Turhaa lätisemistä ja paskan jauhamista, tuo koko Sonera-SCF-Apple kuvio on maanpäällinen maanalainen paikka jos puhelimeen sattuu tulemaan jotain vikaa, eikä silloin ole mitään väliä onko kyseessä takuupuhelin vai ei.Justin Case kirjoitti:Eli odotat että Applen osakkeenomistajat korvaa sinulle täyteen hintaan heidän kustannuksellaan uuden puhelimen?
SCF löytää puhelimesta jonkun maagisen ja päivänkakkaran ihmeellisen vian, eivät rupea korjaamaan vaan tarjoavat tilalle uutta kalikkaa hintaan xxx€. Asiakas ei tietenkään suostu, jonka jälkeen alkaa näiden kolmen paholainen kätyrin välinen pallottelu. SCF ei ota mitään kantaa mihinkään, Applelta et saa kiinni ketään joka osaisi sanaakaan suomea ja Soneran mielestä Apple on vastuussa. Asiakasta pallotellaan ja pompotellaan paikasta toiseen, kukaan ei ole vastuussa, eikä kuluttajaneuvoja osaa sanoa juuta eikä jaata. Myyjä hätäpäissään voi ehdottaa vakuutuksen piikkiin laittamista, mikä on häneltä aivan naurettava teko.
Onnea vaan niille kenellä iphone toimii ongelmitta, ja syvin osanottoni niille kenellä se temppuaa, olipahan takuuaikainen tai ei.