laitteena: 32giganen valkonen 3GS 3.0.1 softalla sisässä redsnow:lla vedetty jb ja sitten ultrasnow:lla tehty unlock. liittymänä saunalahti
Ongelma sellainen, että nyt heti kun jokin ohjelma lataa edes sekunnin jotain netistä, niin verkot katoo, ja ei tuu takas ilman puhelimen buuttia.
Koitin myös poistaa ultrasnow:n ja soneran kortilla, mut sama homma.
Lisäksi koitin uusiksi ton saunalahden ipcc:n pistää eikä vaikutusta, sit koitin redsnowlla vetää firmiksen uusiksi, mutta se ei "nollannutkaan" luuria, vaan sinne jäi kaikki softat jne.
Eli onko jokin keino millä sais ton toimimaan ja jos ei, niin pystyykö mitenkään enää vetämään alusta tuota 3.0.1 softaa luuriin, tai pystyykö päivittämään 3.1:een niin että on mahdollisuus unlockkiin?
Jos jotain ohjeita ois kohta kohdalta niin hyvä ois, jos ois oma luuri ni ei haittais vaik tulis lukot ja kaik ku on itel sonera, mutta ku vaimolla on saunalahti, niin en uskalla mitään sörkkiä ilman et varmasti saa ton kuntoon...
3GS+saunalahti, kadottaa jatkuvasti verkot+tilttaa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
3GS+saunalahti, kadottaa jatkuvasti verkot+tilttaa
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
Re: 3GS+saunalahti, kadottaa jatkuvasti verkot+tilttaa
Laitoin apn:n pieleen ja ongelma tuntui poistuvan eilen illalla, mut nyt vaimo on reissussa ja vaikka apn on pielessä ja puhelin ei käytä nettiä, niin verkot kadottaa kuulema edelleen..
mitä ihmettä voin tehdä?
mitä ihmettä voin tehdä?
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
vedin nyt sit pwnagella 3.1:n sisään ja nyt ei toimi edelleenkään edes soneran kortilla.
puhelimen käynnistyttyä tulee täydet palkit ja 3G teksti, mut ei operaattori tekstiä ollenkaan. Heti kun pistää esim cydian päälle, että luuri ottaa yhteyden nettiin niin verkko katoaa, eikä ilman buuttia saa takas vaikka lentokonetilaa esim renkkaa ees taas
puhelimen käynnistyttyä tulee täydet palkit ja 3G teksti, mut ei operaattori tekstiä ollenkaan. Heti kun pistää esim cydian päälle, että luuri ottaa yhteyden nettiin niin verkko katoaa, eikä ilman buuttia saa takas vaikka lentokonetilaa esim renkkaa ees taas
-
Viesti Kirjoittaja Holomo »
Todella mystinen homma. Minulla on 3GS (jailbreak + unlock) 3.0.1 ja saunalahden laajakaistaliittymä. Hyvin pelaa kaikki.
Mulla tulee mieleen ongelma rautapuolella, mutta olen ollut luuloillani ennenkin väärässä. Toimivatko puhelut normaalisti 3.0.1:n ollessa sisällä? Entäs wifi-yhteys? Toivottavasti saat puhelimesi toimimaan pian!
Mulla tulee mieleen ongelma rautapuolella, mutta olen ollut luuloillani ennenkin väärässä. Toimivatko puhelut normaalisti 3.0.1:n ollessa sisällä? Entäs wifi-yhteys? Toivottavasti saat puhelimesi toimimaan pian!
-
Puhelut toimii, rautavika tuli mieleen.
Saunis lähti siirtyy tarjousten myötä tf:lle, nyt vedän itunesista orkkis 3.1n sisään ja koitan, jos ei toimi ni huoltoon.
Harmittaa ettei sit saa moniajoa
Saunis lähti siirtyy tarjousten myötä tf:lle, nyt vedän itunesista orkkis 3.1n sisään ja koitan, jos ei toimi ni huoltoon.
Harmittaa ettei sit saa moniajoa

-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
Saahan sille jos sulla on tällä hetkellä jailbreakki ja vanha versio.
edit: nvm, jos huoltoon menee niin takaisin saatuun ei ehkä saakaan.
-
Olen nyt siis tehnyt kaiken mahdollisen ja lopulta vetänyt 3.1 pwnagella sisään...mikään ei auta.Mansku kirjoitti:Saahan sille jos sulla on tällä hetkellä jailbreakki ja vanha versio.
joten nyt lataan 3.1:stä suoraan itunesista, niin eikös se silloin päivitä modeemin firmiksenkin ja silloin ei enää pysty jailbreikkaamaan?
Jos ei toimi tolla orkkis 3.1:lläkään niin sit vien huoltoon...
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
modeemin firmis vaikuttaa vain unlockkiin ei jailbreak
mulla on 3.1 3GS jailbreakkatuna ja uusin modeemin firmis, moniajot ja kaikki asennettuna
mulla on 3.1 3GS jailbreakkatuna ja uusin modeemin firmis, moniajot ja kaikki asennettuna
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka