
ASIAAN: korvauksista.
aspasta sanottiin että voi hakea korvauksia kun toisella kyselykerralla kyselin viestintäpalvelun vakiokorvauksesta(toimitusehdoissa). Kuulemma pitää hakea sitten kun saa laitteen.
Kohta 4 SONERAN PALVELUIDEN YLEISET TOIMITUSEHDOT
KULUTTAJA-ASIAKKAILLE
...
4.3 Viestintäpalvelun vakiokorvaus. Mikäli viestintäpalvelun toimitus on viivästynyt,
asiakkaalla on oikeus vakiokorvaukseen. Vakiokorvauksen määrä on 15 euroa kul-
takin alkavalta viivästysviikolta, kuitenkin yhteensä enintään 120 euroa.
Oikeutta vakiokorvaukseen ei kuitenkaan ole, jos Sonera osoittaa viivästyksen
johtuneen Soneran tai Soneran käyttämän alihankkijan vaikutusmahdollisuuksien
ulkopuolella olevasta esteestä, jota sen ei kohtuudella voida edellyttää ottaneen
huomioon sopimusta tehtäessä ja jonka seurauksia se ei ole kohtuudella voinut vält-
tää tai voittaa.
...eli siis Surinalta ei voi hakea korvauksia, eli itqrahoja 15e/vk jos he nyt vaan hupsistakeikkaa erehtyivät Applen suhteen että he eivät voikkaan toimittaa tarpeeksi luureja? tai arviot tuotteen suosiosta heittivät pahan kerran häränpyllyä?
Ainoa joka minulle on varmaa, on että saaga AsPan antamista vääristä tiedoista jatkuu

*hops eka viesti*