Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Tahtoo olla vähän samaa ongelmaa minullakin, vaikka etäisyyttä onkin hieman enemmän. Esimerkiksi Iltalehden viihdesivuja ei voi avata enää ollenkaan.ManiMicci kirjoitti:Stana ku ei pysty uutisia aamulla selaamaan ilman, että se BB-påska hyppisi aina jostain silmille.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Riimu »
samePaapa kirjoitti:Eri sukupuoltaAries kirjoitti:Samaa sukupuolta?Paapa kirjoitti:Olen selvästikin rakastunut!
Sukulainen?
Varattu?
Vai miksi vuodatustopikissa?
ei sukulainen
vapaa
KÄÄÄÄÄÄK! Se on menoa taas!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Rane Rautamaksa?Riimu kirjoitti:
ja ilkeästi jätän teidät epäluuloon siitä kehen teistä olen ihastunut... Sanottakoon nyt sen verran, että henkilöön, joka ei ole tässä kuussa vielä kirjoitellut...
Viesti Kirjoittaja G5Zen »
Sori, olen naimisissa! 8)Riimu kirjoitti:
ja ilkeästi jätän teidät epäluuloon siitä kehen teistä olen ihastunut... Sanottakoon nyt sen verran, että henkilöön, joka ei ole tässä kuussa vielä kirjoitellut...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Me parhaathan ollaan. Huomenna 3 viikkoa täynnä ukkomiehenä ekaa kertaa elämässä, joten näin uskaltanee jo sanoa. 8)G5Zen kirjoitti:Sori, olen naimisissa! 8)Riimu kirjoitti:
hmmRepe Ruutikallo kirjoitti:Rane Rautamaksa?Riimu kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tervetuloa foorumille!Riimu kirjoitti: hmm![]()
ja valitettavasti G5Zen lukutaito on hieman kateissa.. mut ei se mitään.. voitte olla ihan jees, mut en usko, että ootte parhaimmistoa ton Repen kanssa... eihän mulla ois mitään toivoa sitten
Kiitos.amanita kirjoitti:Tervetuloa foorumille!Riimu kirjoitti: hmm![]()
ja valitettavasti G5Zen lukutaito on hieman kateissa.. mut ei se mitään.. voitte olla ihan jees, mut en usko, että ootte parhaimmistoa ton Repen kanssa... eihän mulla ois mitään toivoa sitten
Viran puolesta ja muutenkin pakko tulla kertomaan, että foorumin "parhaimmisto" on laajapohjainen, ja mainitut G5Zen sekä Repe ihan sitä kärkiporukkaa. Tosin mitään kriteerejä Riinu ei ole mainitulle "parhaudelle" antanut, joten asiasta on mahdotonta veistellä enempää.
Toivottavasti sinun on mahdollista konetasollakin liittyä macistien joukkoon, ja vielä enemmän toivon sinun menestyvän rakkaudessa!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Mut... mut.... Sehän olisi brutaalia! Hotellissa on posliinivessa, suihku, parkettilattia ja aamiainen.Carde kirjoitti:Siirry teltta majoitukseen.
Häh, eipä ole brutaalia sisäpaisti onhan teltassakin kaikki muut paisti porsliinivessa, senkin toki saa jos jaksaa kannella geisha jakkaraa völjyssä. Näin syksyllä on monesti suihku ihan heti valmis kun teltasta kirmaa pihalle, parkettilattia on vaihdettu miellyttävämpään kanervalattiaan ja aamiaistakin on aina saanut kun viitsii pistellä trangiaan tulet.hatey kirjoitti:Mut... mut.... Sehän olisi brutaalia!. Hotellissa on posliinivessa, suihku, parkettilattia ja aamiainen.Carde kirjoitti:Siirry teltta majoitukseen.
Carde kirjoitti:Häh, eipä ole brutaalia sisäpaisti onhan teltassakin kaikki muut paisti porsliinivessa, senkin toki saa jos jaksaa kannella geisha jakkaraa völjyssä. Näin syksyllä on monesti suihku ihan heti valmis kun teltasta kirmaa pihalle, parkettilattia on vaihdettu miellyttävämpään kanervalattiaan ja aamiaistakin on aina saanut kun viitsii pistellä trangiaan tulet.hatey kirjoitti:Mut... mut.... Sehän olisi brutaalia!. Hotellissa on posliinivessa, suihku, parkettilattia ja aamiainen.Carde kirjoitti:Siirry teltta majoitukseen.
Mää ymmärrä miten sää voit väittää telttamajoitusta brutaaliksi.
Het ku herrasmiäs. 8)hatey kirjoitti: En ole brutaali, söin autossa pihviä. Ostin kaupan lämpötiskin tyhjäksi ja istuttiin kaupan takapihalla Audissa ja skruudattiin pihviä. Räyh!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Voihan sitä nukkua lattialla makuupussissa hotellissakin. Saa kaikki nuo edut ja mukavan pedin - alle voi valita oman maun mukaan sopivan paksuisen alustan. Trangiaa ehkä ei kuitenkaan kannata käyttää...Carde kirjoitti:Häh, eipä ole brutaalia sisäpaisti onhan teltassakin kaikki muut paisti porsliinivessa, senkin toki saa jos jaksaa kannella geisha jakkaraa völjyssä. Näin syksyllä on monesti suihku ihan heti valmis kun teltasta kirmaa pihalle, parkettilattia on vaihdettu miellyttävämpään kanervalattiaan ja aamiaistakin on aina saanut kun viitsii pistellä trangiaan tulet.hatey kirjoitti:Mut... mut.... Sehän olisi brutaalia!. Hotellissa on posliinivessa, suihku, parkettilattia ja aamiainen.Carde kirjoitti:Siirry teltta majoitukseen.
Mää ymmärrä miten sää voit väittää telttamajoitusta brutaaliksi.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tuota noin....jaahas.....ihanko kaikki....?Pikkuroope kirjoitti:Huomenna aamulla pitäis osata kaikki biologiasta..![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mikäs tuossa, monta tuntia aikaa. Ehdit vielä vaikka käymään leffassakin.Pikkuroope kirjoitti:Huomenna aamulla pitäis osata kaikki biologiasta..![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Jaahas, homppuun on eksynyt teleologi!Macco kirjoitti:Niin, oikea vastaus biologiaan on: kaikki pyrkii lisääntymään.
Teppo Tulppu kirjoitti:Jaahas, homppuun on eksynyt teleologi!Macco kirjoitti:Niin, oikea vastaus biologiaan on: kaikki pyrkii lisääntymään.
Wikipedia kirjoitti:Monet pitävät asioiden teleologisia selittämistä näennäistieteenä, osittain koska niihin usein liittyy ilmiöitä luovan henkilön subjektiivisiakin näkemyksiä, osittain koska teleologisesti on helppo selittää mitä vain.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Laittamalla tuon oman kommenttini pyrinkin juuri siihen, että Macco pääsisi siteeraamaan wikipediaa.Macco kirjoitti:Teppo Tulppu kirjoitti:Jaahas, homppuun on eksynyt teleologi!Macco kirjoitti:Niin, oikea vastaus biologiaan on: kaikki pyrkii lisääntymään.Wikipedia kirjoitti:Monet pitävät asioiden teleologisia selittämistä näennäistieteenä, osittain koska niihin usein liittyy ilmiöitä luovan henkilön subjektiivisiakin näkemyksiä, osittain koska teleologisesti on helppo selittää mitä vain.
Se on hienoa se. Pakkohan mun jostakin oli tarkistaa mitä teleologia meinaa.Teppo Tulppu kirjoitti:Laittamalla tuon oman kommenttini pyrinkin juuri siihen, että Macco pääsisi siteeraamaan wikipediaa.