kallekilponen kirjoitti:Vähän paha sanoa mitään...siitä kun viimeksi OS 9:ä käyttelin on jo niin kauan, että taidot ovat ruosteessa.
Täytyy sitte kestää ilman meseä. :p Jos nyt edes iMac "350" sais.. Sellanen on EHKÄ tulossa, sitte ostaisin OS X 10.2 jaguaarin, tarvisin ohjeita asennukseen, ja lopulta oon sekottanu koko koneen. :DDNjaa Asennuksessa varmaan tarviin apua. Siinä sattuu olemaan toi OS 9.1 viemässä levytilaa, jota ei luultavasti ole paljoa..
kallekilponen kirjoitti:Vähän paha sanoa mitään...siitä kun viimeksi OS 9:ä käyttelin on jo niin kauan, että taidot ovat ruosteessa.
toi on muuten totta, nuo 9 asiat kyl unohtuu aika nopeesti[:S] meil on duunis vielä yks kone skanneri käytössä missä on 9 käyttis, niin kyllä se vaan niin paljon antiikkisemman tuntunen[;)]
Pantteri on viritelty Jaguaari. Pantterissa saa Exposen ja monta muuta elämää helpottavaa juttua. Nyt ei ehkä kuitenkaan kannata ostaa Pantteria kun Tiikerikin on tulossa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, muttei se tosiasia että olen oikeassa.
Muffe kirjoitti:Eli tällasta valittaa: An exception of class NilObjectExeption was not handled. The application must shut down.
Olisikohan ollut niin että CarbonLib-laajennus valittaa tuota? Varmaan liian vanha versio tai sitten se ei ole valittuna Laajennusten hallinnasta? Tarkista se ensin.
Uusi versio tulee kun päivittää Käyttiksen 9.2.2:een, päivityksen saa ilmaiseksi Applen sivuilta.
Muffe kirjoitti:Eli tällasta valittaa: An exception of class NilObjectExeption was not handled. The application must shut down.
Olisikohan ollut niin että CarbonLib-laajennus valittaa tuota? Varmaan liian vanha versio tai sitten se ei ole valittuna Laajennusten hallinnasta? Tarkista se ensin.
Uusi versio tulee kun päivittää Käyttiksen 9.2.2:een, päivityksen saa ilmaiseksi Applen sivuilta.
arto
Huomautan edelleen, että kone on ensimmäinen mäkki sekä ruotsinkielinen OS 9.1
Siis pystynkö ladata ja asentaa suoraan ton 9.2.1 kun mulla on OS 9.1? Onko vaikee asentaa tms.? Kun en ole lataillut ja asentanut noita käyttispäivityksiä koskaan.
Hmmh. Kun yritän avata tota asennusjuttua kone herjaa: Det hät programmet kan inte användas med den hät datorn: Les dokumendationen om du vill veta mer.
Joka tarkottaa jotain, saan kyllä selvää, mutta en tajua tarkotusta.
sipulinaama kirjoitti:Eikä se 9.2.2 ole aivan välttämätön päivitys. 9.1 riittää jo piiiitkälle.
Mahdoitkohan lukea koko topickin? Päivitys olisi ollut tarkoitus tehdä koska muuten ei toimi Mac Messenger. Noh, eipähän tää paljoa haittaa. Täytyy sitte käyttää osittain PuuCeetä..
sipulinaama kirjoitti:Eikä se 9.2.2 ole aivan välttämätön päivitys. 9.1 riittää jo piiiitkälle.
Mahdoitkohan lukea koko topickin? Päivitys olisi ollut tarkoitus tehdä koska muuten ei toimi Mac Messenger. Noh, eipähän tää paljoa haittaa. Täytyy sitte käyttää osittain PuuCeetä..
Pjerhana, niinpäs se olikin. Itselläni on traumoja 9.2.2 päivityksestä: kone kaatui, Norton sekoili ja kovo sekosi -> 25% datasta paskaksi. (7Gt levystä)
"Most men complacently accept 'knowledge' as 'truth'. They are sheep, ruled by fear."
-Sydney Losstarot
Muffe kirjoitti:Voisihan sitä aina lukea koko topickin, eli toi on mun ensimmäinen mäkki, joten ite en ainakaan kauheesti asentele, eihän niitä asennuslevyjäkään ole.
Jos sulla ei ole edes systeemin asennusromppua, tee nyt saakutti äkkiä ainakin kopio Ysin toimivasta järjestelmäkansiosta tai muuten sulla voi jossakin vaiheessa olla kone jolla ei tee mitään... Toivottavasti on edes toinen kovalevy tai se ainoa osioituna, jotta vois laittaa sen kopion sinne.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Muffe kirjoitti:Voisihan sitä aina lukea koko topickin, eli toi on mun ensimmäinen mäkki, joten ite en ainakaan kauheesti asentele, eihän niitä asennuslevyjäkään ole.
Jos sulla ei ole edes systeemin asennusromppua, tee nyt saakutti äkkiä ainakin kopio Ysin toimivasta järjestelmäkansiosta tai muuten sulla voi jossakin vaiheessa olla kone jolla ei tee mitään... Toivottavasti on edes toinen kovalevy tai se ainoa osioituna, jotta vois laittaa sen kopion sinne.
Jos kone sekoo, niin isin työpaikan ihmemiehet saa hoitaa sen. Ja ei, ei ole toista kovoa. Toi kone ei mua nyt niin kauheesti liikuta. Jos saan jonku vanhan iMacin, niin vois tehäkkin asialle jotain.