Uteliaisuus iski ja ajelin jailbreakin 3G:hen, kun ei tarvitse välittää mistään unlockeista. Itse asiassa aika vähän mitään kiinnostavaa tai ehdotonta olen tähän mennessä löytänyt, vaikka käsittääkseni osan yleisimmistä jb-jutuista olen testannut (Sbsettings, QuickScroll, Lock Calendar, IntelliScreen, SSH, Netatalk...).
Ajatus JB:stä lähti sellaisesta ajatuksesta, että iPhonessa voisi olla käyttäjän kustomoitava lock screen. Perusidea on erittäin simppeli, eli tilanteen mukaan voisi jollain tavalla ottaa haluamastaan ohjelmasta screen shotin, joka menee suoraan lock screenin kuvaksi. Tätä käyttäisin matkalla kartan tallentamiseen, tietyissä tilanteissa kalenterin, jonkun weppisivun, sään, whatever. Kun tuo lock screenin ohjelmointi on tällä hetkellä aika pop, niin luulisi että tällainenkin olisi olemassa. Tottakai siinä saisi olla jotain vastaavaa linkitystä kuin IntelliScreenissä eri sovelluksiin. Intelliscreen on rajallinen, mitä siihen voi laittaa, enkä minä tarvitse välttämättä yhdellä hetkellä kuin yhtä tietoa, esim. sitä karttalehteä jolla olen kävelemässä.
Siis tietääkö joku tällaisen jb-softan olemassaolosta?
Jailbreak-ohjelmat: Kustomoitava LockScreen?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Jailbreak-ohjelmat: Kustomoitava LockScreen?
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
-
Re: Jailbreak-ohjelmat: Kustomoitava LockScreen?
Viesti Kirjoittaja legace »
On olemassa, LockInfo nimeltään.
Esim tälläsen saa aikaa
Esim tälläsen saa aikaa

-
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Kiitoksia vinkeistä ja ohjeista. Ongelmankuvaukseni oli ilmeisesti taas sekava, koska tarkoitin hieman erilaista systeemiä. Olen tutustunut IntelliScreeniin, joka toimii samalla periaatteella kuin tuo LockInfo, en tiedä olisiko LI ollut stabiilimpi kuin IS.
Kuvaamassani ohjelmassa käyttäjä tilanteesta riippuen ottaa haluamastaan ohjelmasta screenshotin, joka menee automaattisesti lock screeniin taustakuvaksi. Tästä lockscreenistä hän voi halutessaan vaikka pyyhkäisemällä palata takaisin tähän ohjelmaan. Ohjelma voi olla mikä tahansa iPhonessa pyörivä ohjelma.
Karvalakkiversion tästä voi toteuttaa vaikka standardi-iPhonella ottamalla screenshotin, menemällä valokuviin ja valitsemalla screenshotin taustakuvaksi. Mutta tästä mallista puuttuu nuo älykkäät ja käyttöä helpottavat toiminnot.
Kuvaamassani ohjelmassa käyttäjä tilanteesta riippuen ottaa haluamastaan ohjelmasta screenshotin, joka menee automaattisesti lock screeniin taustakuvaksi. Tästä lockscreenistä hän voi halutessaan vaikka pyyhkäisemällä palata takaisin tähän ohjelmaan. Ohjelma voi olla mikä tahansa iPhonessa pyörivä ohjelma.
Karvalakkiversion tästä voi toteuttaa vaikka standardi-iPhonella ottamalla screenshotin, menemällä valokuviin ja valitsemalla screenshotin taustakuvaksi. Mutta tästä mallista puuttuu nuo älykkäät ja käyttöä helpottavat toiminnot.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka