Kun täällä puhuttiin että Expert liikkeistä saisi paremmin noita iPhoneja niin kävin sitten ihan varulta varaamassa tänään eräästä Expert liikkeestä kaksi iPhone 3G S 16GB puhelinta (itselleni ja veljelläni). Sanoivat yllätykseksi ettei kukaan ole jonossa ja että kaikki edelliset tilaajat ovat saaneet luurinsa parin viikon sisään. Lupasivat että ensi viikolla saan puhelimeni. Arvatkaa olinko vähän ihmeissäni
Hauska yksityiskohta muuten että tämä Expert liike melkein Sonera Pisteen naapurissa josta vieläkin odottelen iPhone 3GS:ssää. Olisi pitänyt vissiin mennä heti tilaamaan Expert liikkeestä, mutta nähtävästi erehdyin kun oletin että saisin puhelimen nopeammin Soneran kautta.
Sonera on kyllä mennyt sohlaamaan pahemman kerran tilaukset. Vaikka olen itse iloinen että saan puhelimeni ensi viikolla niin samalla käy kyllä sääliksi heitä jotka on puhelimensa tilanneet Soneran kautta. Vääryys taitaa tapahtua siinä että Soneralla taida olla kunnollista jonotusnumerosysteemiä tai ole mitään hajua monta puhelinta on missäkin jonossa.
Ensi kerralla tuon maahantuonnin ja logistiikan saisi kyllä hoitaa joku muu kuin Sonera.
Itse en peruuttanut vielä Soneran kautta tilaamaani puhelinta. Saapa sitten verrata että kauanko minun olisi pitänyt odottaa jos olisin tyytynyt odottelemaan puhelinta Soneralta.
Niin ja kiitos vielä vinkistä homppulaisille. Ilman vinkkejä tuskin olisin puhelinta mennyt varaamaan Expert liikkeestä.