koitere kirjoitti:Onks kellää tietoo et millo macciin tulee tämä niin paljon kaivattu videotoiminto?
Macissa on montakin videotoimintoa ja OS X:ssä vielä enemmän.
Microsoftin Messenger for Maciin sitä vastoin sitä voit joutua odottamaan. Vuonna 2004 lupasivat tuoda sen "seuraavassa versiossa". Aika monta on versiota sen jälkeen nähty.
Mutta korvikkeita on. aMSN ja Mercury Messenger osaavat videota ja luonnollisesti kommunikointi PC-ihmisten kanssa sujuu vaikkapa Skypellä (jossa btw huomattavasti parempi kuvan- ja äänenlaatu kuin missään mesesoftassa).
Mut käyks näis tää hotamil tili?
Tarkoittanet siis, että toimivatko nämä Messenger-verkossa. Kaikki mainitsemani paitsi Skype toimivat.
Mutta jos kaverit ovat niin laiskoja, etteivät jaksa sitä viiden minuutin vaivaa nähdä, että Skypen asentaisivat kunnon audio/video-keskusteluja varten, niin kaverit vaihtoon sanon minä! (<-vitsi)
Pääseekö tuolla Adiumilla jotenkin hotmailin sähköpostiin? Ilmoitus tulee kyllä kun on tullut uusi posti, mutta esim. Live messengerissä on se linkki millä pääsee suoraan postilaatikkoon.
Isosceles kirjoitti:Pääseekö tuolla Adiumilla jotenkin hotmailin sähköpostiin? Ilmoitus tulee kyllä kun on tullut uusi posti, mutta esim. Live messengerissä on se linkki millä pääsee suoraan postilaatikkoon.
Eli väännetään rautalangasta jos kukaan ei tajunnut.
Löytyykö Adiumista tuollaista "sähköposti" nappia joka on esim. Messenger Macissä? Adium kyllä ilmoittaa uusista posteista, mutta hankala mennä www sivun kautta aina jos tarvitsee tsekata vanhoja posteja.
Isosceles kirjoitti:Pääseekö tuolla Adiumilla jotenkin hotmailin sähköpostiin? Ilmoitus tulee kyllä kun on tullut uusi posti, mutta esim. Live messengerissä on se linkki millä pääsee suoraan postilaatikkoon.
Löytyykö Adiumista tuollaista "sähköposti" nappia joka on esim. Messenger Macissä? Adium kyllä ilmoittaa uusista posteista, mutta hankala mennä www sivun kautta aina jos tarvitsee tsekata vanhoja posteja.
Löytyy Arkisto -> Kirjaudu ulos... -> Avaa Hotmail...(tai mikä onkaan)
Löytyy Arkisto -> Kirjaudu ulos... -> Avaa Hotmail...(tai mikä onkaan)
Osaneeko joku sanoa, että onko Adiumiin jo saatavilla jotain lisäpakettia jolla muiden lähettämät "windowsissa itse lisätyt"-hymiöt näkyvät? Ja voiko jollain paketilla lisätä itse hymiöitä Adiumiin? Nopealla vilkaisulla en ainakaan itse löytänyt.
muumipeikko kirjoitti:Osaneeko joku sanoa, että onko Adiumiin jo saatavilla jotain lisäpakettia jolla muiden lähettämät "windowsissa itse lisätyt"-hymiöt näkyvät? Ja voiko jollain paketilla lisätä itse hymiöitä Adiumiin? Nopealla vilkaisulla en ainakaan itse löytänyt.
Muiden windowsissa itse lisätyt hymiöt Adium osaa näyttää ilman mitään lisäpakettia, kunhan sen Adiumin asetuksista sallii. Adiumiin voi myös ladata jos jonkinlaisia hymiöpaketteja, mutta ne valitettavasti näkyvät vain itselle, ellei vastaanottajallakin sitä ole. Custom hymiöiden lähetys ominaisuus on kyllä kehitteillä.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Onko hyviä vaihtoehtoja Adiumille? - Adium olisi muuten hyvä, mutta ei tahdo toimia kunnolla sitten millään... Ihmisten lisääminen meseen tökkii, samoin poistamiset ym sekä mokoma vielä kaikenlisäksi "estää" ihmisiä itsekseen.