, että tapahtuma oli eilen ja minulle ei eilisilta olisi millään sopinut, joten en ollut liveilyä edes suunnitellut.
- Epäilen vahvasti, että tapahtumasta tulee suhteellisen tylsä iPod-hehkuttelu. Jos olen väärässä ja onkin joku maailman hienoin show, niin varmasti harmittaa jälkikäteen, mutta en tällä kertaa tahdo koko päivää tähän tuhrata, kun on tässä remontin suunnittelua ja alan liikkeissä ravaamista edessä ja viikon ainut vapaapäivä
Mikäli nyt kuitenkin käy niin, että olen tuohon aikaan kotosalla ja satun tässä päivän mittaan Erkan ja Henrikin tavoittamaan ja heille sattuu sopimaan, niin saatan EHKÄ harkita tuota, mutta siis ei kannata sen varaan luottaa. Ilmoittelen tänne, jos näin kuitenkin käy. Eli siis todella iso ja hyvin epätodennäköinen
EHKÄ.