Tämäkö sitten varmistaisi sen, että mms ja tethering toimii myös muilla kuin surinan liittymillä? Sanoiko joku TFn iPhone käyttävä, että hällä toimi kummatkin ominaisuudet kun tässä sen verran pelon sekaisin tuntein tätä keskustelua seuranneena en halua päivittää liiruriani ihan periaattesta jos siitä katoaa jotain mahdollisesti joskus tarvittavaa ominaisuutta kuten tässä tapauksessa tetheringiäMansku kirjoitti:jaahas ja uutena huhuna ois että 25.9. tulee jo 3.1.1 AT&T mms tuen takia ja parin muun muutoksen
iPhone 3.1 ja lukituksen poisto.
-
Re: iPhone 3.1 ja lukituksen poisto.
Viesti Kirjoittaja feenix55 »
-
Viesti Kirjoittaja pauliS »
http://twitpic.com/hay2j
Tuossa kuvassahan ei käsittääkseni ole muuta jekkua kuin FW 3.1 ja vanha Modem Firmware. Tästä, jos mistä, on hyvä jatkaa odotusta 8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »
AT&T on ainakin sanonut, että sen mms tuki tullaan julkaisemaan itunesin kautta tulevalla carrier settings päivityksellä, eikä kokonaisella firmwarella.feenix55 kirjoitti:Tämäkö sitten varmistaisi sen, että mms ja tethering toimii myös muilla kuin surinan liittymillä? Sanoiko joku TFn iPhone käyttävä, että hällä toimi kummatkin ominaisuudet kun tässä sen verran pelon sekaisin tuntein tätä keskustelua seuranneena en halua päivittää liiruriani ihan periaattesta jos siitä katoaa jotain mahdollisesti joskus tarvittavaa ominaisuutta kuten tässä tapauksessa tetheringiäMansku kirjoitti:jaahas ja uutena huhuna ois että 25.9. tulee jo 3.1.1 AT&T mms tuen takia ja parin muun muutoksen
Jos apple alkaisi tarjoamaan noita carrier settingsejä myös muille operaattoreille niin homma olisi sillä selvä, nyt muut kuin "viralliset" operaattoreiden asiakkaat voivat vain käyttää mahdollisesti toimivia hackeja (tällä hetkellä niitä on 0 kappaletta jotka toimivat).
-
Viesti Kirjoittaja pauliS »
http://twitter.com/iphone_dev
iphone_dev kirjoitti: ultrasn0w and other services should be back to normal, slight glitch to our server infrastructure.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
-
Viesti Kirjoittaja Crave »
toni_e:n tavoin.. (tässä sitä oppii kantapään kautta)
1. En ennättänyt lukemaan viestejä, joissa varoiteltiin 3.1:n vaaroista vaan Applen logot silmissä päivittelin hymyssä suin.
2. Ostin eilen 1kk vanhan iPhone 3GS 16GB (3.0.1 fw) soneran kytkyllä, joka oli jailbreakattu, muistaakseni Cydia ym. muut oli kapulassa.
3. Pääsin kotiin, iLuuri iTunesiin piuhalla kinni ja.. ksädäm fw 3.1 sisällä. Toimi vielä tässä vaiheessa, vaikka oli saunalahden kortti.
Kysymys 1: App Storen vanha tunnus ei poistu?
Edellisen omistajan AppStoren sähköpostiosoite ei millään keinolla poistunut puhelimesta. En päässyt siis omalla tunnuksellani kirjautumaan itse App Storeen. Itse puhelimen asetuksiin sain vaihdettua oman App Store tunnukseni (sähköpostiosoite), muttei rebooteista huolimatta tieto mennyt itse "puhelimen App Storeen", jossa edelleen oli entisen käyttäjän tunnus -salasanaa vailla.
Tässä se pahin virhe tuli! Kuulostaa uskomattomalta, mutta näin se meni. Nollasin verkkoasetukset -ei tulosta. Nollasin kaikki asetukset -ei tulosta. Viimeiseksi "poista kaikki sisältö ja asetukset".. ja nyt ei iLuuri enää lähdekkään mun SIM kortilla käyntiin. Hätäpuhelut mahdollisia. Toivottavasti App Store tunnus on edes poissa. 8) rok rok
Kysymys 2: Fw & baseband selville?
Tässä tilanteessa missä puhelimeni nyt on, niin millä tavoin saan selville mikä baseband ja firmware vehkeessä on? Veikkaan, että 3.1 & 5.11.04 BB, mutta olisko nuo varmistettavissa jollain windows pohjaisella ohjelmalla?
Pahoittelut jos menee off topicciin.. kädet ristissä JB -> 3.1.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Lähdetään siitä, että 3.1 ei ole vielä tullut JB:tä tai Unlockkia.Crave kirjoitti:Tervehdys kaikille!....
Jos nyt kerran nollasit jo koko puhelimen niin suosittelen ajamaan DFU-moodissa orggis fw:n sisään sitten Asetuksista nollaat koko puhelimen lähtee kaikki turha pois. Sitten vain odottelen JB:tä ja Unlockkia kun ne ehkä joskus tulevat.
FW:n jne. selvität Asetuksista ja sieltä Tietoja jne. Lue se manuaali minkä voi lataa Applen sivuilta ja tietääkseni on vielä tällä alueella nostonakin tämä triidi.
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Eikö olisi ollut helpompaa kirjautua ulos?Crave kirjoitti:Tervehdys kaikille!.

Siis App Store > Top 25 > scrollaa ihan alas > klikkaa sitä sposti osotetta ja sign out.

-
Viesti Kirjoittaja SbY »
Eli itse moisista päivityksistä olin myös tietämätön, Soneraa käytän itse, joten unlockia en ole tarvinnut. Noh, nyt sitä ei ihan hetkeen taida saadakkaan...
-
Kokeile DFU:ssa tai sitten asennat vanhemman iTunesin.SbY kirjoitti:Hmm. iTunes 9.0 antaa kyllä ladata vanhan firmiksen 3Ghen, mutta jostain syystä puolessa välissä sanoo, että tuntematon virhe ja homma loppuu siihen. Juurikin eilen ajattelin unlockata 3Gn vaimolle kun itse saan 3GSn. Jotain vaan meni pieleen ja oli pakko laittaa 3.1 juurikin siksi, että se antaa ladata vain puoleen väliin 3.0.
Eli itse moisista päivityksistä olin myös tietämätön, Soneraa käytän itse, joten unlockia en ole tarvinnut. Noh, nyt sitä ei ihan hetkeen taida saadakkaan...
-
Viesti Kirjoittaja inf »
3G luureille apple hyväksyy ainoastaan 3.1 firmwaren asennuksen iTunesin kautta. iTunes ei suostu allekirjoittamaan noita vanhoja firmwareja enää.Tege kirjoitti:Kokeile DFU:ssa tai sitten asennat vanhemman iTunesin.SbY kirjoitti:Hmm. iTunes 9.0 antaa kyllä ladata vanhan firmiksen 3Ghen, mutta jostain syystä puolessa välissä sanoo, että tuntematon virhe ja homma loppuu siihen. Juurikin eilen ajattelin unlockata 3Gn vaimolle kun itse saan 3GSn. Jotain vaan meni pieleen ja oli pakko laittaa 3.1 juurikin siksi, että se antaa ladata vain puoleen väliin 3.0.
-
Viesti Kirjoittaja Crave »
DFU orggiksella ei mene loppuun. Eli jos olen käsittänyt oikein niin; 3.1 fw asennuksen jälkeen iLuuria on hyvin vaikea enää päivittää alaspäin, koska puhelimen broadband on muuttunut. Ja tästä syystä se ei anna varmistaa sitä vanhempaa fw:e (3.0.1) yhteensopivaksi Applelta? Oikaiskaa mikäli olen väärässä, mielelläni palauttaisin alkuperäisen (3.0.1) firmwaren kapulaan.Tege kirjoitti:Lähdetään siitä, että 3.1 ei ole vielä tullut JB:tä tai Unlockkia.Crave kirjoitti:Tervehdys kaikille!....
Jos nyt kerran nollasit jo koko puhelimen niin suosittelen ajamaan DFU-moodissa orggis fw:n sisään sitten Asetuksista nollaat koko puhelimen lähtee kaikki turha pois. Sitten vain odottelen JB:tä ja Unlockkia kun ne ehkä joskus tulevat.
FW:n jne. selvität Asetuksista ja sieltä Tietoja jne. Lue se manuaali minkä voi lataa Applen sivuilta ja tietääkseni on vielä tällä alueella nostonakin tämä triidi.
Ja tietenkään mulla ei ole vanhoja iBEC:a & iBSS:a..
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
huomenna vissiin tulee ohjeet niille kenellä on noi tallessa: http://twitter.com/Saurik
-
Viesti Kirjoittaja SbY »
Juurikin näin. Jostain lueskelin että on vain 3GS ongelma, mutta ei mene 3Gkään. takapuoli kun sattui tuuri tuon jailbraken kanssa. Noh, ottakoot emäntä TF ja Soneran liittymän niin pelaa...Toivotaan että jb ja unlock tulee myös 3.1 ja auta armias jos tuleva 3GSni on jo 3.1Crave kirjoitti:DFU orggiksella ei mene loppuun. Eli jos olen käsittänyt oikein niin; 3.1 fw asennuksen jälkeen iLuuria on hyvin vaikea enää päivittää alaspäin, koska puhelimen broadband on muuttunut. Ja tästä syystä se ei anna varmistaa sitä vanhempaa fw:e (3.0.1) yhteensopivaksi Applelta? Oikaiskaa mikäli olen väärässä, mielelläni palauttaisin alkuperäisen (3.0.1) firmwaren kapulaan.Tege kirjoitti:Lähdetään siitä, että 3.1 ei ole vielä tullut JB:tä tai Unlockkia.Crave kirjoitti:Tervehdys kaikille!....
Ja tietenkään mulla ei ole vanhoja iBEC:a & iBSS:a..

-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
-
Viesti Kirjoittaja Terpower »
Miten noi laitetaan talteen Cydialla. Ehkä tyhmä kysymys, mut mulla ei ole lapasessa....Mansku kirjoitti:jos ei ole tiedostoja tai Cydiaan laittanut sitä backup niin ei pysty enää ikinä mitenkään menemään takaisin pienempään versioon...
huomenna vissiin tulee ohjeet niille kenellä on noi tallessa: http://twitter.com/Saurik
Ja miten saisi helpoiten ton iTunesin takaisin edelliseen versioon ?
-
Viesti Kirjoittaja drfroz »
http://www.iphoneunlocking.com/
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
Cydiassa tuli kysymys tallennetaanko noi jutut, mutta tämä siis ennen 9. syyskuuta ja enää se ei ole mahdollista. Jos sulla on 3GS niin ei sen iTunesin takaisinpäin päivittelyssä ole järkeä.Terpower kirjoitti:Miten noi laitetaan talteen Cydialla. Ehkä tyhmä kysymys, mut mulla ei ole lapasessa....
Ja miten saisi helpoiten ton iTunesin takaisin edelliseen versioon ?
joo onhan ne, devteamin sivuillakin luki joskus noitten nimiä, jotka rahasti heidän unlockillaandrfroz kirjoitti:Ovatko nämä kaikki palvelut jotka myyvät iPhonen lukitusten avauksia, pelkkiä kusetuksia, ts. pohjautuvat devteamin pwnagetooliin? Esimerkiksi http://www.iphoneunlocking.com väittää, että heille on tullut päivitetty versio softaansa, joka lupaa unlockata iPhonen kaikki mallit, myös 3GS:n jopa uusimmasta 3.1 softaversiosta? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta...
http://www.iphoneunlocking.com/
-
-
- Ylläpitäjä
Taitaa Cydian tekjällä olla koodaus moiselle menossa... http://twitter.com/saurikTege kirjoitti:Saiko noita iBEC & iBSS:ää enää 3.0.1 talteen vai oliko se vain 3.0?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ja tälle sitten lähde kun kerran niin varmasti tunnut tietävän. Ainakin jos chronic dev:n poikien tekstejä on uskominen niin tuo uusin 3.1 baseband on edelleen haavoittuvainen jollekin vanhalle reiälle, joten unlock pitäisi onnistua myös 3.1 firmikselle.Mansku kirjoitti:jos ei ole tiedostoja tai Cydiaan laittanut sitä backup niin ei pysty enää ikinä mitenkään menemään takaisin pienempään versioon...
Lisää juttua: http://www.greenpois0n.com
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Sai sen vielä 3.0.1 firmiksessäkin, mutta ei saa enää koskaa ei voi palauttaa 3.0:aan.Tege kirjoitti:Saiko noita iBEC & iBSS:ää enää 3.0.1 talteen vai oliko se vain 3.0?
-
Viesti Kirjoittaja jarkkoo »
Kovasti tässä mietitityttää, peruakko 3GS:n tilaus vaiko eikö, Soneran liittymää kun ei ole pienintäkään aikomusta käyttää.
iPad Air 2 Wi-Fi Cellular 64GB
MacBook Pro 13 Retina
Apple Watch Sport
AppleTV 3
-
- Ylläpitäjä
Fuulaa - ÄLÄ laita rahojasi tuonne...jarkkoo kirjoitti:Mites tämmönen, mainostavat etusivulla, että myös 3.1 unlockkautuu ok?
Kovasti tässä mietitityttää, peruakko 3GS:n tilaus vaiko eikö, Soneran liittymää kun ei ole pienintäkään aikomusta käyttää.
-
Viesti Kirjoittaja jarkkoo »
Juu ei pelkoa, lähinnä vain ajattelin, että onko toivoa lukituksen purusta sittenkin.egoste kirjoitti: Fuulaa - ÄLÄ laita rahojasi tuonne...
No, taidan perua oman iLuurin tilauksen tällä erää.
iPad Air 2 Wi-Fi Cellular 64GB
MacBook Pro 13 Retina
Apple Watch Sport
AppleTV 3
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka