Syytän HP;ta, ne oli kuulemma mokanneet aikataulut ja siksi toi ajurisetti ei ollut kerennyt levylle...MacFinn kirjoitti:Häh hää, toi tuli jo asennuslevyllä Canonin iP4200:an... 8)

Noh, nyt ne kuitenkin tuli, joten...

Viesti Kirjoittaja ssulti »
Syytän HP;ta, ne oli kuulemma mokanneet aikataulut ja siksi toi ajurisetti ei ollut kerennyt levylle...MacFinn kirjoitti:Häh hää, toi tuli jo asennuslevyllä Canonin iP4200:an... 8)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Eikös tuo ole enempi firmware / SMC-asia, kuin käyttisversioasia?Bashi88 kirjoitti:Asentuihan tuo lopulta, olisin melkein vähän toivonut tuossa listassa lukevan jotain kuumenemisesta.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Öh... Pitääkö tuo HP-ajurituki jotenkin erikseen hakea ja asentaa ? Minulla HP 3210 multihässäkkä, jossa skannaaminen ei ainakaan eilen toiminut Maciltä käsin.ssulti kirjoitti:Pistin juuri asentaen sen HP paketin:Jamac kirjoitti:No nyt kun kurkkasin niin oli tullut siihen kylkiäiseksi viiskyt megainen HP:n tulostinajuripäivitys, oisikohan tuo se 4180 monitoimisäkättimen ajurit kun se ei pelannut Snow Leopardilla.
- HP F4180 toimii
- Tulostimen tiedoissa näkyy myös musteiden määrä (airport jaettu tulostin), jota ei Leossa näkynyt.
Kiitos, Kiitos, Kiitos!
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Kylläpä kyllä, eipä tullut enempää ajateltuaLare kirjoitti:Eikös tuo ole enempi firmware / SMC-asia, kuin käyttisversioasia?Bashi88 kirjoitti:Asentuihan tuo lopulta, olisin melkein vähän toivonut tuossa listassa lukevan jotain kuumenemisesta.
Viesti Kirjoittaja jugih »
..mikä ei sittenkään toiminut...Bashi88 kirjoitti: Kylläpä kyllä, eipä tullut enempää ajateltuaTaisipa se alkuperäinen Airin coren sammumisongelman poistava päivityskin olla juuri SMC.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Kyllä mulla toimi ihan täydellisesti, sen takia vähän kismittää tämä SL:n mukana tullut kuumeneminen. Ei core tippuile, mutta 95% ajasta tuulettimet huutaa 6200 rpm.jugih kirjoitti:..mikä ei sittenkään toiminut...Bashi88 kirjoitti: Kylläpä kyllä, eipä tullut enempää ajateltuaTaisipa se alkuperäinen Airin coren sammumisongelman poistava päivityskin olla juuri SMC.
Coolbook pelasti tilanteen.
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Sama tarina F4190-monitoimilaitteen kanssa. Nyt SL toimii (minulla) täydellisesti.ssulti kirjoitti:Pistin juuri asentaen sen HP paketin:Jamac kirjoitti:No nyt kun kurkkasin niin oli tullut siihen kylkiäiseksi viiskyt megainen HP:n tulostinajuripäivitys, oisikohan tuo se 4180 monitoimisäkättimen ajurit kun se ei pelannut Snow Leopardilla.
- HP F4180 toimii
- Tulostimen tiedoissa näkyy myös musteiden määrä (airport jaettu tulostin), jota ei Leossa näkynyt.
Kiitos, Kiitos, Kiitos!
Viesti Kirjoittaja Loksutada »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja willwill »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kumma juttu... Rouvalla on samanlainen Air, eikä tuulettimet häiritse siinä senkään vertaa kuin Leopardissa. Sanoisin että käy nyt viileämpänä.Bashi88 kirjoitti:Kyllä mulla toimi ihan täydellisesti, sen takia vähän kismittää tämä SL:n mukana tullut kuumeneminen. Ei core tippuile, mutta 95% ajasta tuulettimet huutaa 6200 rpm.jugih kirjoitti:..mikä ei sittenkään toiminut...Bashi88 kirjoitti: Kylläpä kyllä, eipä tullut enempää ajateltuaTaisipa se alkuperäinen Airin coren sammumisongelman poistava päivityskin olla juuri SMC.
Viesti Kirjoittaja mrdc76 »
Minun Airini on myös 6200:n rpm:n huutokuorossa. Mikä hitsinpitsi nämä erot selittäisi?Repe Ruutikallo kirjoitti:Kumma juttu... Rouvalla on samanlainen Air, eikä tuulettimet häiritse siinä senkään vertaa kuin Leopardissa. Sanoisin että käy nyt viileämpänä.Bashi88 kirjoitti:Kyllä mulla toimi ihan täydellisesti, sen takia vähän kismittää tämä SL:n mukana tullut kuumeneminen. Ei core tippuile, mutta 95% ajasta tuulettimet huutaa 6200 rpm.jugih kirjoitti:..mikä ei sittenkään toiminut...Bashi88 kirjoitti: Kylläpä kyllä, eipä tullut enempää ajateltuaTaisipa se alkuperäinen Airin coren sammumisongelman poistava päivityskin olla juuri SMC.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Viesti Kirjoittaja arv »
Viesti Kirjoittaja willwill »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Mikäs noiden funktio on? Kun tekstit pystyy lukemaan siitä huolimatta.willwill kirjoitti:Blurraukset ovat omaa tekoa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mutta hei, nyt taas toimii Kuvansiirtäjälläkin, kestää vaan pitkään ennenkuin tunnistaa skanneria. Ja skannaustoimenpide on jotenkin kökkö ja siis hidas. Mutta siis toimii kuitenkin.MacFinn kirjoitti:Pitikin leikkiä miinanraivaajaa. Löysin Versiontrackerin kautta Canon Lide35:n uuden ajurin ja asensin tietysti. Eipä toimi, mun mielestä Kuvansiirtäjäkin toimi ennen tätä uuden asennusta. Eikä muuta kuin asensin vanhemman version uudestaan ja se toimii Photoshop Elements 6:ssa, ei Kuvansiirtäjällä.
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Traveller »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”