Ongelma on ollut sekä alkuperäisen Pantherin aikana, että nykyisen Leopardinkin kanssa. Tämä kuuluisi varmaan osioon "tyhmät kysymykset", mutta kun eksyin tälle palstalle, niin kysyn täältä!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ööö, hiffasinkohan oikein? Powerbookissa on vain yksi nappula, "se vasen". Ctrl-klick toimii sitten oikeana klikkinä.Gotnine kirjoitti:kun klikkaan PowerBook G4-koneeni oikeanpuoleista klikatinta, se ei toimi kuten pitää
Viesti Kirjoittaja amanita »
Niijja Milla Magiakin on.Teppo Tulppu kirjoitti:Eikä pidä unohtaa manaatin, maneetin ja magneetin lisäksi myös magnaattia.
Viesti Kirjoittaja filosofi »
Jossain lehtijutussa pitkään yhdessä olleet pariskunnat kertoili miten olivat elämänsä eläneet. Aika monet sanoivat nukkuvansa eri sängyissä. Kuulemma näin "joka yö on kuin vieraissa kävisi". Tiedä sitten. Toisaalta oikein älykkäiden ihmisten on tutkimusten valossa vaikea löytää kumppania koska älykäs ihminen kaipaa haasteita ja parisuhde voi olla sellaiselle nerolle aika harmaata mössöä. Toisaalta taas jotkut pysyvät parisuhteen ansiosta jatkuvasti virkeinä. Tämä taas edellyttää molemmilta kumppaneilta antaumusta ja omistautumista suhteelle.amanita kirjoitti: Miten tuo rakkaus onkin ikuisesti niin huumaava ja kertapamauksella lällyksi muuttava tunne?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Täähän ei tietty koske perusjätkiä...amanita kirjoitti:Miten tuo rakkaus onkin ikuisesti niin huumaava ja kertapamauksella lällyksi muuttava tunne?
Pershana, unohtu äänestyksestä...Teppo Tulppu kirjoitti:Täähän ei tietty koske perusjätkiä...amanita kirjoitti:Miten tuo rakkaus onkin ikuisesti niin huumaava ja kertapamauksella lällyksi muuttava tunne?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Kas; kiitos; ihme tapahtui! Ctrl+klikatin on "hiiren oikea puoli"! KIITOS!Macco kirjoitti: Ööö, hiffasinkohan oikein? Powerbookissa on vain yksi nappula, "se vasen". Ctrl-klick toimii sitten oikeana klikkinä.
To serve and protect 8)Gotnine kirjoitti:Kas; kiitos; ihme tapahtui! Ctrl+klikatin on "hiiren oikea puoli"! KIITOS!Macco kirjoitti: Ööö, hiffasinkohan oikein? Powerbookissa on vain yksi nappula, "se vasen". Ctrl-klick toimii sitten oikeana klikkinä.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Tuli ensin Matti Nykänen mieleen, mutta silmistä päätellen Janne Ahonen. On siinä kyllä vähän Hautamäkeäkin.Anghorn kirjoitti:Kumpi loistokkaista mäkihyppääjistämme esiintyy tässä kuvassa? Itse en heti tajunnut.
Joo, Jannehan se siinä. Piti oikeasti katsoa pari kertaa ennen kuin tajusin, ettei ole Nyksy.Macco kirjoitti: Tuli ensin Matti Nykänen mieleen, mutta silmistä päätellen Janne Ahonen. On siinä kyllä vähän Hautamäkeäkin.
Kyllä se on se ei-Nykänen, sillä Matilla ei ole ollut silmissään koskaan noin älyllistä ja päämäärätietoista katsetta.Anghorn kirjoitti:Kumpi loistokkaista mäkihyppääjistämme esiintyy tässä kuvassa? Itse en heti tajunnut.
Ai ei?Gotnine kirjoitti: Kyllä se on se ei-Nykänen, sillä Matilla ei ole ollut silmissään koskaan noin älyllistä ja päämäärätietoista katsetta.
Minusta tuo on sellaisen herätyksen kokeneen kylänmiehen sympaattinen katse; tähyilee taivaalla leijuvaa Toista TulemistaAnghorn kirjoitti:Ai ei?Gotnine kirjoitti: Kyllä se on se ei-Nykänen, sillä Matilla ei ole ollut silmissään koskaan noin älyllistä ja päämäärätietoista katsetta.![]()
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Jotta naisten touhuilla olisi jotain rajaa?Salamijakk kirjoitti:Sujuvasti urheiluaiheessa pysyen, tentaten ja kysyen: Miksi naisten pesäpallossa on omat rajat naisille, eihän tenniksessäkään ole erikseen rajoja naisille?
Miksi pitäisi olla?Lihapipo kirjoitti:Jotta naisten touhuilla olisi jotain rajaa?Salamijakk kirjoitti:Sujuvasti urheiluaiheessa pysyen, tentaten ja kysyen: Miksi naisten pesäpallossa on omat rajat naisille, eihän tenniksessäkään ole erikseen rajoja naisille?
Jos naiselle annetaan käteen niinkin vaarallinen laite kuin pesäpallomaila, niin kyllä hänelle on tehtävä selväksi, missä raja kulkee.amanita kirjoitti:Miksi pitäisi olla?Lihapipo kirjoitti:Jotta naisten touhuilla olisi jotain rajaa?Salamijakk kirjoitti:Sujuvasti urheiluaiheessa pysyen, tentaten ja kysyen: Miksi naisten pesäpallossa on omat rajat naisille, eihän tenniksessäkään ole erikseen rajoja naisille?
Oivoi ja huihai! Minä oon huiskinut kaulimella aivan rajattomasti jo jokusen vuoden, ihan selvänäkin. Nou problems!Lihapipo kirjoitti: Jos naiselle annetaan käteen niinkin vaarallinen laite kuin pesäpallomaila, niin kyllä hänelle on tehtävä selväksi, missä raja kulkee.
Tässä onkin kyse ympäristön turvallisuuden takaamisesta. Kyllä siinä on jotain symboliikkaa, kun täti tempoo pesäpallomailalla pientä nahkaista palloa niin kovaa kuin raajoista irtoaa. Eipä arvannut Pihkala, minkä meni tekemään.amanita kirjoitti:Oivoi ja huihai! Minä oon huiskinut kaulimella aivan rajattomasti jo jokusen vuoden, ihan selvänäkin. Nou problems!Lihapipo kirjoitti: Jos naiselle annetaan käteen niinkin vaarallinen laite kuin pesäpallomaila, niin kyllä hänelle on tehtävä selväksi, missä raja kulkee.
Pikkupoikien kannattaakin pysyä kaukana, kun tädit on vauhdissa!Lihapipo kirjoitti:Tässä onkin kyse ympäristön turvallisuuden takaamisesta. Kyllä siinä on jotain symboliikkaa, kun täti tempoo pesäpallomailalla pientä nahkaista palloa niin kovaa kuin raajoista irtoaa. Eipä arvannut Pihkala, minkä meni tekemään.amanita kirjoitti: Oivoi ja huihai! Minä oon huiskinut kaulimella aivan rajattomasti jo jokusen vuoden, ihan selvänäkin. Nou problems!
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Täteihin pitäiskin laittaa varoituskolmio.amanita kirjoitti:Pikkupoikien kannattaakin pysyä kaukana, kun tädit on vauhdissa!
Viesti Kirjoittaja darthmother »