Kaverilla on iMac 17" G5, Express, ADSL Soneralta. Ongelma on se, että enää emme saa puhechattia auki. Mun yhteyden muiden kanssa toimii.
MIkähän mahtaa olla ongelma. Mitään ei kuulemma ole muutettu sen jälkeen kun viimeksi puhuimme.
iChat bugaa
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
iChat bugaa
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Re: iChat bugaa
Viesti Kirjoittaja masa »
Olisko palomuuri mennyt kiinni ohjelmiston päivityksessä..
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Ei kai palomuurin pitäisi iChattiin vaikuttaa muuten kuin RendezVousiin?masa kirjoitti:Olisko palomuuri mennyt kiinni ohjelmiston päivityksessä..
Mut mullakin on iChat -kysymys : Mitä se meinaa kun esim. pastettaa jonkun kuvan iChattiin niin tulee ilmoitus "Suora pikaviesti-istunto alkanut" (tai jotain tuon tapaista) ja sitten jossain vaiheessa tulee "Olet poistunut chatista" (tai jotain) vaikka yhteys on edelleen olemassa ja vihreä online-valo palaa?
3-6-9
-
Viesti Kirjoittaja Rahina »
Voisiko tähän vaikuttaa jotenkin mystisesti se että Sonera kuulemma on tukkinut joitain portteja? (en ole löytänyt tähän varmistusta mistään)MacFinn kirjoitti:Kaverilla on iMac 17" G5, Express, ADSL Soneralta. Ongelma on se, että enää emme saa puhechattia auki. Mun yhteyden muiden kanssa toimii.
MIkähän mahtaa olla ongelma. Mitään ei kuulemma ole muutettu sen jälkeen kun viimeksi puhuimme.
"One of the realities of working with computers is that things fail."
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Ekalla googlauksella jossain sanottiin että Aim käyttää portteja: 5190 TCP and UDP.
Joskus aikaa piti omasta palomuurista avata nuo portit. Hyvinkin voisi olla joko käyttäjien tai Soneran portteja kiinni. Mitähän se Soneran asiakaspalvelu vastaisi?
Joskus aikaa piti omasta palomuurista avata nuo portit. Hyvinkin voisi olla joko käyttäjien tai Soneran portteja kiinni. Mitähän se Soneran asiakaspalvelu vastaisi?
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Milläs selität sen, että Pete pystyy chattaan mun kans kun olen kotona. Ja kenen kanssa vaan, paitsi minun, kun olen työssä. Ja minä pystyn chattaan kaikkien muiden kans paitsi Peten kun oon töissä.
Ei Sonerallakaan ole MacFinn porttia joka olis töihin kiinni ja kotio auki. Eikä sen puoleen DNA:llakaan.
Ei Sonerallakaan ole MacFinn porttia joka olis töihin kiinni ja kotio auki. Eikä sen puoleen DNA:llakaan.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Itellä on semmonen ongelma, etten pysty sendimään MSN:ssä filejä kahdelle kaverille. Muille onnistuu.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka