AMA-EDIT: Kiihdyttäen täydellä teholla halkaistu Hehkutustopicista.
M-EDIT:
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Kerros mihin päädyit. Sama homma olisi itselläkin edessä.mluhtala kirjoitti:Ensimmäisen oman auton hankinta edessä 8)
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Miten olis toi Lada Samara tai Simca 1000 yhteistä kummallakin "korjaamon onni ". Älkää näihin ainakaan...richidi kirjoitti:Kerros mihin päädyit. Sama homma olisi itselläkin edessä.mluhtala kirjoitti:Ensimmäisen oman auton hankinta edessä 8)
Ladoja olis tarjolla hyvällä hinnalla, mutta luulen että päädyn Toyotaan tai Volkkariin. Yks kiva ooppeliki olisi tarjollakarjalankarhu kirjoitti:Miten olis toi Lada Samara tai Simca 1000 yhteistä kummallakin "korjaamon onni ". Älkää näihin ainakaan...richidi kirjoitti:Kerros mihin päädyit. Sama homma olisi itselläkin edessä.mluhtala kirjoitti:Ensimmäisen oman auton hankinta edessä 8)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kannattaa käyttää hakua ennen kuin tällaisia ooppeloita ehdottaa.mluhtala kirjoitti:Ladoja olis tarjolla hyvällä hinnalla, mutta luulen että päädyn Toyotaan tai Volkkariin. Yks kiva ooppeliki olisi tarjolla
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Käsittääkseni Volkkarit on selvästi kalliimpia kuin useimmat muut vastaavat mallit, mutta silti niissä on murheita aivan saman verran kuin autoissa keskimäärin.mluhtala kirjoitti:
Ladoja olis tarjolla hyvällä hinnalla, mutta luulen että päädyn Toyotaan tai Volkkariin. Yks kiva ooppeliki olisi tarjolla
Mikä merkki on hyvä? Opelia haukkui viikonloppuna niin moni, että pakko se on kai uskoa.Repe Ruutikallo kirjoitti:Käsittääkseni Volkkarit on selvästi kalliimpia kuin useimmat muut vastaavat mallit, mutta silti niissä on murheita aivan saman verran kuin autoissa keskimäärin.mluhtala kirjoitti:
Ladoja olis tarjolla hyvällä hinnalla, mutta luulen että päädyn Toyotaan tai Volkkariin. Yks kiva ooppeliki olisi tarjolla
Opel vastaavasti ei ole alkuunkaan niin huono kuin haukkujat väittää. Opel oli huono tuonne vuosituhantemme alkuun, mutta sen jälkeen paljon parempi. On vaan kovin vaikeaa päivittää asenteitaan sen mukaan kuinka autot muuttuu ja tehtaitten laatupolitiikat. Älä kuitenkaan osta vanhaa Opelia...mluhtala kirjoitti:Mikä merkki on hyvä? Opelia haukkui viikonloppuna niin moni, että pakko se on kai uskoa.Repe Ruutikallo kirjoitti:Käsittääkseni Volkkarit on selvästi kalliimpia kuin useimmat muut vastaavat mallit, mutta silti niissä on murheita aivan saman verran kuin autoissa keskimäärin.mluhtala kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Offtopic:Repe Ruutikallo kirjoitti: Käsittääkseni Volkkarit on selvästi kalliimpia kuin useimmat muut vastaavat mallit, mutta silti niissä on murheita aivan saman verran kuin autoissa keskimäärin.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla oli Kadett -83 joskus 90-luvun puolenvälin paikkeilla. Rakensin auton pikku hiljaa uusiksi aina kun osia meni rikki. Värikin vaihtui pinnassa matkan varrella. Eikä se minulla montaa vuotta ollut. Piti pistää kesälläkin lämmitykseen että lähti käyntiin.kusti50 kirjoitti:Jaa älä osta vanhaa Opelia? Osta jos se on tehty ennen v. 1990. Mulla on Omega -95. Se on oikein vars. yksilö. Koko ajan jotain häikkää & vikaa. Aina ajaessa kylmä rinki siellä yhdellä osastolla, mitähän seuraavaks tapahtuu. Sitten on 1986 Rekord 2,2 i. Ei mitään valittamista. Sillä kun ajelee niin ihan kuin olis koko ajan onnentippaa valumassa housuun. No juu...
Entäs uudet Opelit? vm-08 corsaa saa aika kohtuulliseen hintaan käytettynä.Macco kirjoitti:Mulla oli Kadett -83 joskus 90-luvun puolenvälin paikkeilla. Rakensin auton pikku hiljaa uusiksi aina kun osia meni rikki. Värikin vaihtui pinnassa matkan varrella. Eikä se minulla montaa vuotta ollut. Piti pistää kesälläkin lämmitykseen että lähti käyntiin.kusti50 kirjoitti:Jaa älä osta vanhaa Opelia? Osta jos se on tehty ennen v. 1990. Mulla on Omega -95. Se on oikein vars. yksilö. Koko ajan jotain häikkää & vikaa. Aina ajaessa kylmä rinki siellä yhdellä osastolla, mitähän seuraavaks tapahtuu. Sitten on 1986 Rekord 2,2 i. Ei mitään valittamista. Sillä kun ajelee niin ihan kuin olis koko ajan onnentippaa valumassa housuun. No juu...
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Näin uudet on hyviä mutta halpoja, sillä kerran hankitusta maineesta onmluhtala kirjoitti:Entäs uudet Opelit? vm-08 corsaa saa aika kohtuulliseen hintaan käytettynä.Macco kirjoitti:Mulla oli Kadett -83 joskus 90-luvun puolenvälin paikkeilla. Rakensin auton pikku hiljaa uusiksi aina kun osia meni rikki. Värikin vaihtui pinnassa matkan varrella. Eikä se minulla montaa vuotta ollut. Piti pistää kesälläkin lämmitykseen että lähti käyntiin.kusti50 kirjoitti:Jaa älä osta vanhaa Opelia? Osta jos se on tehty ennen v. 1990. Mulla on Omega -95. Se on oikein vars. yksilö. Koko ajan jotain häikkää & vikaa. Aina ajaessa kylmä rinki siellä yhdellä osastolla, mitähän seuraavaks tapahtuu. Sitten on 1986 Rekord 2,2 i. Ei mitään valittamista. Sillä kun ajelee niin ihan kuin olis koko ajan onnentippaa valumassa housuun. No juu...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eka autoni oli volvo 245 D6 (diesel suorakutonen) Ja voin tätä suositella ihan hyvinkin ekaksi autoksi. Auto sopii hyvin ajamisen harjoitteluunmluhtala kirjoitti:Ensimmäisen oman auton hankinta edessä 8)
M-EDIT:jaaha kirveellä aletahan jo uhkaalemahan!
80-luvulla kun nämä Volvon hienot diisselit tulivat, sellaisen täysremontti maksoi Tuulilasin mukaan 30 000 markkaa. Se oli siihen aikaan huimaava summa jopa diisselin tapauksessa (siksi se mieleeni jäikin) ja melkein uuden pikkuauton hinta.M.P.T kirjoitti:Eka autoni oli volvo 245 D6 (diesel suorakutonen) Ja voin tätä suositella ihan hyvinkin ekaksi autoksi. Auto sopii hyvin ajamisen harjoitteluunmluhtala kirjoitti:Ensimmäisen oman auton hankinta edessä 8)
M-EDIT:jaaha kirveellä aletahan jo uhkaalemahan!
![]()
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Ehkä siksi, että me ajetaan. Kun se järki pelaa tietokoneen valinnassa, miksi se pettäisi autopuolellakaan...rahi kirjoitti:Miten mulla tulee väkisin mieleen että fanaattiset macistit ajaa ranskalaisilla autoilla? =D
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Komppaan! 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä siksi, että me ajetaan. Kun se järki pelaa tietokoneen valinnassa, miksi se pettäisi autopuolellakaan...rahi kirjoitti:Miten mulla tulee väkisin mieleen että fanaattiset macistit ajaa ranskalaisilla autoilla? =D8)
Viesti Kirjoittaja masa »
Mä kans komppaanSherukka kirjoitti:Komppaan! 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä siksi, että me ajetaan. Kun se järki pelaa tietokoneen valinnassa, miksi se pettäisi autopuolellakaan...rahi kirjoitti:Miten mulla tulee väkisin mieleen että fanaattiset macistit ajaa ranskalaisilla autoilla? =D8)
Hah, komppaan! Näyttää pahasti sille, että valintani on Citroen C3.masa kirjoitti:Mä kans komppaanSherukka kirjoitti:Komppaan! 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä siksi, että me ajetaan. Kun se järki pelaa tietokoneen valinnassa, miksi se pettäisi autopuolellakaan...rahi kirjoitti:Miten mulla tulee väkisin mieleen että fanaattiset macistit ajaa ranskalaisilla autoilla? =D8)
Viesti Kirjoittaja EL5 »
Eiko tama sama ilmio tullut esiin myos aikanaan tuolla toisella kotimaisella foorumilla?Repe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä siksi, että me ajetaan. Kun se järki pelaa tietokoneen valinnassa, miksi se pettäisi autopuolellakaan...rahi kirjoitti:Miten mulla tulee väkisin mieleen että fanaattiset macistit ajaa ranskalaisilla autoilla? =D8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei koskaan! Pois se minusta! Ei saa pilkata macistejä.rahi kirjoitti:Miten mulla tulee väkisin mieleen että fanaattiset macistit ajaa ranskalaisilla autoilla? =D