Pitäs ilmeisesti laittaa iPhone 3GS huoltoon eli vaihtoon toimimattoman 3G datan takia. Ennen 3GS:ää mulla oli käytössä 3G. About kaikki muu puhelimien välillä taitaa synkkautua iTunesin kautta ihan jatkuvasti paitsi tekstarit. Softien asetukset ei nyt ehkä. Miten pitäisi menetellä, jotta saisin ikäänkuin 3GS:n data siirrettyä 3G:hen huollon ajaksi ja sitten 3G:stä uuteen 3GS:ään? 3G on nyt 3.0 softalla ja saa pysyä, 3GS on nyt 3.0.1:llä, mutta huollosta tulee varmaankin 3.1.
Toimisiko seuraava?
- Kummastakin luurista backup
- 3G:hen restorella 3GS:n backup
- 3GS tyhjentäen ja huoltoon
- käytän 3G:tä ja lähettelen tekstareita
- 3GS tulee huollosta 3.1:llä
- 3G:stä backup
- 3GS:ään restorella 3G:n backup
Lopputuloksena pitäisi siis olla 3GS:ään kumuloitunut 3G:llä häslätyt jutut huollon aikana.
iPhone 3G:lle datan synkkaus 3GS:n huollon ajaksi
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3G:lle datan synkkaus 3GS:n huollon ajaksi
Viesti Kirjoittaja Darkker »
-
Re: iPhone 3G:lle datan synkkaus 3GS:n huollon ajaksi
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Toimiikohan tuo, ei mulla käytännön kokemusta.Darkker kirjoitti:- 3G:hen restorella 3GS:n backup
Toinen juttu se, että itse ajoin aikaisemman 3G:n backupin uuteen (huollosta tulleeseen) 3G:hen, ja puhelimen kanssa oli ongelmia lukituksen aukipysymisen kanssa. Tämä ratkesi vasta puhelimen täysnollauksella, joten täältä varoittava sana, ettei kaikki mahdollisesti toimi kuten olet suunnittellut.
-
Se on oikeastaan ehkä se ainoa kysymys. 3G:n backupin nimittäin palautin 3GS:ään, kun 3GS:n sain ja kaikki näytti menneen hienosti.McPekkis kirjoitti:Toimiikohan tuo, ei mulla käytännön kokemusta.Darkker kirjoitti:- 3G:hen restorella 3GS:n backup
Toinen juttu se, että itse ajoin aikaisemman 3G:n backupin uuteen (huollosta tulleeseen) 3G:hen, ja puhelimen kanssa oli ongelmia lukituksen aukipysymisen kanssa. Tämä ratkesi vasta puhelimen täysnollauksella, joten täältä varoittava sana, ettei kaikki mahdollisesti toimi kuten olet suunnittellut.
-
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Siis kumpi on se ainoa kysymys: eka vai toka kommenttini.Darkker kirjoitti:Se on oikeastaan ehkä se ainoa kysymys. 3G:n backupin nimittäin palautin 3GS:ään, kun 3GS:n sain ja kaikki näytti menneen hienosti.McPekkis kirjoitti:Toimiikohan tuo, ei mulla käytännön kokemusta.Darkker kirjoitti:- 3G:hen restorella 3GS:n backup
Yleensä uudemman järjestelmän ajaminen vanhempaan (3GS > 3G) on ongelmallisempaa, koska 3G ei välttämättä tunne kaikkia 3GS:n ominaisuuksia. Kuten vanhalla ohjelmaversiolla ei voi avata uudemman version tiedostoja useasti. Tuo kakkosjuttu tullee ajankohtaiseksi ehkä vasta kun puhelimestasi poistuu virallinen lukitus (unlockkaukset erikseen, niistä en osaa sanoa mitään).
-
Niin se eka eli 3GS:n backupin palauttaminen 3G:lle. Vois vaikka kysyä Soneralta tätä.McPekkis kirjoitti:Siis kumpi on se ainoa kysymys: eka vai toka kommenttini.Darkker kirjoitti:Se on oikeastaan ehkä se ainoa kysymys. 3G:n backupin nimittäin palautin 3GS:ään, kun 3GS:n sain ja kaikki näytti menneen hienosti.McPekkis kirjoitti:Toimiikohan tuo, ei mulla käytännön kokemusta.Darkker kirjoitti:- 3G:hen restorella 3GS:n backup
Yleensä uudemman järjestelmän ajaminen vanhempaan (3GS > 3G) on ongelmallisempaa, koska 3G ei välttämättä tunne kaikkia 3GS:n ominaisuuksia. Kuten vanhalla ohjelmaversiolla ei voi avata uudemman version tiedostoja useasti. Tuo kakkosjuttu tullee ajankohtaiseksi ehkä vasta kun puhelimestasi poistuu virallinen lukitus (unlockkaukset erikseen, niistä en osaa sanoa mitään).
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka