iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja Mats Hellman »
Puhelin siis on 29.7 Sonera.fi verkkokaupasta tilattu Musta 32Gb.
Eli muut sonera.fi kautta tilanneet kannattaa varmaan taas kerran tarkistaa tuota seurantakoodia.
MacBook Pro 15" Snow Leopard 10.6.2
iPhone 3Gs Musta 32Gb (tilattu 29.7 Sonera.fi , saapunut 1.10 2009)
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Viesti Kirjoittaja pikkukarhu »
iPad 2 White 64Gb Wi-Fi + 3G
-
Viesti Kirjoittaja Frost »
-
Viesti Kirjoittaja Kurtza »
Pidän hyvin todennäköisenä, että nyt kaikki saapuneet pitää sisällään uusimman 3.1 version.
-
Viesti Kirjoittaja ramb0 »
Tänään tarkistin ja minun 28.7 Soneran verkkokaupasta ostettu M32 toimitetaan ensi viikolla. Hyvä esimerkki siitä, että niillä ei ole mitään järjestelmää tai edes listaa minkä mukaan noita toimitetaan. Taidanpa soittaa uudestaan asiakaspalveluun ja kysyä miten on mahdollista että Soneran verkkokaupankin tilaukset menevät "väärässä" järjestyksessäMats Hellman kirjoitti:No niin. Tänään sain Soneran asiakaspalvelusta seuranta koodin, tosin ei vielä ole rekisteröitynä tuonne postin järjestelmään joten ehkä huomenna voisi tuota jo odotella.
Puhelin siis on 29.7 Sonera.fi verkkokaupasta tilattu Musta 32Gb.
Eli muut sonera.fi kautta tilanneet kannattaa varmaan taas kerran tarkistaa tuota seurantakoodia.

-
On hyvä uutinen jos se todella pitää paikkaansa kun minulle vain sanottiin että ei tietoa milloin tulee taas puhelimia. Ärsyttää kun tieto vaihtelee niin suuresti. Noh jos illalla olis viisaampi taas tai sitten ei. Se jää nähtäväksi. Semmonen seikka vielä että jännä miten ne suhtautuu tuohon tilaus päivämäärään. Kun aspan mielestä minä olen tilannut myöhään mut taas syyskuussa tilanneelle annetaan tietoa hyvin.pikkukarhu kirjoitti:Eilen olin jo hyvin ärsyyntyneessä mielentilassa kun "keskustelin" aspan tätin kanssa. Täti lupasi palata ja tänään kommentoi hieman siihen malliin että iso erä oli yllätys heillekin. No jos ei ensi viikolla pikkukarhun iLuuria tule niin... aspan tätillä on piilopaikasta uupelo! MUR! Täti niin pyhästi lupasi asian. Kertoi myös että menee muutama päivä kun tilaukset puretaan, pakataan ja lähetetään. Aikoi huolehtia myös pikkukarhun numeroon seurantakoodin sitten kun on lähdössä! Pikkukarhu on toiveikas nyt!!! Toivottavasti tämä on hyvä uutinen monelle muullekin!
-
Viesti Kirjoittaja Applethief »
-
Viesti Kirjoittaja EL5 »
Ainoa mista aspalla on tieto on etta onko luuri annettu itellan huomaan vai ei. Jos pystyvat/vaivautuvat katsomaan.
-
Joo no sen aspan mukaan joka minua palveli tässä pari tuntia sit sonera ei enään saa itellalta tietoa. Ja heti mun viestin perään joku huutaaa "sain just seurantanumeron" niin jos se ei ole tiedon vaihtelua niin mikä sit on?EL5 kirjoitti:Tieto ei vaihtele. Hatapaissaan hatusta vedetyt vastaukset sen sijaan vaihtelevat. Aspalla ei ole tietoa koska tulee, koska lahtee ja missa mennaan. Ja jos luulevatkin omaavansa tietoa niin se on joko vanhentunutta (tukun tiedotteet toimituksista) tai vaaraa (tahallisesti tai tahattomasti).
Ainoa mista aspalla on tieto on etta onko luuri annettu itellan huomaan vai ei. Jos pystyvat/vaivautuvat katsomaan.
-
Viesti Kirjoittaja Mats Hellman »
Ilmeisesti he pystyvät tarkistamaan onko puhelin "lähtenyt" tuolta Itellan logistiikkakeskuksesta. Eli siinä vaiheessa kun puhelin on pakattu ja toimitukseen menossa niin he saavat JJFI seurantanumeron. Ennen sitä eivät kyllä tiedä tilauksen statuksesta yhtään mitään.jomppeli kirjoitti:Joo no sen aspan mukaan joka minua palveli tässä pari tuntia sit sonera ei enään saa itellalta tietoa. Ja heti mun viestin perään joku huutaaa "sain just seurantanumeron" niin jos se ei ole tiedon vaihtelua niin mikä sit on?EL5 kirjoitti:Tieto ei vaihtele. Hatapaissaan hatusta vedetyt vastaukset sen sijaan vaihtelevat. Aspalla ei ole tietoa koska tulee, koska lahtee ja missa mennaan. Ja jos luulevatkin omaavansa tietoa niin se on joko vanhentunutta (tukun tiedotteet toimituksista) tai vaaraa (tahallisesti tai tahattomasti).
MacBook Pro 15" Snow Leopard 10.6.2
iPhone 3Gs Musta 32Gb (tilattu 29.7 Sonera.fi , saapunut 1.10 2009)
-
Viesti Kirjoittaja pikkukarhu »
jomppeli kirjoitti:On hyvä uutinen jos se todella pitää paikkaansa kun minulle vain sanottiin että ei tietoa milloin tulee taas puhelimia. Ärsyttää kun tieto vaihtelee niin suuresti. Noh jos illalla olis viisaampi taas tai sitten ei. Se jää nähtäväksi. Semmonen seikka vielä että jännä miten ne suhtautuu tuohon tilaus päivämäärään. Kun aspan mielestä minä olen tilannut myöhään mut taas syyskuussa tilanneelle annetaan tietoa hyvin.pikkukarhu kirjoitti:Eilen olin jo hyvin ärsyyntyneessä mielentilassa kun "keskustelin" aspan tätin kanssa. Täti lupasi palata ja tänään kommentoi hieman siihen malliin että iso erä oli yllätys heillekin. No jos ei ensi viikolla pikkukarhun iLuuria tule niin... aspan tätillä on piilopaikasta uupelo! MUR! Täti niin pyhästi lupasi asian. Kertoi myös että menee muutama päivä kun tilaukset puretaan, pakataan ja lähetetään. Aikoi huolehtia myös pikkukarhun numeroon seurantakoodin sitten kun on lähdössä! Pikkukarhu on toiveikas nyt!!! Toivottavasti tämä on hyvä uutinen monelle muullekin!
Sen verran äkäinen olin että tuskin Soneran täti yrittää enää vedättää...
iPad 2 White 64Gb Wi-Fi + 3G
-
Viesti Kirjoittaja chevy3500 »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja SMu_ »
Muistatko tätin nimeä joka otti puhelun vastaan? Meinasin ite soittaa tänään kunhan töistä pääsee, ja kysellä seurantakoodin perään. Jos sulle tulee toi puhelin ja mulla jää pois niin on kyllä jo kumma. Meillä kuitenkin reilu 3vk eroa noissa tilauksissapikkukarhu kirjoitti:Soneran täti soitti. Nyt on tullut iso erä VALKOISIA iLuureja. Minunkin tilaukseni pääsee tähän ryhmään. Joten voi tätä onnen päivää ja Posti-Kustin odottamista! (täti lupaili että viimeistään ensi viikon aikana tulee..)![]()
![]()
![]()

Mutta jos muistat tätin nimen niin voin sanoa että tälläinen henkilö on kertonut tätä ja luvannut tälle tätä. Vois alkaa jo pikkuhiljaa ärähtelemään eikä vaan niellä hattukaupalla pas+kaa
iPad 3rd Gen 16Gt 3G | iOS 6.0.1
MacBook Pro 17" | 2.4GHz | 4Gt SDRAM | Seagate Momentus 7200.4 500Gt | OS X 10.6.8
iMac 27" | 2.8Ghz i5 | 4Gt SDRAM | 1Tb | OS X 10.6.8
Airport Extreme
-
Viesti Kirjoittaja Lars123 »

äsken kun soitin aspaan niin sain kuula että tilaustani ei voi enää perua kun se on "mennyt liian pitkälle" järjestelmässä... eli ainoa vaihtoehto on nyt odottaa kunnes puhelin (M32) tulee postissa ja sitten, kun sen jättää noutamatta niin tilaus purkaantuu...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Eli valitettavasti joku M32 tilannut henkilö joutuu tämän takia odottaa tilaustaan ~1(- 2!?) viikkoa pidempään, olen pahoillani...
Niin, tuli muuten aikamoinen vastaus kun yritin (asiallisesti) ilmaista pettymykseni siitä, miten Sonera on hoitanut koko iPhone hommaa. Pyysin aspalaista välittämään terveiset eteenpäin... vastaukseksi kuitenkin tuli joitain tyyliin:
"En minä näitä jaksa kuunnella... minä olen vaan töissä täällä!"
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
ja ohjas sen jälkeen minut täyttämään jonkun nettilomakkeen. Ok, ymmärrän että hänen tehtävänsä on auttaa asiakkaita, mutta voisi Sonera vähän seurata minkälaisia henkilöitä sinne otetaan töihin, onhan tuo aspa yksi Soneran merkittävimmistä kommunikaatiokanavista asiakkaan kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja Kurtza »
Tämä ei vaikuta kenenkään muun tilaukseen hidastavasti ... päinvastoin. Jokaiselle tilaajalle on tulossa se oma tilattu ajallaan ja peruutetut tilaukset toivottavasti laitetaan seuraavalle jonossa eli jotakuta se auttaa saamaan laitteen nopeammin.Lars123 kirjoitti:Eli valitettavasti joku M32 tilannut henkilö joutuu tämän takia odottaa tilaustaan ~1(- 2!?) viikkoa pidempään, olen pahoillani...
Posti säilyttää tovin laitteet, mutta tätä voi mielestäni vauhdittaa kertomalla postin väelle, että laittavat samantien toimituksen takaisin lähettäjälle.
-
Viesti Kirjoittaja Avalen »
No on hyvä uutinen jos on tosiaan tuulut iso erä valkoisia puhelimia! ( itselle V16) itse oon tilauksesta asti (ja vähän sitä ennenkin) seurannut tätä palstaa. Huomenna kolme viikkoa odotellessa on kyllä valitettavasti se "Jee, iPhone" olo jo hiipunu vakavasti. Onneks päädyin valkosen luurin ostoon, kun niitä vaikuttais saavan paljon nopeammin kuin mustia. (Esim. M32 jos hyvä tuuri käy, niin 2kk) ja tää Valk. 16GB vaikuttais olevan kaikkein vähiten tilattu. Se kyllä olisi mukavaa, jos sonera kertoisi, kuinka paljon puhelimia on tilattu mallikohtaisesti, ja kuinka kauan toimituksissa kestää arviolta mallikohtaisesti.pikkukarhu kirjoitti:Eilen olin jo hyvin ärsyyntyneessä mielentilassa kun "keskustelin" aspan tätin kanssa. Täti lupasi palata ja tänään kommentoi hieman siihen malliin että iso erä oli yllätys heillekin. No jos ei ensi viikolla pikkukarhun iLuuria tule niin... aspan tätillä on piilopaikasta uupelo! MUR! Täti niin pyhästi lupasi asian. Kertoi myös että menee muutama päivä kun tilaukset puretaan, pakataan ja lähetetään. Aikoi huolehtia myös pikkukarhun numeroon seurantakoodin sitten kun on lähdössä! Pikkukarhu on toiveikas nyt!!! Toivottavasti tämä on hyvä uutinen monelle muullekin!
-
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Mielestäni ei olisi lainkaan huonompi idea alkaa ottamaan niitä aspan nimiä ylös ja mikäli mikään laki ei tätä pahalla katso, myös postaamaan tänne – vaikka vain etunimi + sukunimen ensimmäinen kirjain. Tulisi selväksi siellä Sonerankin päässä että vastuu täytyy jonkun ottaa sanomisistaan ja siitä mitä omat työntekijät ja alaiset sanoo maksaville asiakkaille.SMu_ kirjoitti:Muistatko tätin nimeä joka otti puhelun vastaan?
-
Viesti Kirjoittaja Avalen »
-
Viesti Kirjoittaja chiruchi »

Ja sieltähän se löytyi! Eli 30.7 tilattu M32 on postitettu aspan mukaan tänään, koodi löytyi, mutta postipa ei sitä vielä näyttänyt paikallistavan. Voisipa kuitenkin olettaa että tämän viikon aikana siis iLuuri on viimein plakkarissa ja sen 8 viikkoahan se otti.
Nyt kaivataan niitä vinkkejä mikä on nopein tapa päästä sonerasta eroon ja saada kilpailijan kortti sisuksiin

-
Viesti Kirjoittaja Ned »
6.8. tilaamani M32:sta löytyi seurantakoodi. Tosin Posti ei sitä vielä tunnistanut mutta jotain sentään!
edit: Nyt löytyi jo lajiteltuna Tampereelta
-
Viesti Kirjoittaja Kupe »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja 3.8. soneran verkkokaupasta tilattu M32
edit. Kyllähän siellä seurannassa jotain näkyy..
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:30.9.2009 klo 13:01:42
Paikka:TOIJALA 37800
MacBook Air 13" 1.6 i5 |8gb|256gb SSD|
MacBook Air 13" 1.3 i5 |4gb|256gb SSD|
-
Viesti Kirjoittaja Kupe »
Jos on, niin miten sitä voi hakea?
MacBook Air 13" 1.6 i5 |8gb|256gb SSD|
MacBook Air 13" 1.3 i5 |4gb|256gb SSD|
-
Viesti Kirjoittaja temer »
-
Viesti Kirjoittaja sture »
iPad 32Gb Wi~fi+3G
Red Wine Audio iMod 80Gb
iPod Nano 4Gb
iPhone 3 Gs 32Gb musta
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka