Line 6 antaa tämän kuun aikana iLok- ja POD-käyttäjien ladata PodFarmin perusversion ilmaiseksi. Plugarihan on satasen luokkaa arvoltaan, ja iLok-donglen saa kolmeenkymppiin.
Itse kävin tänään poistamassa musakaupasta iLokin, jota tarvitsen tulevia softia varten muutenkin, rekisteröin sen, ja laittelin PodFarmin toimintaan. Hyvin toimii.
Ajattelin tänne omppupuolellekin tulla uutisen kertomaan, monelle varmasti kelpaa. Esimerkiksi itse olen haeskellut ratkaisua bassovahvarimallinnoksiin ja tämä on ihan pätevä ratkaisu siihen.
http://line6.com/podfarm/purchase.html
Line 6 PodFarm ilmaiseksi iLok- ja POD-käyttäjille
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Line 6 PodFarm ilmaiseksi iLok- ja POD-käyttäjille
Viesti Kirjoittaja SoulBurn1 »
Mac Mini i7 2.6ghz quadcore, 16gb ram
iPhone 4 32GB
iPhone 4 32GB
-
Re: Line 6 PodFarm ilmaiseksi iLok- ja POD-käyttäjille
Viesti Kirjoittaja vjapdyss »
Eilen illalla tuli tuo Farmi asennettua ja varsin kivuttomastihan se toimi Logicissa. Laitteena Pod XT.
Plussaa etenkin siitä, että nyt saan dual tonet ilman, että joudun päivittämään itse laitetta X3:een
Plussaa etenkin siitä, että nyt saan dual tonet ilman, että joudun päivittämään itse laitetta X3:een

-
Viesti Kirjoittaja Storbashi »
Itse kävin latailemassa tuon muutama päivä sitten, kun katsoin, että sen sieltä saa. Ilmeisesti tuo kampanja ollut jo silloin käynnissä. Ei tunnu tunnistavan omaa Pod XT Prota, mutta ei kaiketi tarvitsekaan, vai? Logic 9 saapunee postissa lähipäivinä, joten pitää testata ihan kunnolla sitten.
Breakout.
-
Viesti Kirjoittaja SoulBurn1 »
Ei toimi standalonena jos niin kokeilit, plugarina vain. Pod toimii tällöin iLokin tapaan, sinun ei esim. tarvitse käyttää sitä itse nauhoittamiseen mutta sen on oltava kiinni että plugari toimii.Storbashi kirjoitti:Itse kävin latailemassa tuon muutama päivä sitten, kun katsoin, että sen sieltä saa. Ilmeisesti tuo kampanja ollut jo silloin käynnissä. Ei tunnu tunnistavan omaa Pod XT Prota, mutta ei kaiketi tarvitsekaan, vai? Logic 9 saapunee postissa lähipäivinä, joten pitää testata ihan kunnolla sitten.
Mulla on kanssa tulossa Logic 9 lähipäivinä, sama vika

Mac Mini i7 2.6ghz quadcore, 16gb ram
iPhone 4 32GB
iPhone 4 32GB
-
Okei no siinähän se sitten oli. Odotellaan sitä LogiciaSoulBurn1 kirjoitti:Ei toimi standalonena jos niin kokeilit, plugarina vain. Pod toimii tällöin iLokin tapaan, sinun ei esim. tarvitse käyttää sitä itse nauhoittamiseen mutta sen on oltava kiinni että plugari toimii.Storbashi kirjoitti:Itse kävin latailemassa tuon muutama päivä sitten, kun katsoin, että sen sieltä saa. Ilmeisesti tuo kampanja ollut jo silloin käynnissä. Ei tunnu tunnistavan omaa Pod XT Prota, mutta ei kaiketi tarvitsekaan, vai? Logic 9 saapunee postissa lähipäivinä, joten pitää testata ihan kunnolla sitten.
Mulla on kanssa tulossa Logic 9 lähipäivinä, sama vika

Breakout.
-
Viesti Kirjoittaja Jus11 »
No eikös se toimi myös GarageBandissa?Storbashi kirjoitti:Okei no siinähän se sitten oli. Odotellaan sitä Logicia
Mac Pro 6-core, Air ja mitä vielä, toivoton tapaus.
www.puk.fi
www.puk.fi
-
Eipähän muuten pelitä Snow Leopardin kanssa Pod USB-interfacena. Koetin päivittää uusimmat ajurit niinkuin Line 6:n sivuilla kerrottiin, mutta pätkii ja poksuu edelleen ![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Breakout.
-
Viesti Kirjoittaja MD »
Onhan 4.2.4 ajurit? Aja vielä ennen sitä Line 6 monkeystä kaikki mahdolliset updatet Firmikset jne.Storbashi kirjoitti:Eipähän muuten pelitä Snow Leopardin kanssa Pod USB-interfacena. Koetin päivittää uusimmat ajurit niinkuin Line 6:n sivuilla kerrottiin, mutta pätkii ja poksuu edelleen
Tuolla apuja:
http://www.line6.com/community/groups/m ... user-group
Mulla pelittää noilla 4.2.4 ajureilla ainakin Toneport KB37 kivasti SnowL:ssä.
-
No nyt pelittää. Jotenkin, jos kone on ollut pitkään päällä (välillä nukkumassa jne) menee nuo ajurit sekaisin. Mutta kun reboottaa niin pelittää taas mainiosti, uusimmilla ajureilla siis. Vähän off-topic, mutta mainitaan nyt kuitenkin.
-
Viesti Kirjoittaja Subi »
Itse en saanut edes uusimmilla ajureilla Pod Xt:täni toimimaan SL:ssä. Yritin hankkia tuota ilmaista Pod farmia, ja sainkin sen monkeyn avulla "lisensoitua", mutta farmin aukaistessa se ei tunnista podxt:tä. Gearbox ja monkey tunnistavat.
PS. Garagebandkaan ei enää tunnista

-
Mulla kanssa nimenomaan Pod XT Pro toimii vain itsenään, mutta pod farm ei suostu sitä tunnistamaan, vaikka Monkey sanoo, että Pod Farm on lisensoitu. Mikähän avuksi?Subi kirjoitti:Itse en saanut edes uusimmilla ajureilla Pod Xt:täni toimimaan SL:ssä. Yritin hankkia tuota ilmaista Pod farmia, ja sainkin sen monkeyn avulla "lisensoitua", mutta farmin aukaistessa se ei tunnista podxt:tä. Gearbox ja monkey tunnistavat.
Breakout.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka