Kansioihin ei voi, mutta itse ainakin järjestelen omani laji per sivu.JetMet kirjoitti:VOIKO LUODA KANSIOITA IPHONEEN? nyt on niin paljon erisorttisia ohjelmia että haluaisin niitä järjestellä johonkin kansioon, onko mahollista??
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja birdie1 »
Mä olen ihan jumissa. Päätin kokeilla iLuurissani voiceoveria, mutta nyt fiksuna en osaa scrollata ruutua mihinkään suuntaan. Alkaa sapettaa, kun en pysty laittamaan voiceoveria poiskaan tietysti, kun en osaa scrollausta. Hyvä minä.
Toivottavasti joku osaa auttaa.

iPad 16 Gt Wi-Fi Black
iMac 21,5" 2,5 GHz : 500 GB : 4 GB
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja puerco »
Ennen muistaakseni näkyi suoraan kun liitti puhelimen koneeseen niin resurssienhallinnan kautta kuvat luurissa..
mutta enää ei näy koko luuria.
hmm.. Tunesillä näkyy mutta sieltä ei saa kun valittua kansion joka synkkautuu luuriinpäin.. Miten toiseen suuntaan?
( Macbook Pro 13"M1 )
-
Viesti Kirjoittaja birdie1 »
Jep, kolme siihen tarvittiin, oikein paljon kiitoksia tästä. Taas sujuu meiningitkallekilponen kirjoitti:Taisi vaatia kaksi sormea kun se on kytkettynä päälle. Vai olisiko peräti kolme?

iPad 16 Gt Wi-Fi Black
iMac 21,5" 2,5 GHz : 500 GB : 4 GB
-
Viesti Kirjoittaja Black Hawk »
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei toimi.Black Hawk kirjoitti:oliko videokuvan ottaminen vain 3gs:n ominaisuus? eli 3g os3.1 ei toimisi?
Jailbreakilla saa jotain 11 fps postimerkkivideota otettua kyllä silläkin.
-
Viesti Kirjoittaja Terpower »
Mulla siis softa 3.0.1 ja Jailbreikattu ja unlockattu versio. Siis 32g GS
-
Viesti Kirjoittaja oxyd »
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Kylläoxyd kirjoitti:Meneeks tohon ifååniin normaalit 3,5mm nappikuulokkeet?
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Meneeoxyd kirjoitti:Meneeks tohon ifååniin normaalit 3,5mm nappikuulokkeet?
-
Viesti Kirjoittaja Noikul »
ostin Iphone 3g käytettynä. Ennen ostamista ei käynyt mielessäkään, että voisi olla joku malli, jota ei voi unlockata. Tämä kuitenkin oli päivitetty versio 3.1, jota ei ilmeisesti voi avata operaattorivapaaksi. "Tyhmä" kysymys kuuluukin: toimiiko unlockaamaton Iphone 3g 3.1 millä tahansa Soneran/Telefinlandin liittymällä. Eli voinko vain käydä muuttamassa liittymäni Soneraksi ja homma pelittää?
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Jos kyseessä on suomalainen sonera-iphone, niin sitten kelpaa soneran ja telefinlandin simmit.Noikul kirjoitti:Hei,
ostin Iphone 3g käytettynä. Ennen ostamista ei käynyt mielessäkään, että voisi olla joku malli, jota ei voi unlockata. Tämä kuitenkin oli päivitetty versio 3.1, jota ei ilmeisesti voi avata operaattorivapaaksi. "Tyhmä" kysymys kuuluukin: toimiiko unlockaamaton Iphone 3g 3.1 millä tahansa Soneran/Telefinlandin liittymällä. Eli voinko vain käydä muuttamassa liittymäni Soneraksi ja homma pelittää?
-
Viesti Kirjoittaja disko »
Ei auttanut... Muita ehdotuksia? Artisteja tai albumeita selatessa biisit kyllä näkyvät oikeassa järjestyksessä vaan eivät soittolistojen kautta avattaessa.McPekkis kirjoitti:Ne pitää erikseen kopioida iTunesissa toistojärjestykseen. Kilkkase hiiren kakkospainiketta soittolistan päällä ja anna komento "Kopioi toistojärjestykseen". Sen jälkeen päivitä iPhone.disko kirjoitti:Miten siis saisin iPhonen iPodissa soittolistojen alta raidat samaan järjestykseen kuin ne ovat MBP:ni iTunesissa?
iPhone 4G
-
Viesti Kirjoittaja Hasseko »
Onko todella, ettei täältä löydy tietäjää, joka osaisi ongelmassani auttaa.Hasseko kirjoitti:Onko kellään ehdotusta? Pitäisikö ajaa joku softa uudestaan? Itseasiassa, kun ostin tämän, oletin, että mun täytyy jailbreikata mutta eipä tarvinnutkaan. Syystä, tai toisesta unlockkasin (kun en taaskaan ymmärtänyt, olisiko puhelimeni jopa toiminut heti elisan kortilla) unlockkauksessa se herjasi jotain, mitä en ymmärtänyt. Puhelin on muutoin toiminut normaalisti.t_makela kirjoitti:Ainakin mun 3Gs:llä jokaisesta numerosta saapuvat puhelut (numero/nimi ja kuva) näkyvät niin kauan kunnes siihen vastaa. Jotain häikkää siis tuossa sun luurin softassa on.Hasseko kirjoitti:Osaisiko joku selittää, miksi mun 3Gs soidessaan näyttää joidenkin soittajien numeron ja kuvan vain hetkellisesti ja toiset soittajat saattavat näkyä kokoajan? (Shanghaista ostettu, eikä tarvinnut muuta, kuin unlockata, muutoin toimii erinomaisesti).
Uskallanko päivittää? nyt puhelimessani on 3.0.
-
Viesti Kirjoittaja flaikku »
Power Mac G5 Dual 2.0
iPhone 3GS 16Gb White
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Kun ei tiedä onko tuo sinun puhelimesi tehdas lukitsematon vai ei. Hong Kong versiot ovat.Hasseko kirjoitti:Onko todella, ettei täältä löydy tietäjää, joka osaisi ongelmassani auttaa.Hasseko kirjoitti:Onko kellään ehdotusta? Pitäisikö ajaa joku softa uudestaan? Itseasiassa, kun ostin tämän, oletin, että mun täytyy jailbreikata mutta eipä tarvinnutkaan. Syystä, tai toisesta unlockkasin (kun en taaskaan ymmärtänyt, olisiko puhelimeni jopa toiminut heti elisan kortilla) unlockkauksessa se herjasi jotain, mitä en ymmärtänyt. Puhelin on muutoin toiminut normaalisti.t_makela kirjoitti:Ainakin mun 3Gs:llä jokaisesta numerosta saapuvat puhelut (numero/nimi ja kuva) näkyvät niin kauan kunnes siihen vastaa. Jotain häikkää siis tuossa sun luurin softassa on.Hasseko kirjoitti:Osaisiko joku selittää, miksi mun 3Gs soidessaan näyttää joidenkin soittajien numeron ja kuvan vain hetkellisesti ja toiset soittajat saattavat näkyä kokoajan? (Shanghaista ostettu, eikä tarvinnut muuta, kuin unlockata, muutoin toimii erinomaisesti).
Uskallanko päivittää? nyt puhelimessani on 3.0.
Jos ei ole, niin suora iTunes 3.1 päivitys/palautus lukitsee sen siten, ettei siihen ole lääkettä. Voit vain ajaa 3.1 version iTunesin kautta. Jos se on paennut vankilasta aikaisemmin, niin Pwnage Tool 3.13 toimii 3.1 versiossa - ja iLuuri pysyy karkuteillä.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Oletko kokeillut iPhotolla?flaikku kirjoitti:Mites noi 3GS:llä kuvatut videot saa siirrettyä koneelle ? Ei tunnu mulla onnistuvan mitenkään...
-
onko keinoa laittaa jotain iPhone ohjelmaa taustalle pyörimään iPod app:in tavalla?
(pikahaulla en löytänyt vastausta

-
Viesti Kirjoittaja legace »
Jailbreikin kautta (Backgrounder) ainoastaan onnistuu..Black Hawk kirjoitti:Kysästään nyt vielä yksi tyhmä kysymys:
onko keinoa laittaa jotain iPhone ohjelmaa taustalle pyörimään iPod app:in tavalla?
(pikahaulla en löytänyt vastausta)
-
Viesti Kirjoittaja projector »
legace kirjoitti:Jailbreikin kautta (Backgrounder) ainoastaan onnistuu..Black Hawk kirjoitti:Kysästään nyt vielä yksi tyhmä kysymys:
(pikahaulla en löytänyt vastausta)
Ja kylkeen ohjelma nimeltä kirikae, mahdollistaa avonaisten ohjelmien välillä hyppelemisen

TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
eli kun olen kertaalleen ostanut biisin iTunesista puhelimella ja jostain syystä (tehdasasetusten palautuksesta eikä backuppia) tahdon sen ladata takaisin, miksi se pitää maksaa uudelleen? Toki pitäähän cd levykin ostaa uusiksi jos se hajoaa mutta luulis että iTunesissa on samankaltainen tunnustus systeemi kuin appstoressa, eli kertaalleen maksettuja ei tarvi maksaa uudelleen
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
Liittyi ainakin joskus levy-yhtiöiden p*seilyyn ettei saa ladata ilmaiseksi loputtomasti, ja haluavat rahastaa kaikesta. Tuosta lukee ehdoissa ja muissa, että musiikki pitää varmistaa itse.Black Hawk kirjoitti:Puuh... Mullahan näitä kysymyksiä riittää
eli kun olen kertaalleen ostanut biisin iTunesista puhelimella ja jostain syystä (tehdasasetusten palautuksesta eikä backuppia) tahdon sen ladata takaisin, miksi se pitää maksaa uudelleen? Toki pitäähän cd levykin ostaa uusiksi jos se hajoaa mutta luulis että iTunesissa on samankaltainen tunnustus systeemi kuin appstoressa, eli kertaalleen maksettuja ei tarvi maksaa uudelleen
-
Viesti Kirjoittaja bOd »
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei se puhelinta tyhjää.bOd kirjoitti:Mites, poistaako päivittäminen puhelimesta musiikit jos rämpsäytän siihen nyt tuon 3.1.2-päivityksen? Musiikkini ei ole tällä koneella millä päivitys pitäisi laittaa (tiedostot ulkosella kovalevyllä joka ei nyt mukana).
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka