Joko odotat joulua?
Sana on (melkein) vapaa.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Joko odotat joulua?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Itse olen rakentanut köyhälle naapurilleni joululahjaa tässä lomautukseni aikana (siis aikaa on ollut). Tänään oivalsin mistä naapurini olisi onnellinen. Vielä hieman kehittelyä ja joulu voi saapua:

Viimeksi muokannut Salamijakk, 28.9.2009 klo 19.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Re: Joko odotat joulua?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Minä siitä joulusta, mutta jos sais Amalta piparia... ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
It’s better to be a warrior in a garden than a gardener in a war.
-
Rakkaus on rumasana, kaipaus soi kauniimpana. lainaus Alangon Ismolta vaikka lainausmerkkejä en käyttänyt.ManiMicci kirjoitti:Minä siitä joulusta, mutta jos sais Amalta piparia...
- Salamijakk
- Salamijakk
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitäpä minä en tekisi pitääkseni foorumilaiseni tyytyväisinä. Tuossapa sellainen reipasotteinen jumppapipari pukkia ootelleessa.ManiMicci kirjoitti:Minä siitä joulusta, mutta jos sais Amalta piparia...

On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Suuret kiitokset ja kiva nähdä, että olet keksinyt kaulimellesi rauhanomaistakin käyttöä.
It’s better to be a warrior in a garden than a gardener in a war.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mistähän noita muotteja saa? Kerta Aalto kuviokin (kuten se maljakko) löytyi niin mistäs tämän saan piparimuotti kokoelmaani.amanita kirjoitti:Mitäpä minä en tekisi pitääkseni foorumilaiseni tyytyväisinä. Tuossapa sellainen reipasotteinen jumppapipari pukkia ootelleessa.ManiMicci kirjoitti:Minä siitä joulusta, mutta jos sais Amalta piparia...
Alkuperäiseen kysymykseen. En odota joulua ollenkaan. Tahtoisin sen jo olevan ohitse *huokaus* Riisipuuroa yms tässä syödän muutenkin ympäri vuoden. Itse sitä jouluvöyhötystä en ole koskaan jaksanut. Liian kallista minulle ja en ole niin innostunut näkemään niitä sukulaisia.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Päivä päivältä yhä malttamattomammin.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
-
Tänä jouluna voi pysyä kotona ja kirjoittaa pilkkaavia arkumentteja foorumiin. Odotan kovasti joulua, mikä on vapaa käyttäytymisinstrumenteista, nyt siihen on mahdollisuus. Ja jos ei ole menen mielisairaalaan, mutta sielläkin sosiaalisuus aktiivisuus on pääasia. päivänkakkara, hautaudun savikuoppaan kuin Johnie Cash. Vuodeksi.M.P.T kirjoitti:Mistähän noita muotteja saa? Kerta Aalto kuviokin (kuten se maljakko) löytyi niin mistäs tämän saan piparimuotti kokoelmaani.amanita kirjoitti:Mitäpä minä en tekisi pitääkseni foorumilaiseni tyytyväisinä. Tuossapa sellainen reipasotteinen jumppapipari pukkia ootelleessa.ManiMicci kirjoitti:Minä siitä joulusta, mutta jos sais Amalta piparia...
Alkuperäiseen kysymykseen. En odota joulua ollenkaan. Tahtoisin sen jo olevan ohitse *huokaus* Riisipuuroa yms tässä syödän muutenkin ympäri vuoden. Itse sitä jouluvöyhötystä en ole koskaan jaksanut. Liian kallista minulle ja en ole niin innostunut näkemään niitä sukulaisia.
Ja Vanhanen on paska. Ohutmielinen kalvonaama, sisällötön urhomatkija, isinpoika Pulttibois sen duuni ois, minkä aivolohkoissaan on rahan-ahne sydämmetön än änkyttäjä.
Minäkin pystyisin parempaan kommentointiin, Jätkä teettää uima-altaan mehtään ja kodittuu. Seuraavaksi hän tappaa Michael zaksonin ja varastaa siltä ihon suopoa käskien. Mitähän tämä "Henrik" saa vielä aikaan? Hänen isänsä oli Hitlerin kaveri ja sillä oli kaikki sen levyt, mitä tää Van vanhane ny soittaa...
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Yritän olla ajattelematta joulua jo nyt, koska ajatus joulun ajasta pimeine ja kylmine päivineen synkistää vaan entisestään, ja voi vielä laukaista talvimorkkiksen ennen aikojaan. Nyt sentäs on päivällä pituuta vielä hetken aikaa.
Tosin joululahjoja läheisille on kyllä tullut jo mietittyä. Tuossa kolmisen viikkoa sitten löysin ja hankin yhden soppelin pikku lahjan valmiiksi, ja toiseen sain ajatuksen tuossa hiljattain. Se onkin pakko ottaa työn alle jo reilusti ennen joulua, että se ehtii valmistua ajoissa jouluksi.
Eli en erityisemmin sitä vielä odota, mutta välillä käy mielessä. Marraskuun lopulla sitä varmaan jo vähän odottaakin, jotta olis edes hetken jotain kivaa sen kaamoskaameuden keskellä.
Edit:
Tuo Salamijakkin juutuupi. Lisää tuommoisia audiovisuaalisia viestejä vaan homppuun.![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tosin joululahjoja läheisille on kyllä tullut jo mietittyä. Tuossa kolmisen viikkoa sitten löysin ja hankin yhden soppelin pikku lahjan valmiiksi, ja toiseen sain ajatuksen tuossa hiljattain. Se onkin pakko ottaa työn alle jo reilusti ennen joulua, että se ehtii valmistua ajoissa jouluksi.
Eli en erityisemmin sitä vielä odota, mutta välillä käy mielessä. Marraskuun lopulla sitä varmaan jo vähän odottaakin, jotta olis edes hetken jotain kivaa sen kaamoskaameuden keskellä.
Edit:
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tuo Salamijakkin juutuupi. Lisää tuommoisia audiovisuaalisia viestejä vaan homppuun.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-

Silmissäni orpo katse lapsen eksyneen
Rakkautesi jäljet vihloo rintaa
Käy pimeys päälle lailla pommikonelaivueen
Ja minä kun en koskaan kysy hintaa.
Viidestoista yö taas saapuu painajaisineen
Ja kaikki, paitsi elämä, on turhaa
Aina oikein uskoa ei jaksa ihmiseen
Kun ihmiskunta tekee itsemurhaa.
Sun kanssas katson maailmaa
Ja samaa unta nään
Kuin hullu huudan rakkauteni perään!
Sun kainaloosi käperryn
Ja jos sallit yöksi jään
Ja kun aamu on, en tiedä missä herään.
Käy tuuli läpi pääni, etelästä pohjoiseen
Oon yksin ajatusten raunioilla
Ikuisesti kolisevat sanat tyhjyyteen
On jälleen tuskan viitta hartioilla.
Viidestoista yö, se saapuu aina uudelleen
Taas huomaan kahden viikon unohtuneen
Jäi iholleni hiekkaa rannan autioituneen
Voi olla että vihdoin pääsen uneen.
- Salamijakk
- Salamijakk
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka