tervehdys.
Hypistelen tässä 3gs luuria joka on ollut alkuperäisenä 3.0 (ostomaa Thaimaa...) tässä vaiheessa luurissa oli jailbrake+unlock no kaveri sitten päivitti iTunesilla "vahingossa" 3.1 jolloin luurii huutaa unlockia. Olen kokeillut kaiken mahdollisen jopa tutustunut tähän Saurikin ohjeeseen jossa pystytetään omaan koneeseen applea emuloiva varmistuspalvelin, uusimmalla pwnage toolilla tehty custom paketti ei suostu menemään luuriin sisälle, eikä myöskään redsn0 0.8 saa mitään aikaiseksi.
Onko kellään jotain vinkkiä vai onko tässä kädessä iBrick?
3GS 3.1->3.0
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: 3gs 3.1->3.0
Viesti Kirjoittaja FunkymamaKPO »
Voithan sä sitä käyttää iPod Touchina
tai heittää sillä jotain! Mutta itse olen samassa tilanteessa ja soneran kytky on joten saan purettua sopimukseni sakkomaksulla.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Re: 3gs 3.1->3.0
Viesti Kirjoittaja Disturbbi »
Terve,Tuned kirjoitti:tervehdys.
Hypistelen tässä 3gs luuria joka on ollut alkuperäisenä 3.0 (ostomaa Thaimaa...) tässä vaiheessa luurissa oli jailbrake+unlock no kaveri sitten päivitti iTunesilla "vahingossa" 3.1 jolloin luurii huutaa unlockia. Olen kokeillut kaiken mahdollisen jopa tutustunut tähän Saurikin ohjeeseen jossa pystytetään omaan koneeseen applea emuloiva varmistuspalvelin, uusimmalla pwnage toolilla tehty custom paketti ei suostu menemään luuriin sisälle, eikä myöskään redsn0 0.8 saa mitään aikaiseksi.
Onko kellään jotain vinkkiä vai onko tässä kädessä iBrick?
Ootko kokeillu tätä ohjetta: http://www.ihackintosh.com/2009/09/how- ... 2g-3g-3gs/ tai tätä: http://www.technixupdate.com/downgrade- ... -firmware/?
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Game Center: T-eme
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Game Center: T-eme
-
Re: 3GS 3.1->3.0
Viesti Kirjoittaja Mansku »
Jos sulla on Cydiassa tai koneella tallessa ne 3.0 version ibss shsh jne. niin onnistuu, muuten ei onnistu tällä hetkellä enää mitenkään.
-
Re: 3GS 3.1->3.0
Viesti Kirjoittaja Juuba »
Mikä tuo palvelin on? Auttaako se jotenkin uuteen 3.1 softaan, joka oli puhelimessa kun sen sain?Tuned kirjoitti:tervehdys.
iMac 27"/32Gt/i7,3.4/768 SSD MBP 15"/16Gt/i7/512Gt SSD iPad Air Wi-Fi + Cellular Timecapsule 2000Gt iPhone 15 Pro Max.
-
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka