emännän kapulaa odotellaan, mutta ei vaan kehtaisi soitella jokapäivä

Viesti Kirjoittaja Eurynomee »
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Kehtaa kehtaa, niille maksetaan luurin nostamisestaEurynomee kirjoitti:onkos kukaan soitellut 16gb perään?
Viesti Kirjoittaja SMu_ »
Huisia, pakko kyllä vielä tänään itekkin soittaa tuon oman ison valkeen perään, jos vaikka tämä kituuttava odotus olisikin kääntynyt siihen parempaan odotukseen että se puhelin saapuu postiinpuerco kirjoitti: Huh huh, tänään rekisteröitynyt Soneran koneelle seurantaNro !!! Ihan hullua.. !!
Eli speksit:
Tilattu 6.8.09 - Valkoinen 32Gb - Sonera.fi verkkokaupasta. Ja 22.9.2009 rekisteröitynyt seurantanumero, jolla ei tosin vielä näy mitään.
Viesti Kirjoittaja pikkukarhu »
Eurynomee kirjoitti:onkos kukaan soitellut 16gb perään?
Viesti Kirjoittaja EL5 »
Jos ma en saa ens viikon ke mennessa omaani niin varokkin elvistelemasta tuolla abc:lla omallaspuerco kirjoitti:Huh huh, tänään rekisteröitynyt Soneran koneelle seurantaNro !!! Ihan hullua.. !!puerco kirjoitti:Ei saakeli. Ihan hullualasiton kirjoitti:Isoja valkoisia ilmeisesti myös alkanut liikkumaan, kun itsekin juuri sain seurantakoodin. Vihdoin!
4.8 Sonera.fi verkkokaupasta tilattu 32Gb Valkoinen.Pitäisi varmaan taas sitten kysellä oman 6.8:tta tilatun perään.
Eli speksit:
Tilattu 6.8.09 - Valkoinen 32Gb - Sonera.fi verkkokaupasta. Ja 22.9.2009 rekisteröitynyt seurantanumero, jolla ei tosin vielä näy mitään.
Viesti Kirjoittaja puerco »
Viesti Kirjoittaja Avalen »
No mä oon tilannu tuskin 1,5vk sitten, enkä jaksais odotusta enää yhtään. (Eikä tän palstan lukeminen ainakaan auta yhtäänpikkukarhu kirjoitti:Paljon mahdollista että olet oikeassa. Toivotaan nyt että puhelimia alkaa virtaamaan NOPEASTI! Positiivista oli että toimituksissa mennään eteenpäin. Itsellä on vasta 3. viikko menossa mutta alkaa jo nyt tuntumaan turhauttavalta!
Viesti Kirjoittaja axera »
Avalen kirjoitti:No mä oon tilannu tuskin 1,5vk sitten, enkä jaksais odotusta enää yhtään. (Eikä tän palstan lukeminen ainakaan auta yhtäänpikkukarhu kirjoitti:Paljon mahdollista että olet oikeassa. Toivotaan nyt että puhelimia alkaa virtaamaan NOPEASTI! Positiivista oli että toimituksissa mennään eteenpäin. Itsellä on vasta 3. viikko menossa mutta alkaa jo nyt tuntumaan turhauttavalta!)
Viesti Kirjoittaja Kupe »
Viesti Kirjoittaja Kurtza »
Viesti Kirjoittaja Applethief »
Viesti Kirjoittaja Shark »
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Valittamisesta ei ole ollut mitään hyötyä ainakaan minulle. Ei sieltä mitään hyvitystä tunnu saavan. Tuo yhteydenotto toimitustiimiin ei myöskään oman kokemuksen pohjalta tarkoita mitään. Veikkaisin että soittelee tunnin sisään takaisin ja pahoittelee minkä kerkiää, mutta mitään muuta et keskustelusta saa irti. Jonon perälle vain ja toivomaan ettei tarvitse montaa kuukautta odotella.Applethief kirjoitti:1.8 tilattu M32 josta olen soitellut viikottain Soneralle, äsken soitin ja tilaus kuulemma peruttu jostain syystä ja syötetty uudelleen! Aspan neiti sanoi ottavansa yhteyttä toimitustiimiin ja soittelevansa takaisin. Ei ole todellista. Se on kohta tulta ja tulikiveä reklaamation myötä...
Viesti Kirjoittaja jamk »
Haettu kotiin. 8)jamk kirjoitti:Toivottasti ehtii tämän päivän aikana lähipostiin.
Viesti Kirjoittaja hiski »
Viesti Kirjoittaja SbY »
Viesti Kirjoittaja Shark »
Kerrohan jännittäville, onko se 3.1?jamk kirjoitti:Haettu kotiin. 8)jamk kirjoitti:Toivottasti ehtii tämän päivän aikana lähipostiin.
Viesti Kirjoittaja jamk »
3.0.1 näyttää olevan.Shark kirjoitti:Kerrohan jännittäville, onko se 3.1?jamk kirjoitti:Haettu kotiin. 8)jamk kirjoitti:Toivottasti ehtii tämän päivän aikana lähipostiin.
On se komiaa jos odotat 2kk ja sitten joku kämmää Soneralla ja joudut odottamaan 2-3kk lisää. Asiasta ei ole edes ilmoitettu. Ensin yritti syyttää Applea ettei koneita ole tarpeeksi, sitten meni hiljaiseksi ja sanoi että tämä tilaus on jostain syystä peruttu ja syötetty uudelleen. Kyseessä on vielä uusi numero, joten ei voi vedota MNP-siirtovaikeuksiin. Tilauksen peruminen on Soneran moka eikä jotain minkä asiakas voi vain niellä. Jos vastaus on mainitsemasi kaltainen vien asian pidemmälle ihan sen mieliharmin vuoksi mitä tästä kaikesta on koitunut.kari.patila kirjoitti:Valittamisesta ei ole ollut mitään hyötyä ainakaan minulle. Ei sieltä mitään hyvitystä tunnu saavan. Tuo yhteydenotto toimitustiimiin ei myöskään oman kokemuksen pohjalta tarkoita mitään. Veikkaisin että soittelee tunnin sisään takaisin ja pahoittelee minkä kerkiää, mutta mitään muuta et keskustelusta saa irti. Jonon perälle vain ja toivomaan ettei tarvitse montaa kuukautta odotella.Applethief kirjoitti:1.8 tilattu M32 josta olen soitellut viikottain Soneralle, äsken soitin ja tilaus kuulemma peruttu jostain syystä ja syötetty uudelleen! Aspan neiti sanoi ottavansa yhteyttä toimitustiimiin ja soittelevansa takaisin. Ei ole todellista. Se on kohta tulta ja tulikiveä reklaamation myötä...
Viesti Kirjoittaja axera »
Applethief kirjoitti:On se komiaa jos odotat 2kk ja sitten joku kämmää Soneralla ja joudut odottamaan 2-3kk lisää. Asiasta ei ole edes ilmoitettu. Ensin yritti syyttää Applea ettei koneita ole tarpeeksi, sitten meni hiljaiseksi ja sanoi että tämä tilaus on jostain syystä peruttu ja syötetty uudelleen. Kyseessä on vielä uusi numero, joten ei voi vedota MNP-siirtovaikeuksiin. Tilauksen peruminen on Soneran moka eikä jotain minkä asiakas voi vain niellä. Jos vastaus on mainitsemasi kaltainen vien asian pidemmälle ihan sen mieliharmin vuoksi mitä tästä kaikesta on koitunut.kari.patila kirjoitti:Valittamisesta ei ole ollut mitään hyötyä ainakaan minulle. Ei sieltä mitään hyvitystä tunnu saavan. Tuo yhteydenotto toimitustiimiin ei myöskään oman kokemuksen pohjalta tarkoita mitään. Veikkaisin että soittelee tunnin sisään takaisin ja pahoittelee minkä kerkiää, mutta mitään muuta et keskustelusta saa irti. Jonon perälle vain ja toivomaan ettei tarvitse montaa kuukautta odotella.Applethief kirjoitti:1.8 tilattu M32 josta olen soitellut viikottain Soneralle, äsken soitin ja tilaus kuulemma peruttu jostain syystä ja syötetty uudelleen! Aspan neiti sanoi ottavansa yhteyttä toimitustiimiin ja soittelevansa takaisin. Ei ole todellista. Se on kohta tulta ja tulikiveä reklaamation myötä...
Soittivat takaisin ja sanoivat että kyseessä oli "väärinkäsitys toisessa järjestelmässä" ja että "sinut on palautettu omalle paikallesi jonoon". Lisäsi vielä että "tarkkaa päivämäärää ei osata sanoa, mutta pian". Hoh hoijakkata. :Saxera kirjoitti:Applethief kirjoitti:On se komiaa jos odotat 2kk ja sitten joku kämmää Soneralla ja joudut odottamaan 2-3kk lisää. Asiasta ei ole edes ilmoitettu. Ensin yritti syyttää Applea ettei koneita ole tarpeeksi, sitten meni hiljaiseksi ja sanoi että tämä tilaus on jostain syystä peruttu ja syötetty uudelleen. Kyseessä on vielä uusi numero, joten ei voi vedota MNP-siirtovaikeuksiin. Tilauksen peruminen on Soneran moka eikä jotain minkä asiakas voi vain niellä. Jos vastaus on mainitsemasi kaltainen vien asian pidemmälle ihan sen mieliharmin vuoksi mitä tästä kaikesta on koitunut.kari.patila kirjoitti:Valittamisesta ei ole ollut mitään hyötyä ainakaan minulle. Ei sieltä mitään hyvitystä tunnu saavan. Tuo yhteydenotto toimitustiimiin ei myöskään oman kokemuksen pohjalta tarkoita mitään. Veikkaisin että soittelee tunnin sisään takaisin ja pahoittelee minkä kerkiää, mutta mitään muuta et keskustelusta saa irti. Jonon perälle vain ja toivomaan ettei tarvitse montaa kuukautta odotella.Applethief kirjoitti:1.8 tilattu M32 josta olen soitellut viikottain Soneralle, äsken soitin ja tilaus kuulemma peruttu jostain syystä ja syötetty uudelleen! Aspan neiti sanoi ottavansa yhteyttä toimitustiimiin ja soittelevansa takaisin. Ei ole todellista. Se on kohta tulta ja tulikiveä reklaamation myötä...
Sillä lailla, sama tilanne täällä äskön soittivat et sun tilaus on peruttu... siis mitä vitt![]()
. Lupas selvitellä asiaa ja palata..
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Tämä onkin sitten varmaan ensimmäinen tapaus missä asiakas on oikeasti palautettu jonoon… Mikähän maanalaisen paikan este meillä muilla sitten on ollut takaisin jonoon pääsemiselle?Applethief kirjoitti:Soittivat takaisin ja sanoivat että kyseessä oli "väärinkäsitys toisessa järjestelmässä" ja että "sinut on palautettu omalle paikallesi jonoon". Lisäsi vielä että "tarkkaa päivämäärää ei osata sanoa, mutta pian". Hoh hoijakkata. :S
Viesti Kirjoittaja Kupe »
Mä pyysin samaa, mutta sanoi, ettei ole teknisesti mahdollista... Käski vain soitella ja kysellä..Kurtza kirjoitti:Seurantakoodia tiedusteltu, mutta ei vielä näkynyt. Lupasivat kuitenkin pyynnöstä lähettää tämän koodin SMS-viestinä, kun on saatavilla.
Viesti Kirjoittaja Kurtza »
Hmm... Saas nähdä sitten tuleeko tätä luvattua SMS-viestiä. Ainakin hän lupasi henkilökohtaisesti huolehtia asiasta.Kupe kirjoitti:Mä pyysin samaa, mutta sanoi, ettei ole teknisesti mahdollista... Käski vain soitella ja kysellä..Kurtza kirjoitti:Seurantakoodia tiedusteltu, mutta ei vielä näkynyt. Lupasivat kuitenkin pyynnöstä lähettää tämän koodin SMS-viestinä, kun on saatavilla.
En tiedä sitten onko numeronsiirtotilausten kanssa eri juttu samaisen ongelman tiimoilta. Lisättäköön vielä että tilattu soneran verkkokaupasta, ei sonerakaupasta, jos asialla nyt mitään merkitystä on. Mitään seurantanumeroa en koskaan saanut. Tiedä sitten miten kauan tässä menee, koska osa myöhemmin tilanneista on ilmeisesti jo luurinsa saanut. Vaikka uutinen on ns. hyvä, on moraali ja luottamus silti alhaalla.kari.patila kirjoitti:Tämä onkin sitten varmaan ensimmäinen tapaus missä asiakas on oikeasti palautettu jonoon… Mikähän maanalaisen paikan este meillä muilla sitten on ollut takaisin jonoon pääsemiselle?Applethief kirjoitti:Soittivat takaisin ja sanoivat että kyseessä oli "väärinkäsitys toisessa järjestelmässä" ja että "sinut on palautettu omalle paikallesi jonoon". Lisäsi vielä että "tarkkaa päivämäärää ei osata sanoa, mutta pian". Hoh hoijakkata. :S
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”