enshka kirjoitti:"Mutta tämän jälkeen ehkä joudut asentamaan DFU-moodissa sisään FW:n koska JB:n ollessa se rikkoo sitä boottia jää vain omenalogo siihen." Sori en oikein vielä tunne applen termejä niin mikä tuo DFU-moodi on?? ja mihin jää vaan omenalogo??
kiitoksia vastauksista, mutta siis lyhennettynä jos poistan soneralta hankitusta 3gs:stä jailbreikin ja unclokin tehdasasetukset palauttamalla, jääkö puhelimeen jotain "vikoja" vai onko puhelin kuin soneralta aikoinaan saatu!?
enshka kirjoitti:kiitoksia vastauksista, mutta siis lyhennettynä jos poistan soneralta hankitusta 3gs:stä jailbreikin ja unclokin tehdasasetukset palauttamalla, jääkö puhelimeen jotain "vikoja" vai onko puhelin kuin soneralta aikoinaan saatu!?
ei jää mitään
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
Lataako puhelin ollessaan kiinni tietokoneessa? Nokia ainakin failas tässä ja ei ladannu :s SE tosin latasi... ? Entä jos on joku universal dock tai semmone (en muist mitä noit on) niin voiko sillon ladata samalla kun on kiinni tietokoneessa tms? ... onneksi tämä on tyhmien kysymysten osasto
Machist kirjoitti:Saako 3G yhteyden kuvaketta tuohon dockiin (vai työpöytäkö tuo on?)?
Olisi mukava kun pääsisi nopeasti asetuksiin laittamaan 3G:n päälle.
Jailbreakin kautta saat SBSettingsin avulla tehtyä todella nopeasti tuon
iTunes ei voinut muodostaa yhteyttä iTunes Storeen. Tuntematon virhe (11556).
Tarkista verkkoyhteytesi ja yrityä uudelleen.
Tämä johtuu käsittääkseni siitä että kun on rekisteröitynyt suomalaiseksi käyttäjäksi, ei nuo soittoäänet toimi.
Millään konstilla en nyt saanut uusia soittoääniä koneeseen, itse kapulallakin kävin ostamassa soittoäänikaupasta biisin, mutta se hävisi tuhkana tuuleen jossain välissä
Mitä on tehtävissä, luuri on ihan tehdasasetuksilla?
RikuS kirjoitti:
Millään konstilla en nyt saanut uusia soittoääniä koneeseen, itse kapulallakin kävin ostamassa soittoäänikaupasta biisin, mutta se hävisi tuhkana tuuleen jossain välissä
Mitä on tehtävissä, luuri on ihan tehdasasetuksilla?
Muokkaat haluamastasi biisistä esim. Wavepadilla max. 30 sekunnin pläjäyksen. Muunnat sen iTunesilla AAC-muotoon ja sitten vaihdat tiedoston päätteeksi .m4r. Lopuksi siirrät kipaleen luuriin iTunesilla.
Machist kirjoitti:Saako 3G yhteyden kuvaketta tuohon dockiin (vai työpöytäkö tuo on?)?
Olisi mukava kun pääsisi nopeasti asetuksiin laittamaan 3G:n päälle.
Jailbreakin kautta saat SBSettingsin avulla tehtyä todella nopeasti tuon
Ja tarkoitit vissiin SpringBoardia?
En kehtaisi ihan JB hommiin ryhtyä
No nyt on tuttu termi tuo SpringBoard.
Täytyy varmaan vain klikkailla tuolta asetuksista aina tuo 3G päälle.
Ketjun otsikosta rohkaistuna kysyisin että toimiiko tethering uudessa 3GS:ssä ihan normi sonera liittymällä vai onko se soneran liitymissäkin poistettu 3.1 päivityksellä?
Varasin 1.9 Keravan Sonerapisteestä pikkuvalkoisen. Olen alkanut miettimään jos jätän sen ostamati... Mitä pitää tehdä, pitääkö soneralle asiasta ilmoittaa vai kyseiseen kauppaan, vai mitä?
Pistinpä itseni tänään jonotuslistalle, saa nähdä minkälaisia odotusaikoja iTekno uskaltaa luvata. 8)
Tuleeko iPhonen mukana samantyyppinen kangassuoja kuin iPodeissa? Olen noita muita suojia jo katsellut, mutta tarjontaa on niin paljon että täytyy varmaan hankkia sellainen vasta jälkijunassa. Puhelimen saapumisen jälkeen alkaa varmaan hahmottua minkälaista suojausta se tarvitsee.
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
Gerge kirjoitti:Ketjun otsikosta rohkaistuna kysyisin että toimiiko tethering uudessa 3GS:ssä ihan normi sonera liittymällä vai onko se soneran liitymissäkin poistettu 3.1 päivityksellä?
Tethering toimii sopimusoperaattoreilla ihan normaalisti.
Nyt täytyy kysyä,että mikä tuo cydia on tarkalleen ottaen?Olen koittanut sitä selvittää muttei tunnu onnistuvan.Tiedän et se tulee kun unlockkaa luurin ja sieltä saa jotain softaa.Mulla on siinä kuvakkeen päällä numero 4,eli ovat vissiin jotain päivityksiä.Ja koitin mennä tuonne cydiaan ja se rupesi heti latailemaan jotain tsydeemejä.Ja huomasin,että sielläkin oli tuo 3.1 firmis ladattavissa.Eli uskaltaako tuonne mennä niin ettei se lataile puhelimeen sitä uutta firmistä(uskoisin ettei sitä tee mutta haluan olla varma)tai mitään muuta turhaketta.
Miksen saa siirrettyä ohjelmia iphoneeni. Valittaa, että en ole valtuuttanut tietokonetta. Vaikka laitan store valikosta, että valtuuta, niin sanoo vain, että on jo valtuutettu. Koitin myös poistaa valtuutuksen ja laittaa uusiksi, mutta ei apua. Aina sykronoidessa valittaa valtuutuksen puutteesta.
mougli kirjoitti:Varasin 1.9 Keravan Sonerapisteestä pikkuvalkoisen. Olen alkanut miettimään jos jätän sen ostamati... Mitä pitää tehdä, pitääkö soneralle asiasta ilmoittaa vai kyseiseen kauppaan, vai mitä?
Ei mihinkään mitään ilmoituksia!
JOS ne joskus soittaa, niin sanoo vaan, että ei tarvitse enää.
Ei tuollaiset varaukset ole sitovia, jos et ole nimeäsi papereihin laittanut.
mougli kirjoitti:Varasin 1.9 Keravan Sonerapisteestä pikkuvalkoisen. Olen alkanut miettimään jos jätän sen ostamati... Mitä pitää tehdä, pitääkö soneralle asiasta ilmoittaa vai kyseiseen kauppaan, vai mitä?
Ei mihinkään mitään ilmoituksia!
JOS ne joskus soittaa, niin sanoo vaan, että ei tarvitse enää.
Ei tuollaiset varaukset ole sitovia, jos et ole nimeäsi papereihin laittanut.
On se nyt silti kohteliasta siitä ilmoittaa, niin voivat pistää sen luurin jonossa seuraavalle.
jarpee kirjoitti:Nyt täytyy kysyä,että mikä tuo cydia on tarkalleen ottaen?Olen koittanut sitä selvittää muttei tunnu onnistuvan.Tiedän et se tulee kun unlockkaa luurin ja sieltä saa jotain softaa.Mulla on siinä kuvakkeen päällä numero 4,eli ovat vissiin jotain päivityksiä.Ja koitin mennä tuonne cydiaan ja se rupesi heti latailemaan jotain tsydeemejä.Ja huomasin,että sielläkin oli tuo 3.1 firmis ladattavissa.Eli uskaltaako tuonne mennä niin ettei se lataile puhelimeen sitä uutta firmistä(uskoisin ettei sitä tee mutta haluan olla varma)tai mitään muuta turhaketta.
Ei Cydia mitään firmwareja päivitä. Sieltä saa ohjelmia joita Apple ei hyväksy/ei ole hyväksynyt.