iPhone pelit/ohjelmat
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone pelit/ohjelmat
Viesti Kirjoittaja thomas-96 »
oliskio mitään hyviä pelejä/ohjelmia iphonen. ilmaisia mielellään. olen tilannut 3.8 iphonen (3gs) ja nyt sit valmiiks ohjemia latailisin
-
Re: iPhone pelit/ohjelmat
Viesti Kirjoittaja punppis »
Ei ole. iPhoneen ei ole yhtäkään hyvää peliä tai ohjelmaa. Saatika ilmaisia.
iPhone 4 32GB
MacBook Pro 13" mid 2010
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
punppis kirjoitti:Ei ole. iPhoneen ei ole yhtäkään hyvää peliä tai ohjelmaa. Saatika ilmaisia.

EDIT: Google on ystäväsi.
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Tai lukuisat muut ketjut.. jaksa tähän edes linkkejä niihin aiempiin ketjuihin pistään. Etsikööt itse.Sherukka kirjoitti:punppis kirjoitti:Ei ole. iPhoneen ei ole yhtäkään hyvää peliä tai ohjelmaa. Saatika ilmaisia.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Hieno asenne. Kaikki ei vaan oo niin fiksuja tai osaavia että osais/jaksais ettiä tietojaan itse.Xaeron kirjoitti:Tai lukuisat muut ketjut.. jaksa tähän edes linkkejä niihin aiempiin ketjuihin pistään. Etsikööt itse.Sherukka kirjoitti:punppis kirjoitti:Ei ole. iPhoneen ei ole yhtäkään hyvää peliä tai ohjelmaa. Saatika ilmaisia.
Monta juttuu
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Älä jaksa!Marbo kirjoitti:Hieno asenne. Kaikki ei vaan oo niin fiksuja tai osaavia että osais/jaksais ettiä tietojaan itse.Xaeron kirjoitti:Tai lukuisat muut ketjut.. jaksa tähän edes linkkejä niihin aiempiin ketjuihin pistään. Etsikööt itse.Sherukka kirjoitti:punppis kirjoitti:Ei ole. iPhoneen ei ole yhtäkään hyvää peliä tai ohjelmaa. Saatika ilmaisia.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jarpee »
Itsekkin olen sitä mieltä,ettei tarvii heti lytätä jos kyselee jotain.Tietysti ymmärrän,että on turhauttavaa kun kysellään samoja asioita tuhat ja sata kertaa mutta silti.Kun tänne saitille ekan kerran eksyin vaikutti tämä selvästi montaa muuta saittia fiksummalta.En juurikaan nähnyt mitään vittuilua ym ym.Ja tämäkin seppä taitaa olla aikas nuori ainakin nimim. perusteella.Mielestäni yhtä helppoa on ohjata ja opastaa kuin kirjoittaa pelkkää paskaa.Esim ekaan vastaukseen olisi heti voinut laittaa linkin http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=128915 ja mode lukottaisi ketjun.Mutta tämä vain minun mielipide.Kuitenkin jokainen joskus aloittaa eesmes netin käytön jne...
-
Viesti Kirjoittaja HurraaApple »
Juu itse olen huomannut saman, että täällä on suhteellisen paljon tota veemäistä porukkaa. Jätä mieluummin vastaamatta kuin että kettuilet.
-iMac 2 Ghz, 1.5 Gt Ram
-iBook 800
-Airport Express
-Lacie 150 Gt
-Logic, Reason....
-Cme Uf5
-iPod mini
-iPd 80 Gb
-iBook 800
-Airport Express
-Lacie 150 Gt
-Logic, Reason....
-Cme Uf5
-iPod mini
-iPd 80 Gb
-
Viesti Kirjoittaja acu90 »
HurraaApple kirjoitti:Juu itse olen huomannut saman, että täällä on suhteellisen paljon tota veemäistä porukkaa. Jätä mieluummin vastaamatta kuin että kettuilet.
Samaa mieltä näiden kanssa asiasta. Itse en ole kyseessä olevaa kettuilua vielä joutunut kokemaan(kiitos siitä), johtunee varmaan aika vähäisestä viestien postausmäärästäkin mutta kyllähän se ärsyttää sivusta seurata kuinka tän palstan "kuninkaat" ja muuten vaan muita fiksummat ihmiset polkevat samantien kaverin suohon jos erehtyy jotain sellaista kirjoittamaan, mistä he itse eivät pidä. Mutta sanottakoon vielä että lukuun ottamatta tätä pientä epäkohtaa tää saitti on kyllä palvellut useemmin ku kerran saatuani pikku kätösilläni sekoitettua aiFounini. Utelias ihminen kun olen 8)jarpee kirjoitti:Itsekkin olen sitä mieltä,ettei tarvii heti lytätä jos kyselee jotain.Tietysti ymmärrän,että on turhauttavaa kun kysellään samoja asioita tuhat ja sata kertaa mutta silti.Kun tänne saitille ekan kerran eksyin vaikutti tämä selvästi montaa muuta saittia fiksummalta.En juurikaan nähnyt mitään vittuilua ym ym.Ja tämäkin seppä taitaa olla aikas nuori ainakin nimim. perusteella.Mielestäni yhtä helppoa on ohjata ja opastaa kuin kirjoittaa pelkkää kakka.Esim ekaan vastaukseen olisi heti voinut laittaa linkin http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=128915 ja mode lukottaisi ketjun.Mutta tämä vain minun mielipide.Kuitenkin jokainen joskus aloittaa eesmes netin käytön jne...
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka