Tilasin dealextremestä tuollaisen synkkapiuhan iPhoneen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525
ja nyt hieman vertailtuani voisin vaikka vannoa että kyseessä on sama piuha mitä Apple myy, n 90% halvemmalla. Itse en muuta eroa noista piuhoista löytänyt paitsi että DX versioista puuttuu tuo "Suunniteltu Kaliforniassa" teksti. Omat kokemukset tarvikepiuhoista ovat vaihtelevia mutta tuota voin kyllä suositella lämpimästi.
iPhone synkkapiuha alle 2€
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone synkkapiuha alle 2€
Viesti Kirjoittaja h78506 »
-
Re: iPhone synkkapiuha alle 2€
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
Hyvä kuulla. Tilasin itse noita ihan samoja 8kpl n. 2 viikkoa sitten. Varmaan kohta tupsahtaa postiin. Hyvä kuulla että toimii. 
Ostin noitten kaveriks 5kpl usbi-latureita: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27528. Voin palailla kertomaan miten ne toimivat. Huomasin just et nyt on saatavilla vieläkin halvemmalla samanlainen laturi (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29415), luultavasti sama tavara mutta pelkällä eu-plugilla, mikä olisi minulle riittänyt.
Jos tuolta dealextremestä tilaa useita kappaleita (3+) samaa tavaraa niin kannattaa maksun yhteydessä kirjoittaa kampanjakoodi "BULKRATE" niin saa vieläkin halvemmalla. Esim tuo synkkapiuha (2,61 $ = 1,77 €) maksaisi:![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Ostin noitten kaveriks 5kpl usbi-latureita: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27528. Voin palailla kertomaan miten ne toimivat. Huomasin just et nyt on saatavilla vieläkin halvemmalla samanlainen laturi (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29415), luultavasti sama tavara mutta pelkällä eu-plugilla, mikä olisi minulle riittänyt.
Jos tuolta dealextremestä tilaa useita kappaleita (3+) samaa tavaraa niin kannattaa maksun yhteydessä kirjoittaa kampanjakoodi "BULKRATE" niin saa vieläkin halvemmalla. Esim tuo synkkapiuha (2,61 $ = 1,77 €) maksaisi:
Eli aika naurettavan halvalla lähtee kun tuo hinta vielä sisältää postikulut suomeen.3+ units: 2,07 $ (= 1,40 €)
5+ units: 1,97 $ (= 1,34 €)
10+ units: 1,87 $ (= 1,27 €)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja haa »
Minusta normaalit iPod-USB -piuhat on ihan liian pitkiä kun yleensä läppäri on kuitenkin puhelimen vieressä pöydällä. Olen pitkään etsinyt lyhyttä piuhaa ilman että pitäisi itse ruveta kolvaamaan...
Ostin sitten pari lyhyttä noin 10-senttistä iPod-USB piuhaa Dalextremestä http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25809 1.64 usd/kpl.
Tuntuvat toimivan ja ovat kätevän pieniä ja kevyitä matkakäyttöön eikä mene pöydälläkään piuhaspagetiksi...
Ostin sitten pari lyhyttä noin 10-senttistä iPod-USB piuhaa Dalextremestä http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25809 1.64 usd/kpl.
Tuntuvat toimivan ja ovat kätevän pieniä ja kevyitä matkakäyttöön eikä mene pöydälläkään piuhaspagetiksi...
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Ei ole, hieman isommat ne muoviset osat. Itse tilasin noitakin 3 kappaletta, ja yksi meni parin kerran käytön jälkeen rikki (toimii vielä, mutta se "lukko" meni rikki, eli vähän kun vetäsee, niin toinen puoli liittemestä irtoaa). Ei kauheesti vakuuta, mutta eihän halvalla hyvää kuin harvoinh78506 kirjoitti:ja nyt hieman vertailtuani voisin vaikka vannoa että kyseessä on sama piuha mitä Apple myy, n 90% halvemmalla. Itse en muuta eroa noista piuhoista löytänyt paitsi että DX versioista puuttuu tuo "Suunniteltu Kaliforniassa" teksti. Omat kokemukset tarvikepiuhoista ovat vaihtelevia mutta tuota voin kyllä suositella lämpimästi.

-
Viesti Kirjoittaja h78506 »
Onko näin? Tarviikin ottaa töistä tuo alkuperäinen mukaan vertailukohdaksi.legace kirjoitti:Ei ole, hieman isommat ne muoviset osat. Itse tilasin noitakin 3 kappaletta, ja yksi meni parin kerran käytön jälkeen rikki (toimii vielä, mutta se "lukko" meni rikki, eli vähän kun vetäsee, niin toinen puoli liittemestä irtoaa). Ei kauheesti vakuuta, mutta eihän halvalla hyvää kuin harvoin
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Ei tosiaankaan vakuuta. Toisen otin nyt paketista ulos, ja heti ensimmäisellä käyttökerralla meni rikki. Ei näin.h78506 kirjoitti:legace kirjoitti:Ei ole, hieman isommat ne muoviset osat. Itse tilasin noitakin 3 kappaletta, ja yksi meni parin kerran käytön jälkeen rikki (toimii vielä, mutta se "lukko" meni rikki, eli vähän kun vetäsee, niin toinen puoli liittemestä irtoaa). Ei kauheesti vakuuta, mutta eihän halvalla hyvää kuin harvoin
-
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
Tänään tipahti postiin ja kävin hakemassa. Ensivaikutelma yllättävän hyvä. Näyttää ja tuntuu ihan samalta kuin alkuperäinen, jopa samat "Designed by Apple in California Assembled in China" tekstit piuhoissa ja latureissa. Jokainen laturi toimii niinkuin pitää ja tuntuu laadukkaalta ja jokainen piuhakin lataa ja synkkaa normaalisti.elem3nt kirjoitti:Hyvä kuulla. Tilasin itse noita ihan samoja 8kpl n. 2 viikkoa sitten. Varmaan kohta tupsahtaa postiin. Hyvä kuulla että toimii.
Jos tuolta dealextremestä tilaa useita kappaleita (3+) samaa tavaraa niin kannattaa maksun yhteydessä kirjoittaa kampanjakoodi "BULKRATE" niin saa vieläkin halvemmalla. Esim tuo synkkapiuha (2,61 $ = 1,77 €) maksaisi:Eli aika naurettavan halvalla lähtee kun tuo hinta vielä sisältää postikulut suomeen.3+ units: 2,07 $ (= 1,40 €)
5+ units: 1,97 $ (= 1,34 €)
10+ units: 1,87 $ (= 1,27 €)
Minun piuhoissa ja latureissa kyseinen teksti on. Ulkonäkö 100% alkuperäinen, muoviosatkin aivan samankokoiset. Yhtä piuhaa runkkasin just testatakseni edestakas dockiin varmaan yli 100 kertaa ja se "lukko" toimii vieläkin. Pakko sanoa että kerrankin halvalla on saanut jotain hyvää.legace kirjoitti:Ei ole, hieman isommat ne muoviset osat. Itse tilasin noitakin 3 kappaletta, ja yksi meni parin kerran käytön jälkeen rikki (toimii vielä, mutta se "lukko" meni rikki, eli vähän kun vetäsee, niin toinen puoli liittemestä irtoaa). Ei kauheesti vakuuta, mutta eihän halvalla hyvää kuin harvoinh78506 kirjoitti:ja nyt hieman vertailtuani voisin vaikka vannoa että kyseessä on sama piuha mitä Apple myy, n 90% halvemmalla. Itse en muuta eroa noista piuhoista löytänyt paitsi että DX versioista puuttuu tuo "Suunniteltu Kaliforniassa" teksti. Omat kokemukset tarvikepiuhoista ovat vaihtelevia mutta tuota voin kyllä suositella lämpimästi.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Se että tuo teksti löytyy, tarkoittaa että kyseessä on tuoteväärennös, eikä pelkkä normaali kolmannen osapuolen tarviketuote. Yhtälailla DealExtremen tietokonelatureissa on tuo teksti, ja aitoja ne eivät missään tapauksessa ole.elem3nt kirjoitti:Minun piuhoissa ja latureissa kyseinen teksti on. Ulkonäkö 100% alkuperäinen, muoviosatkin aivan samankokoiset. Yhtä piuhaa runkkasin just testatakseni edestakas dockiin varmaan yli 100 kertaa ja se "lukko" toimii vieläkin. Pakko sanoa että kerrankin halvalla on saanut jotain hyvää.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
No pistettiinpäs sitten muutama kappaletta tulemaan, saa nähä pelittääkö
iPhone 3GS 32GB
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka