kari.patila kirjoitti:Toisaalta, tämä voi olla merkki siitä että aspa alkaa tosissaan kypsymään näihin kyselyihin ja ovat alkaneet kehitellä omia teorioita kun Apple ottaa niin paljon päähän.
Ei ole asiakaspalvelun asia kypsyä kyselyihin. Jos kypsyy, se on huonoa asiakaspalvelua. Jos 100001 ihmistä on kysynyt asiakaspalvelusta tyyliin "KOSKA SE IPHONE OIKEIN TULEE" ja minä soitan ja tiedustelen asiallisesti että kauanko kestää, oletan saavani hyvää palvelua. Ei minua kiinnosta onko miljoona muuta jo kysynyt. Se on asiakaspalvelun ja myyvän firman ongelma hoitaa asiat niin että asiakkaille voidaan vastata asiallisesti

Soittelin eilen esim. Lohjan Experttiin ja olin jo varautunut siihen että sieltä tulee vastaus "ei tarvi enää kysellä, sama vastaus ku ennenki, ei niitä puhelimia saa!", MUTTA yllättäen ja onneksi Expertin myyjä oli asiakaspalveluhenkinen ja ilmeisesti ei kovin kiireinen.. 5 min juteltiin aiheesta

Vastaus oli siis tuolla että jos haluat jonoon, olet 41. jonossa heillä.
"Pienten" paikkakuntien onkin syytä panosta palveluun, ei niitä asiakkaita muuten riitä. Tosin myös Tammiston Expertin myyjä oli oikein asiakaspalveluhenkinen! Kiitos siitäkin