En oikeen tiennyt minne tää pitäis mennä, kun ostetaan-osio on täynnä rautaa ja ohjelmoinnissa pitäis itse jotain osata jne jne

Laitoin nyt siis tän tänne, mutta siirtäkää jos tämä on ihan vika paikassa...

-
Mua kiinnostaisi koodaaja iPhone-sovellukselle.
Haluaisin toki alkuun kuulla minkälaisista summista ylipäätään puhutaan.
SOVELLUKSESTA (arviota varten):
- Eräänlainen RSS-lukija(?)
- Ikäänkuin Facebook-sovellus, mutta ERITTÄIN riisuttu malli siitä.
- Näyttää kuvan/kuvat sekä videot ja artikkeleita www-sivuilta.
- Osaa näyttää kuvan kokonäytössä ja suurentaa sitä sormieleillä (vaakatasossa).
Sovelluksen käyttöliittymäluonnoksia:
Aukeaa klikkaamalla suuremmaksi...
1. Sovelluksen ikoni + käynnistys

2. Sovelluksen käyttöehdot, niiden hyväksyminen aloitusnäkymä (pysty) ja piirrosnäkymä (pysty)

3. Piirrosnäkymä, kun käännetään vaakaan + toiminnallisuudet (navigaatio + herkut)

4. Piirrosten arkistonäkymä: arkisto (kk) > lista > kuva

5. Äänestäminen, sekä artikkelinäkymä listana (= WP:n kategoriat Tekstit sekä Äänestys)

6. Artikkelin lukunäkymä (jatkoa nro viiden artikkelinäkymälle) + vaakanäkymä (+ eteen/taakse)

7. Videonäkymät (joko suoraan Youtubesta, tai Yhdyssanakuvia.comista)

8. Asetukset (Ei tarkasti vielä mietitty mitkä asetukset välttämättömiä)

Sovellus tulee olemaan Appstoressa ilmainen. Julkaisijaksi tulee SINUN nimesi ja "yrityksesi" www-osoite (Appstoressa).
Arvioi kaikessa rauhassa ja ole ystävällinen ja lähetä hinta-arviosi minulle sähköpostiin: webmaster ÄT yhdyssanakuvia.com TAI PRIVAVIESTINÄ!
Kiitos paljon.
Jos löytyy "ilmainen" koodari, niin saa kyllä silti korin kaljaa ja vaikka kosanderipullon

Jos sinulla on sovelluksen järkevöittämiseksi ideoita (esim. merkittävä kustannussäästö jollain pienellä karsinnalla), niin kerro ihmeessä. Minä kun en tiedä tuosta iPhonen SDK:sta mittee, niin ajattelin vain teille osaajille kertoa näin visuaalisesti mitä suurin piirtein haluaisin.
Ja vielä yksi juttu: Sivusto pyörii Wordpress-alustalla ja asennettuja plugareita voi tarvittaessa myös kysellä (spostilla tai privana).
Mutta tosiaan ottakaa ihmeessä yhteyttä ja kyselkää, kommentoikaa!
Edit: linkit korjattu