Jos jollakulla on ylimääräisenä iPhone 3G S, niin olen sen halukas ostamaan. Soneralle lukitut on ok. Tarjoukset yksityisviestillä.
-M
O: iPhone 3G S
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: iPhone 3G S
Viesti Kirjoittaja mikkoman72 »
-
Re: O: iPhone 3G S
Uppista. Saa yhä tarjota, mutta ei kannata tarjota samalla saatikka korkeammalla hinnalla kuin mitä Soneralta luurin saamikkoman72 kirjoitti:Jos jollakulla on ylimääräisenä iPhone 3G S, niin olen sen halukas ostamaan. Soneralle lukitut on ok. Tarjoukset yksityisviestillä.
-M

-
Viesti Kirjoittaja Pompelo »
Hei
Jos sinua kiinnostaa vielä lähes uusi iPhone 3gs 3.1 valkoinen 32 gb täysin ehjä ja näyttö naarmuton kuin uusi . Ollut käytössä heinä-elokuun vaihteesta
lähtien. Ostettu iTeknolta Tampereelta eli ei kytky ja takuut pelaa iTeknon kautta.
Uusia ei kuulemma saada kuin vasta joulu-tammikuulla ( Sama onko Sonera vai muu )
Itse en tätä muuten valtavan fiksua laitetta voi käyttää täyspainoisesti työssäni (kuten luulin) joten joudun vaihtamaan toiseen laitteeseen.
Jos kiinnostaa virheetön laite hintaan 800€ (uusien ei lukittujen hinta M-Technologilla n. 1250€ esim.)
Laite Alajärvellä mutta liikun kyllä ympäri Suomea jotta toimitus saattaa onnistua hyvinkin.
Voit soittaa 0400 563780 tai mailata
Jos sinua kiinnostaa vielä lähes uusi iPhone 3gs 3.1 valkoinen 32 gb täysin ehjä ja näyttö naarmuton kuin uusi . Ollut käytössä heinä-elokuun vaihteesta
lähtien. Ostettu iTeknolta Tampereelta eli ei kytky ja takuut pelaa iTeknon kautta.
Uusia ei kuulemma saada kuin vasta joulu-tammikuulla ( Sama onko Sonera vai muu )
Itse en tätä muuten valtavan fiksua laitetta voi käyttää täyspainoisesti työssäni (kuten luulin) joten joudun vaihtamaan toiseen laitteeseen.
Jos kiinnostaa virheetön laite hintaan 800€ (uusien ei lukittujen hinta M-Technologilla n. 1250€ esim.)
Laite Alajärvellä mutta liikun kyllä ympäri Suomea jotta toimitus saattaa onnistua hyvinkin.
-
Kiitos vain tarjouksesta, mutta kuten viestissäni totesin, niin minulta ei saa yhtään lisähintaa kytkyttömästä (ja takuuhuollon kannalta hankalasta) luurista. Ja niin kiire ei ole, ettenkö jaksaisi odottaa 3G:n kanssa tuonne vuodenvaihteeseenPompelo kirjoitti:Hei

Luuri yhä haussa, joten tarjotkaa sonerakytkyjä (tai muuten järkevän hintaisia), jos moinen jollakulla on ylimääräisenä.
-
Viesti Kirjoittaja Pompelo »
Sorry jos loukkasin hintapyynnöllä tunteitasi mutta jos olen ymmärtänyt niin kytkytön Soneralta ostettu laite maksaa enemmän kuin mitä minä pyysin, mutta
asia ymmärretty ja pidän laitteen itsellä ja kaupittelu loppui tähän, koska en sitä rahantarpeessa edes kaupitellut.
asia ymmärretty ja pidän laitteen itsellä ja kaupittelu loppui tähän, koska en sitä rahantarpeessa edes kaupitellut.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ostetaan iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka