58.JarmoR kirjoitti:Mikä varausnumero sulla on? Itsellä 326 ja odottelen mustaa 16 gigasta Eerikinkadun liikkeestä.
iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja churche »
-
Viesti Kirjoittaja ilari70 »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja pikkukarhu »

Toivottavasti sentään jouluksi saan uuden puhelimen (vaikka pahalta näyttää).
iPad 2 White 64Gb Wi-Fi + 3G
-
Viesti Kirjoittaja Leija »
-
Viesti Kirjoittaja Gerge »
http://macworld.idg.se/2.1038/1.251280/ ... veranserna
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Gerge kirjoitti:Ilmeisesti toimitukset ruotsissa toimii. Kaikki tilaukset pitäisi saada hoidettua tällä viikolla tre ilmoittaa, miten soneralla voi vielä olla 12 viikon toimitusaika iphonelle!?!?!?
http://macworld.idg.se/2.1038/1.251280/ ... veranserna
ei kosketa suomea vielä pitkään aikaan. mutta onhan noita muutenkin ruotissa toimitettu paremmin. mitä käynyt kauppa palstoja läpi niin on yksityisil "läjäpäin" myynnissä niitä unlockattuja. kuvien kera myyntiilmoitukset ollut esillä. hinta tietty ollut aika huokea.
-
Viesti Kirjoittaja inkogn »
Veikkaisin että TeliaSonera ei lähde Telenorin tavoin paukuttelemaan henkseleitä "huomisen toimituksilla".. Jokatapauksessa sanoisin että jos tuo pitää paikkaansa tietää se varmasti hyvää muillekkin täkäläisille.Gerge kirjoitti:Ilmeisesti toimitukset ruotsissa toimii. Kaikki tilaukset pitäisi saada hoidettua tällä viikolla tre ilmoittaa, miten soneralla voi vielä olla 12 viikon toimitusaika iphonelle!?!?!?
-
Viesti Kirjoittaja Gerge »
I sure hope so!inkogn kirjoitti:Veikkaisin että TeliaSonera ei lähde Telenorin tavoin paukuttelemaan henkseleitä "huomisen toimituksilla".. Jokatapauksessa sanoisin että jos tuo pitää paikkaansa tietää se varmasti hyvää muillekkin täkäläisille.Gerge kirjoitti:Ilmeisesti toimitukset ruotsissa toimii. Kaikki tilaukset pitäisi saada hoidettua tällä viikolla tre ilmoittaa, miten soneralla voi vielä olla 12 viikon toimitusaika iphonelle!?!?!?
-
Viesti Kirjoittaja mikko> »
-
Viesti Kirjoittaja jiah »
Itse tein ennakkovarauksen 1 - 3.7.. en muista tarkalleen mikä päivä mutta kuitenkin heti kun soneran sivuille ilmestyi se ennakkovarausjuttu.mikko> kirjoitti:Kaveri tilasi valkoisen 32gigasen 1.8 tai 3.8 netistä ja sai sen tänään. Itse olen varannut liikkestä 31.7 eikä ole kuulunut mitään. Ei näytä soneran puheet toimituksista ihan paikkaansa, että ensin ennakkoon varanneille puhelin ja sitten liikkeestä varanneet ja verkosta tilatut puhelimet tasavertaisina. Täällä taitaa olla vielä porukkaa jotka on jo varannu puhelimen heinäkuun alussa.
Viikkoa ennen puhelimen myyntiin tuloa tuli puhelu että ikävä kyllä viivästyy SEURAAVAN VIIKON ALKUUN (eli n. 4.8 ) se puhelimen saaminen ja että soitetaan heti kun tulee liikkeeseen. No ei alkanut kuulua niin seuraavan viikon lopulla kysäisin liikkeestä ja he kertoivat että olin alunperin sijalla 3. valkoiselle 16gb 3gs:lle. Heille toimitettiin tuolloin alkuviikosta KAKSI kappaletta tätä mallia eikä sen jälkeen vielä tähän päivään mennessä ole tullut yhtään ainutta. Alkaa hieman pinna jo kiristyä varsinkin lukiessa näitä jotka ovat tilailleet netistä joskus elokuun alussa ja saaneet puhelimensa... varsinkin kun kyse ollut aivan samasta mallista. Eikä kyseessä kuitenkaan mikään ihan sivukylän veikonkone ole vaan Oulun Sonera Piste. Ois jo potkujen paikka jollekki soneran jehulle.
-
Viesti Kirjoittaja inkogn »
Vaikeahan se on olla tasavertaista kun joka liikkeessä on omat varauslistansa.. Joista ei sit lopulta tiedä kuinka moni lopulta edes hakee luuriaan.mikko> kirjoitti:Kaveri tilasi valkoisen 32gigasen 1.8 tai 3.8 netistä ja sai sen tänään. Itse olen varannut liikkestä 31.7 eikä ole kuulunut mitään. Ei näytä soneran puheet toimituksista ihan paikkaansa, että ensin ennakkoon varanneille puhelin ja sitten liikkeestä varanneet ja verkosta tilatut puhelimet tasavertaisina. Täällä taitaa olla vielä porukkaa jotka on jo varannu puhelimen heinäkuun alussa.
-
Viesti Kirjoittaja JMS »
Mulle taas sanoi paikallinen sonerakauppias, että listat ovat valtakunnallisia, tiedä sitten näistä mutta tuskin näinkin pienellä paikkakunnalla (Mikkeli) on niin paljon varaajia koska itse olen numerolla 19XX. Otin huvikseen yhteyttä paikalliseen Experttiin ja kauppias vastasi, että ei tällä hetkellä ole mutta ilmoittelee kunhan tulee niin mahdollisuus on saada sitä kautta puhelin ilman varausta, uskomatonta!inkogn kirjoitti:Vaikeahan se on olla tasavertaista kun joka liikkeessä on omat varauslistansa.. Joista ei sit lopulta tiedä kuinka moni lopulta edes hakee luuriaan.mikko> kirjoitti:Kaveri tilasi valkoisen 32gigasen 1.8 tai 3.8 netistä ja sai sen tänään. Itse olen varannut liikkestä 31.7 eikä ole kuulunut mitään. Ei näytä soneran puheet toimituksista ihan paikkaansa, että ensin ennakkoon varanneille puhelin ja sitten liikkeestä varanneet ja verkosta tilatut puhelimet tasavertaisina. Täällä taitaa olla vielä porukkaa jotka on jo varannu puhelimen heinäkuun alussa.
-
Viesti Kirjoittaja Ned »
Sanoi että 27.7 asti kaikki toimitettu eilen. Oma tilaukseni 6.8 arvio oli _ehkä_ ensi viikolla.
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Täytyy itsekin tehdä Mikkelin kierros tänään. Heti sen jälkeen kun soitan viimeisen kerran myyntipalveluun. Jos eivät vieläkään osaa sanoa missä tilassa tilaus on, niin uusi lähtee sitten johonkin pikkuexpertille.JMS kirjoitti:Mulle taas sanoi paikallinen sonerakauppias, että listat ovat valtakunnallisia, tiedä sitten näistä mutta tuskin näinkin pienellä paikkakunnalla (Mikkeli) on niin paljon varaajia koska itse olen numerolla 19XX. Otin huvikseen yhteyttä paikalliseen Experttiin ja kauppias vastasi, että ei tällä hetkellä ole mutta ilmoittelee kunhan tulee niin mahdollisuus on saada sitä kautta puhelin ilman varausta, uskomatonta!
Oulun verkkokaupan kaksi luuria olivat näemmä hyvin kelvanneet.
Telian blogista laitetaan lopuksi vielä tämä helmi:
PÄIVITYS: tilaukseni on sitten ilmeisesti sotkettu jo toistamiseen: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 50#p788591Ny leverans inkommit idag. Vi skickar nu ut fram till och med datum enligt nedan:
3GS 16GB Vit 17/8
3GS 16GB Svart 17/8
3GS 32GB Vit 9/9
3GS 32 Svart 12/8
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Netistä tarkoittanee sonerakauppaa?mikko> kirjoitti:Kaveri tilasi valkoisen 32gigasen 1.8 tai 3.8 netistä ja sai sen tänään. Itse olen varannut liikkestä 31.7 eikä ole kuulunut mitään. Ei näytä soneran puheet toimituksista ihan paikkaansa, että ensin ennakkoon varanneille puhelin ja sitten liikkeestä varanneet ja verkosta tilatut puhelimet tasavertaisina. Täällä taitaa olla vielä porukkaa jotka on jo varannu puhelimen heinäkuun alussa.
Itse tilasin samanlaisen vehkeen 31.7. samasta paikasta. Eilen soitin kysyäkseni tilannetta, niin lokakuulle uhattiin toimituksen venyvän. Saasta.
-
Viesti Kirjoittaja Kumousoppeja »
Days Since Update 100 (Avg = 178). Viimeistään kesällä tulee varmaan uusi.
-
Viesti Kirjoittaja pauliS »
Joo, alkaahan tuo olemaan jo puolessa välissä ja lisäksi 3G vs. 3GS ei ole ainakaan minulle mitään niin mullistavaa, että lähtisin odottaisin uutta vielä 2-3kk, ihan vaan huomatakseni, että jo muutaman kuukauden päästä esitellään uusi malli...Kumousoppeja kirjoitti:Jos Soneran omat aika-arviot tilausta vielä harkitseville (=syytä olla hiukan ylipositiivinen, että saavat tilauksia) ovat 2-3 kk, meikäläinen viheltää pelin poikki. Ostan sitten seuraavan iPhone-mallin, joka lienee iPhone 3G(L)? Macrumorsin mukaan iPhonen osalta aletaan olla jo Mid-product cyclessä, eli iPhonen osalta:
Days Since Update 100 (Avg = 178). Viimeistään kesällä tulee varmaan uusi.
-Sorry OFFTOPIC- Jos joku haluaa luopua vanhasta 3G:stä, mieluiten valkoinen, niin joko virallisesti tai epävirallisesti unlockattuja voi tarjota YV:llä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mikko> »
Kyllämmmvuori kirjoitti:Netistä tarkoittanee sonerakauppaa?mikko> kirjoitti:Kaveri tilasi valkoisen 32gigasen 1.8 tai 3.8 netistä ja sai sen tänään. Itse olen varannut liikkestä 31.7 eikä ole kuulunut mitään. Ei näytä soneran puheet toimituksista ihan paikkaansa, että ensin ennakkoon varanneille puhelin ja sitten liikkeestä varanneet ja verkosta tilatut puhelimet tasavertaisina. Täällä taitaa olla vielä porukkaa jotka on jo varannu puhelimen heinäkuun alussa.
Itse tilasin samanlaisen vehkeen 31.7. samasta paikasta. Eilen soitin kysyäkseni tilannetta, niin lokakuulle uhattiin toimituksen venyvän. Saasta.
-
Viesti Kirjoittaja tzepe »
Eipä ole tuohon asti toimitettu, kun 10.7. tilattujakaan ei ole vielä saatu perille...Ned kirjoitti:Eilen yritsyspuolelta tiedustelin liittymän ja vehkeen M32 tilannetta.
Sanoi että 27.7 asti kaikki toimitettu eilen. Oma tilaukseni 6.8 arvio oli _ehkä_ ensi viikolla.
-
Viesti Kirjoittaja ATD »
Joo pitihän se itekin soittaa, mutta eipä ole kaikki toimitettu.Ned kirjoitti:Eilen yritsyspuolelta tiedustelin liittymän ja vehkeen M32 tilannetta.
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
mikko> kirjoitti:Kyllämmmvuori kirjoitti:Netistä tarkoittanee sonerakauppaa?mikko> kirjoitti:Kaveri tilasi valkoisen 32gigasen 1.8 tai 3.8 netistä ja sai sen tänään. Itse olen varannut liikkestä 31.7 eikä ole kuulunut mitään. Ei näytä soneran puheet toimituksista ihan paikkaansa, että ensin ennakkoon varanneille puhelin ja sitten liikkeestä varanneet ja verkosta tilatut puhelimet tasavertaisina. Täällä taitaa olla vielä porukkaa jotka on jo varannu puhelimen heinäkuun alussa.
Täsmentäkää nyt vielä, sonerakauppa.fi vai sonera.fi? Kaksi eri asiaa...
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Ei todellakaan ole toimitettu... Yksityisen puolen asiallinen miesaspa sanoi tänään että laitteita tulee yli 100 viikossa ja jonoja puretaan. Ei edelleenkään löytänyt seurantakoodia omalle luurilleni (ks alla) mutta oli oikein toiveikas, että muutaman päivän sisällä koodin pitäisi muodostua. Oli vakuuttavin tähänastisista...ATD kirjoitti:Joo pitihän se itekin soittaa, mutta eipä ole kaikki toimitettu.Ned kirjoitti:Eilen yritsyspuolelta tiedustelin liittymän ja vehkeen M32 tilannetta.
Olen varmaan 20 kertaa soittanut viimeisen kuuden viikona aikana ja kertaakaan ei ole tarvinnut jonottaa, eikä kertaakaan ole osunut sama aspa linjoille...
-
Viesti Kirjoittaja Kurtza »
Pieni toivon kipinä syttyi ...Psaikke kirjoitti:Ei edelleenkään löytänyt seurantakoodia omalle luurilleni (ks alla) mutta oli oikein toiveikas, että muutaman päivän sisällä koodin pitäisi muodostua.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
Tuon mukaanhan 32 gigasten valkosten tilanne maailmalla olisi aika hyvä jos ruotsissa saadan kaikille jopa 9.9 tilanneillekin jo kyseinen luuri toimitettua. Tuo herätti taas pienen toivon kipinän tähän odotukseen ja toivotaan että suomessakin alkaisi näkyä valoa tunnelin päässä.kari.patila kirjoitti:
Telian blogista laitetaan lopuksi vielä tämä helmi:
Ny leverans inkommit idag. Vi skickar nu ut fram till och med datum enligt nedan:
3GS 16GB Vit 17/8
3GS 16GB Svart 17/8
3GS 32GB Vit 9/9
3GS 32 Svart 12/8
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja unska »

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka