iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja hiski »
Erittäin avualias herra aspasta selvitti, ettei ole vielä postiin lähtenyt ja että tilaus on siirtynyt heille vasta 3.8.???
No, tilausvahviste on kyllä tilauksentekopäivältä , eli 13.7., mutta toimitus lasketaankin jostain ihmeen syystä alkaneeksi 3.8. Kehoitti soittelemaan uudelleen, jos ei ensi viikolla ala kuulumaan.
Muiden toimitusten perusteella ei siis kuitenkaan enää viikkoa kauempana, mutta kyllä sieppaa. Alkaa olla 11 vkoa kasassa odottelua. Onhan aina mahdollista, että taas jokin erä loppuu just sopivasti, kun toimitellaan syyskuussa tilanneille Expertteihin, tai jotain...
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Sisällä 3.0.1
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Miten voi olla mahdollista että tilaus siirtynyt heille vasta noin kk päästä? onko se käynyt mutkan austraaliassa? Sanoiko mistä se on siirtynyt ja minne?hiski kirjoitti:Soittelinpa taas viikottaisen kyselyn, kun 13.7. olen jo M32 tilannut ja olisi kyllä jo pitänyt tulla.
Erittäin avualias herra aspasta selvitti, ettei ole vielä postiin lähtenyt ja että tilaus on siirtynyt heille vasta 3.8.???
No, tilausvahviste on kyllä tilauksentekopäivältä , eli 13.7., mutta toimitus lasketaankin jostain ihmeen syystä alkaneeksi 3.8. Kehoitti soittelemaan uudelleen, jos ei ensi viikolla ala kuulumaan.
Muiden toimitusten perusteella ei siis kuitenkaan enää viikkoa kauempana, mutta kyllä sieppaa. Alkaa olla 11 vkoa kasassa odottelua. Onhan aina mahdollista, että taas jokin erä loppuu just sopivasti, kun toimitellaan syyskuussa tilanneille Expertteihin, tai jotain...
-
Viesti Kirjoittaja hiski »
Ei se kuulemma koneelta näkynyt, miksi näin oli käynyt.jomppeli kirjoitti:Miten voi olla mahdollista että tilaus siirtynyt heille vasta noin kk päästä? onko se käynyt mutkan austraaliassa? Sanoiko mistä se on siirtynyt ja minne?hiski kirjoitti:Soittelinpa taas viikottaisen kyselyn, kun 13.7. olen jo M32 tilannut ja olisi kyllä jo pitänyt tulla.
Hauskaa onkin näin jälkikäteen miettiä, että odottelin ensimmäisen kerran puhelinta mahdollisesti saapuvaksi noihin aikoihin, kun tilaus olikin vasta tilauskantaan siirtynyt. Tulin mökiltäkin kesken kesäloman jossain 5:nen päivän (elokuuta) kohdalla, kun alkoi tuntua siltä, että puhelin on varmaan jo odottamassa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja turska »
Ajattelen tässä, että onnistuukohan mitenkään jos hankkis laitteen jostain muualta esim. expertiltä vaikka on jo alkanu noita laitemaksuja maksaa tosta 27.8 tilaamasta iPhonesta
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja axera »
JuBee kirjoitti:Satuin tänään ajamaan Tampereella Varimportin ohi ja päätin käydä kysymässä puhelinta. Yllätyksekseni hyllystä löytyi 2kpl valkoista 16gb ja yksi musta 16gb. Nyt olen onnellisesti pikkumustan omistajaHuomenaamulla voi vielä nopeimmille olla pari pikkuvalkoista jäljellä.. Oli kuulemma eilen saapunut erä. Maanantaina pitää perua tilaus Macpeopleen (tilattu 24.8).
Saakos esim. varimportissa tehtya soneralle liittymänkin??
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Sää kyllä.axera kirjoitti:JuBee kirjoitti:Satuin tänään ajamaan Tampereella Varimportin ohi ja päätin käydä kysymässä puhelinta. Yllätyksekseni hyllystä löytyi 2kpl valkoista 16gb ja yksi musta 16gb. Nyt olen onnellisesti pikkumustan omistajaHuomenaamulla voi vielä nopeimmille olla pari pikkuvalkoista jäljellä.. Oli kuulemma eilen saapunut erä. Maanantaina pitää perua tilaus Macpeopleen (tilattu 24.8).
-
Viesti Kirjoittaja turska »
Soittelin tänään aspaan ja siellä sanottiin, että tilauksen voi palauttaa jättämällä se postiin, mutta minun pitäisi avata uuden liittymän uudella numerolla jos hakisin iPhoneni hyllyltä, ja että saisin vanhan numeron siirettyä vasta kun peruuttamani iPhone on saapunut takaisin heille.
Eli joutuisin maksamaan kahdesta liittymästä?
-
legace kirjoitti:Sää kyllä.axera kirjoitti:JuBee kirjoitti:Satuin tänään ajamaan Tampereella Varimportin ohi ja päätin käydä kysymässä puhelinta. Yllätyksekseni hyllystä löytyi 2kpl valkoista 16gb ja yksi musta 16gb. Nyt olen onnellisesti pikkumustan omistajaHuomenaamulla voi vielä nopeimmille olla pari pikkuvalkoista jäljellä.. Oli kuulemma eilen saapunut erä. Maanantaina pitää perua tilaus Macpeopleen (tilattu 24.8).
Kitoos vinkistä hain viimesen pois..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
turska kirjoitti:Osaako kukaan kertoa, että miten pystyisi hankkimaan puhelimen hyllyltä jos on jo tehnyt varauksen soneran verkkokaupasta?
Soittelin tänään aspaan ja siellä sanottiin, että tilauksen voi palauttaa jättämällä se postiin, mutta minun pitäisi avata uuden liittymän uudella numerolla jos hakisin iPhoneni hyllyltä, ja että saisin vanhan numeron siirettyä vasta kun peruuttamani iPhone on saapunut takaisin heille.
Itse tein juuri tuon tempun, myyjä liike hoisi asian mallikaasti soneran kanssa.. Tuosta kiitos varimportille Tampereelle..
-
Viesti Kirjoittaja Lars123 »
turska kirjoitti:Osaako kukaan kertoa, että miten pystyisi hankkimaan puhelimen hyllyltä jos on jo tehnyt varauksen soneran verkkokaupasta?
Minulla on sama ongelma. Eilen kun olin hakemassa kaupan hyllyltä iPhonea, niin ei onnistunut numeron siirto kun Soneran järjestelmässä oli jo varaus numeronsiirrolla. Maanantaina saan tietää miten homma etenee. On nuo Soneran järjestelmät ärsyttävän jäykkiä kun tuommoinen asia ei saa hoidettua kuntoon odottaessa (myyjä soitti Soneralle)

-
Viesti Kirjoittaja waari- »
-
Tämä todella syö miestä.waari- kirjoitti:Kyllä muuten ihan pikkusen v1tuttaa, kun jengi hakee näitä puhelimia suoraan hyllystä. No itselläni kuitenkin vasta 7. viikko odotusta menossa. Ja toisaalta ei siitä niitä puhelimen hakijoita voi syyttää, jos liike pitää niitä hyllyssä. Että onnitteluja vaan niille, jotka sen luurinsa hyllystä löytää. Omani on onneksi tulossa jo ehkä parin viikon sisään.

-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Tuolta voi katsoa nuo iphonen jälleenmyyjät. Ota muista kohdista kuin iphone ruksi pois niin näyttää myös ne liikkeet mistä tuota luuria saa. Muussa tapauksessa näyttää liikkeitä mistä luuria ei saa (pikku expertit sun muut..)jomppeli kirjoitti:Tämä todella syö miestä.waari- kirjoitti:Kyllä muuten ihan pikkusen v1tuttaa, kun jengi hakee näitä puhelimia suoraan hyllystä. No itselläni kuitenkin vasta 7. viikko odotusta menossa. Ja toisaalta ei siitä niitä puhelimen hakijoita voi syyttää, jos liike pitää niitä hyllyssä. Että onnitteluja vaan niille, jotka sen luurinsa hyllystä löytää. Omani on onneksi tulossa jo ehkä parin viikon sisään.Varsinkin kun asuu keskellä ei mitään, niin ei ole kauppoja lähdellä mistä vois edes käydä kysymässä. Musta Pörssi löytyy kylläkin mutta ei taida iphoneja myydä.?
-
Viesti Kirjoittaja iByron »
Noh, tänään menin sitten aamulla käymään samaisessa liikkeessä ja kysäisin onko luureja näkynyt? Viis myyjää seiso kassalla ja lähes yhteen ääneen totesivat että tossahan noita, mutta ei he tiiä voiko noita myydä kun ei oo tietoo mis nimilista. Myyjä joka nimilistaa on hoitanu sattui olemaan lomalla. Puhelimet olivat tulleet heille perjantaina. Sitten kerroin myyjille, että minulle oli pari päivää aikaisemmin samaisessa liikeessä kerrottu että mitään nimilistaa ei ole olemassakaan ja nyt teillä on tuossa kasa puhelimia, ettekä tiiä onko niitä varattu vai ei. Siistiä! Myyjät tietysti utelivat minulta, että kuka myyjä minulle moista oli sanonut, jolloin paljastui, että keskiviikon myyjänä oli ollut Mäntsälän liikeen myyjä joka oli ollut auttelemassa Hyvinkäällä.
Tämän jälkeen ilmeisesti soittivat lomalla olevalla myyjälle, että onko listaa jossain. En tiedä mikä on listan kohtalo, onko olemassa vai ei, mutta samalla toinen myyjä koneelta katsoi, että näyttäisi saldo näyttävän paria kappaletta vapaana. Luureja latikossa lojui ainakin 6 kappaletta. Sitten onnekseni lopulta totesivat myyjät toisilleen, että myy pois vaan!!

Osataan sitä näemmä experteilläkin säätää...
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »

-
Viesti Kirjoittaja chiruchi »
Tiedä häntä, mutta sellaista siis perjantaina kerrottiin. Luulenpa että otan ja peruutan tuon tilauksen kun n900:llakin pärjää. Pikkasen lopahtanut tuo uutuuden viehätys tässä reilut 9 vkoa odotelleena. Harmi vaan että rahat tulee sitten jos ja kun tulee

-
Viesti Kirjoittaja ok_ »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja wynderbaum »

-
juu...lähin liike 200km pääswynderbaum kirjoitti:Kaikki te jotka edelleen odottelette puhelintanne, soittakaa nyt hyvät ihmiset kaikki lähikaupunkienne sonera myymälät ja expertit läpi! Itse sain puhelimen heti samana päivänä kun sen päätin ostaa. Sattui expertim hyllyssä yksi musta kolmekakkonen olemaan

-
Viesti Kirjoittaja ruko »
iByron kirjoitti:Kävinpä keskiviikkona Hyvinkään expertillä. Olisin halunnut laittaa nimeni luurien jonotuslistaan, mutta myyjä totesi, ettei me mitään listaa pidetä, kun ei yhtään tiedetä milloin tulee. Pitänee sitten käydä säännöllisesti kyselemässä onko puhelimia tullut.
Noh, tänään menin sitten aamulla käymään samaisessa liikkeessä ja kysäisin onko luureja näkynyt? Viis myyjää seiso kassalla ja lähes yhteen ääneen totesivat että tossahan noita, mutta ei he tiiä voiko noita myydä kun ei oo tietoo mis nimilista. Myyjä joka nimilistaa on hoitanu sattui olemaan lomalla. Puhelimet olivat tulleet heille perjantaina. Sitten kerroin myyjille, että minulle oli pari päivää aikaisemmin samaisessa liikeessä kerrottu että mitään nimilistaa ei ole olemassakaan ja nyt teillä on tuossa kasa puhelimia, ettekä tiiä onko niitä varattu vai ei. Siistiä! Myyjät tietysti utelivat minulta, että kuka myyjä minulle moista oli sanonut, jolloin paljastui, että keskiviikon myyjänä oli ollut Mäntsälän liikeen myyjä joka oli ollut auttelemassa Hyvinkäällä.
Tämän jälkeen ilmeisesti soittivat lomalla olevalla myyjälle, että onko listaa jossain. En tiedä mikä on listan kohtalo, onko olemassa vai ei, mutta samalla toinen myyjä koneelta katsoi, että näyttäisi saldo näyttävän paria kappaletta vapaana. Luureja latikossa lojui ainakin 6 kappaletta. Sitten onnekseni lopulta totesivat myyjät toisilleen, että myy pois vaan!!Valkoinen 16 gb nyt siis taskussa! \o/
Osataan sitä näemmä experteilläkin säätää...
AAARGH!!! Miksei ne mulle soita

iPod nano 8Gb 2.gen
iPhone 3G S 32Gb White
-
Viesti Kirjoittaja Sophie »
Minulla puolestaan tasan yksi liike kaupungin keskustassa, mutta kun olen tuon V16:n jo maksanut, niin... en ole ihan tuohesta tehty, vaikka rahat saisikin Soneralta takaisin (sitten joskus).jomppeli kirjoitti:juu...lähin liike 200km pääsei muuta vaihtoehtoa kuin odotella postin kautta se luuri.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
I had strings / But now I’m free / There are no strings on me”
-
Viesti Kirjoittaja Za1ss »
No ei siinä mitään, seuraavana päivän lähdin tilaamaan lähiveikolta puhelinta, jonka jälkeen soitto Soneralle ja kerroin peruvani tilauksen, aspassa lupasivat hoitaa asian ensi viikon alkuun mennessä. Kuten arvata saattoi, eivätpä hoitaneet. Tätä soittelua jatkui yli viikon, jonka jälkeen eräs naishenkilö aspasta soitti takaisin ja kertoi, että olen soittanut kokoajan väärään numeroon

No, päivä tämän vastapuhelun jälkeen rahat sitten löysivätkin onnellisesti tiensä tililleni. ihmettelen vaan, että miten olen voinut saada lähes kahden viikon ajan palvelua "väärästä numerosta". Menee aika käsittämättömäksi tämä soneran toiminta.
No ei siinä mitään, nyt olen paikallisella veikolla M32 jonossa seuraavana ja oletan puhelimen tulevan 2 viikon sisällä. Mitenkäs, tuleeko ensi viikolla puhelimia ollenkaan jälleenmyyjille, vai onko nettitilausten toimitusviikko?
-
Viesti Kirjoittaja dnordell »

Iphone 3GS M32 (tilattu 21.8)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka