Afterdust kirjoitti:Alaa tiiviisti seuraava tuttavani kertoi, että Apple vaatii myyntiliikkeiltä lähes mahdottomia. Iphonen on oltava näkyvästi esillä liikkeessä eikä sen läheisyydessä saisi olla muiden valmistajien tuotteita. Pienissä liikkeissä iPhonea ei siis voisi myydä lainkaan."
Kyllä se iPhone 3G ainakin pirkkalan verkkokauppa.comissa on ihan muiden joukossa, eikä sitä muutenkaan ole mitenkään erityisesti korostettu. Vaikea uskoa, että tuollaisia ehtoja ylipäänsä olisi
Afterdust kirjoitti:Alaa tiiviisti seuraava tuttavani kertoi, että Apple vaatii myyntiliikkeiltä lähes mahdottomia. Iphonen on oltava näkyvästi esillä liikkeessä eikä sen läheisyydessä saisi olla muiden valmistajien tuotteita. Pienissä liikkeissä iPhonea ei siis voisi myydä lainkaan."
Samanlaista tietoa sain myös minäkin eräästä myyntiliikkeestä..
iPhone 3G S⃣ 32gb black, iPhone 4S⃣ 60gb, iPhone 5S⃣ 16gb, iPhone 6S⃣ 60gb, iPhone X 64gb
Apple Watch series2 nike+ 42mm Apple Watch series6 GPS 44mm
Macbook Pro 13", Macbook Air 13", iPad 2 16gb black, AppleTV 3rd Gen
lissn kirjoitti:Soitin äsken Lahden Sonerakauppaan, ja sieltä sanottiin että varauslistalla ollaan menossa vasta heinäkuun puolivälin kohdalla
Meen nyt tekemään tilauksen verkkokaupassa, ihan kokeilumielessä.
Näin myös täällä. Heinäkuun puolivälissä Expert ASAn paikallisesta liikkeestä tilattua V32:sta ei kuulunut 2,5 kuukauteen, joten peruin tilauksen 5.10. ja tilasin Soneran verkkokaupasta. Paikallisessa kuulin, että tilaukseni meni ketjun omaan jonoon, ei siis Soneralle, jonka asiakaspalvelu vahvisti 2.10. Soneran järjestelmässä ei näkynyt tilausta. Nyt siis ollaan uudessa jonossa ja odotusajaksi luvataan 8-12 viikkoa. Expert ASAn palvelulupaus "Kyllä Onnistuu" on mielestäni turhan positiivisesti muotoiltu.
Eraassa sonerapisteessa missa puoliskon piti tutustua laitteeseen ei luuria nakynyt ollenkaan vaan vasta erikseen pydettaessa sellainen kaivettiin tiskin alta esiin.
Ja ei, kyse ollut toimitusvaikeuksista silla luuri oli 3G ja ajankohta heinakuu..
Poistunut talta foorumilta. Saattaa joskus lueskella mutta vastaaminen hyvin epatodennakoista.
Eraassa sonerapisteessa missa puoliskon piti tutustua laitteeseen ei luuria nakynyt ollenkaan vaan vasta erikseen pydettaessa sellainen kaivettiin tiskin alta esiin.
Ja ei, kyse ollut toimitusvaikeuksista silla luuri oli 3G ja ajankohta heinakuu..
Mielenkiintoni heräsi Missä kaupungissa ja missä kaupungin Sonera Kaupassa näin toimitaan??
Kyllä se iPhone 3G ainakin pirkkalan verkkokauppa.comissa on ihan muiden joukossa, eikä sitä muutenkaan ole mitenkään erityisesti korostettu. Vaikea uskoa, että tuollaisia ehtoja ylipäänsä olisi
Onhan siellä erikseen se Apple-osasto jossa yksi iphone mötköttää ylhäisessä yksinäisyydessään muiden applen tuotteiden välissä. Ehkä tämä riittää siihen että se toinen saa olla kilpailevien puhelimien vieressä?
Tilasin Soneran verkkokaupalta M16 29.9. Eilen (5.10) oli lappu tullut itellalta että mulla oli paketti odottamassa. Lapussa luki että paketti oli soneralta, mutta luulin tietenkin että oli tulossa pelkkä sim-kortti, kun jonot ovat tämän foorumin mukaan niin pitkiä.
Hain paketin, ja siinähän oli minun M16, sim kortti sekä muita soneran lappuja. Nyt pitää vaan odottaa numeronsiirtoa noin kuukauden päästä, koska oletin että mun piti odottaa paljon kauemmin.
Täytyyhän tämä olla joku erehdys, tai sitten jonot ovat mennyt sekaisin, mutta kuitenkin: M16, 6 päivää odotin.
soylentgreen kirjoitti:Tilasin Soneran verkkokaupalta M16 29.9. Eilen (5.10) oli lappu tullut itellalta että mulla oli paketti odottamassa. Lapussa luki että paketti oli soneralta, mutta luulin tietenkin että oli tulossa pelkkä sim-kortti, kun jonot ovat tämän foorumin mukaan niin pitkiä.
Hain paketin, ja siinähän oli minun M16, sim kortti sekä muita soneran lappuja. Nyt pitää vaan odottaa numeronsiirtoa noin kuukauden päästä, koska oletin että mun piti odottaa paljon kauemmin.
Täytyyhän tämä olla joku erehdys, tai sitten jonot ovat mennyt sekaisin, mutta kuitenkin: M16, 6 päivää odotin.
Ton pitäs käytännössä tarkottaa sitä, että soneran verkkokaupasta on jonot kutakuinkin purettu. Voihan päivänkakkara, kun piti mennä varaamaan se sieltä kaupasta!
Pitää varmaan itekkin tilata se sieltä verkosta...
iPhone 3G S 16GB White | Acer Predator Defender / AMD Phenom Quad-core 2,4GHz / 4GB RAM / ATI Radeon HD 4850 512 MB / 640GB HDD / BenQ G2420HD 24" Full HD | Playstation 3 |
soylentgreen kirjoitti:Tilasin Soneran verkkokaupalta M16 29.9. Eilen (5.10) oli lappu tullut itellalta että mulla oli paketti odottamassa. Lapussa luki että paketti oli soneralta, mutta luulin tietenkin että oli tulossa pelkkä sim-kortti, kun jonot ovat tämän foorumin mukaan niin pitkiä.
Onneksi olkoon vaan! Jos tätä foorumia on lukenut niin ei epäilystäkään että jonot ovat pahasti sekaisin...
Avalen kirjoitti:Ton pitäs käytännössä tarkottaa sitä, että soneran verkkokaupasta on jonot kutakuinkin purettu. Voihan päivänkakkara, kun piti mennä varaamaan se sieltä kaupasta!
Pitää varmaan itekkin tilata se sieltä verkosta...
Noo, en usko kuitenkaan, koska työkaveri on tilannut neljä viikkoa sitten verkkokaupasta, mutta ei vielä tietoakaan puhelimesta ja eiköhän noita elokuussa tilanneitakin vielä ole ilman iLuuria. Ja hommahan oikeasti pitäisi mennä niin, että oli kyse sitten kaupasta tai verkosta tilanneesta, niin puhelimet pitäisi jakaa vuorojärjestyksessä, tähänhän Sonera ei kykene, mutta hyvää kannattaa odottaa
Tänä aamuna soitin ensimmäisen kerran soneran aspaan.. Sanoivat että eilen oli tullut varastolta viimeisin tilanne ja sen mukaan viimeisin musta 32giganen, joka toimitettu, on tilattu 5.8. Eli jos tuo pitää paikkaansa, vielä on odottelua edessä
iPhone 3G S⃣ 32gb black, iPhone 4S⃣ 60gb, iPhone 5S⃣ 16gb, iPhone 6S⃣ 60gb, iPhone X 64gb
Apple Watch series2 nike+ 42mm Apple Watch series6 GPS 44mm
Macbook Pro 13", Macbook Air 13", iPad 2 16gb black, AppleTV 3rd Gen
Lepolasse kirjoitti:Tänä aamuna soitin ensimmäisen kerran soneran aspaan.. Sanoivat että eilen oli tullut varastolta viimeisin tilanne ja sen mukaan viimeisin musta 32giganen, joka toimitettu, on tilattu 5.8. Eli jos tuo pitää paikkaansa, vielä on odottelua edessä
Itse tilasin kyseisen mallin 6.8 joka tuli viime viikon torstaina. Jostain syystä aspaan soitettaessa tilauspvm oli kuitenkin aina 11.8 joten en tiedä kumpi oli sitten se virallinen pvm.
Tänään sitten soneran liikkeestä soitettiin että mun luuri ois nyt siellä varastossa, mutta koska olin jo ehtiny EILEN tehdä tilauksen verkkokaupassa nii en sitten saanut sitä puhelinta mukaan :DDDDDDD
Aspa soittaa parin kolmen tunnin päästä sitten miten se verkkokauppatilauksen peruminen etenee. Jos etenee.
En pysty millään lukemaan kaikkia aiempia viestejä, mutta mitä kanavaa siis suosittelisitte täällä kuullun pohjalta, jos tavoitteena on saalistaa valkoinen 32GB 3GS?
Tuntuu, että jotain tiettyä kautta tilanneet menevät jotenkin jonossa ohi.
Soneran verkkokauppa? Veikon Kone? Verkkokauppa.com? Joku Soneran jälleenmyyjä? Gigantti?
Ekaksi kannattaa kysella eri liikkeista, voi olla jopa hyllyssa.
Jos ei ole niin loppu riippuu ihan tuurista, voi olla etta juuri siihen liikkeeseen tulee sinulle puhelin huomenna tai vasta kahden viikon paasta..
Poistunut talta foorumilta. Saattaa joskus lueskella mutta vastaaminen hyvin epatodennakoista.
EL5 kirjoitti:
Mielenkiintoni heräsi Missä kaupungissa ja missä kaupungin Sonera Kaupassa näin toimitaan??
Tarkemmin en tieda kun en itse ollut matkassa mukana, turku-raisio linjalla oli pyorinyt..
soylentgreen kirjoitti:Nyt pitää vaan odottaa numeronsiirtoa noin kuukauden päästä, koska oletin että mun piti odottaa paljon kauemmin.
Soita asiakaspalveluun ja aikaista numeronsiirtoa. Se siirto ottaa 5 arkipäivää. Minä odottelen perjantaita...
Soittaisin jos voisin, mutta pitää vielä odottaa kunnes vanha kytkysopimus loppuu.
Jos ei joku tietäisi jonkun keinon millä pääsisi vanhasta sopimuksesta eroon nopeammin, tietysti..
Ikävä kyllä varauslistojen pituudet ovat täysin myymälästä
riippuvaisia, ja tällä hetkellä edellä listassa on neljä varaajaa,
mikäli **** ******** on oikea henkilö.
Syy miksi näin hitaasti saadaan listaa karsittua on saatavien
puhelinten määrä, parin viikon välein muutama puhelin...pitää vain
odotella. Mutta tuota listaa kun katsoo niin ei "pitäisi" enää kauan
mennä...