En jaksa pohdiskella enää menee hermot
Mistä sai muutettua tuon dashboardin laskimen pilkkunapin niin että toimii tuosta numpadistä ettei tarvi painella tonne pisteen kohdalle.
Mistä sai muutettua tuon dashboardin laskimen pilkkunapin niin että toimii tuosta numpadistä ettei tarvi painella tonne pisteen kohdalle.
Häh? Kyllä se ainakin mulla siitä pilkkunapista toimii.
Cathi777 kirjoitti:
Sama. Tosin itselläni oli muistaakseni sen tai normilaskimen kanssa aluksi jotain ongelmia juuri pilkku/piste homman kanssa. En tarkalleen muista miten ratkaisin, mutta varmaan System preferencesistä International kohdasta säädin jotain.
Cathi777 kirjoitti:
Sama. Tosin itselläni oli muistaakseni sen tai normilaskimen kanssa aluksi jotain ongelmia juuri pilkku/piste homman kanssa. En tarkalleen muista miten ratkaisin, mutta varmaan System preferencesistä International kohdasta säädin jotain.
muistaakseni säädin kans jotain mutta ei vaan löydy enää
noh jos väkisin taas google pariin jatkamaan.
Ööö.. pilkkunapin?
Mitähän sulla lienee siellä Järjestelmäasetuksissa.
Mulla lykkää pilkkua automaagisesti ameriikkalaisittain tonnin välein, desimaalierotin on piste.
Ööö.. pilkkunapin?
Mitähän sulla lienee siellä Järjestelmäasetuksissa.
Mulla lykkää pilkkua automaagisesti ameriikkalaisittain tonnin välein, desimaalierotin on piste.
Niin siinähän se ongelma just onkin... eli laskimessa decimaalierotin on pista ja numpadin nappi on pilkku eli mitään ei tapahdu kun painaa sitä.
Formats välilehdessä on Finland(Finnish)
Decimaali erotin on ,
Eli nyt en tajuu... sain tämän toimimaan ennen mutta kun en enää muista mistä sen muutin silloin.
huomasin äsken että jos muutan näppäimistön US näppikseksi niin numpadin pilkkunappi on piste ja se toimii laskimessa.
Mutta jos laitan näppiksen FIN niin numpadin pilkku nappi on pilkku ja se ei toimi laskimessa.