Halvemmat MacBookit?
-
Halvemmat MacBookit?
Viesti Kirjoittaja Avalen »
-
Re: Halvemmat MacBookit?
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
-
Viesti Kirjoittaja acric »
Tottahan toki apple sen pistää, ja sitten se onkin seuraavalla mantereen ylittävällä reissulla kaupat.Matti Niemelä kirjoitti:Mutta kyllä minä sanon, vaikkei asia suoraan minua kosketakkaan, notta jos apple ei pistä uuteen valkoiseen mäkbuukkiin multitouchia niin ovat kyllä aikamoisia.. nojoo, jossen jatka enempää.
-
Viesti Kirjoittaja ef0p »
Eikös SL:n mukana tullut jo jotain parannuksia tuohon white MB:n padiin?Matti Niemelä kirjoitti:Mutta kyllä minä sanon, vaikkei asia suoraan minua kosketakkaan, notta jos apple ei pistä uuteen valkoiseen mäkbuukkiin multitouchia niin ovat kyllä aikamoisia.. nojoo, jossen jatka enempää.
Esim. pyyhkäisy tai jotain... Siinä käsityksessä itse olen ainakin elännyt.
Heh, meillä on white MB taloudessa ja SL levyt löytyy, mutta eipä ole tullut asennettua. :/
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Ei tullut valkoiseen. Tuli 2008 alkuvuodesta julkistettuihin Pro- ja Air-kannettaviin.ef0p kirjoitti:Eikös SL:n mukana tullut jo jotain parannuksia tuohon white MB:n padiin?Matti Niemelä kirjoitti:Mutta kyllä minä sanon, vaikkei asia suoraan minua kosketakkaan, notta jos apple ei pistä uuteen valkoiseen mäkbuukkiin multitouchia niin ovat kyllä aikamoisia.. nojoo, jossen jatka enempää.
Esim. pyyhkäisy tai jotain... Siinä käsityksessä itse olen ainakin elännyt.
Heh, meillä on white MB taloudessa ja SL levyt löytyy, mutta eipä ole tullut asennettua. :/
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
.... että tuskinpa.
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
Valitettavasti vaan jotenkin tuntuu, että Apple yrittää tänä päivänä ratsastaa omalla nimellään ja tekee laitteet siellä, missä se halvimmalla vaan on mahdollista (ei siinä, niin itsekin tekisin. Harmi vaan, että laatu tuppaa nykyisin kärsimään..)NeliX4 kirjoitti:Onhan toi nykyinen 800-900 € hinta ihan riittävän halpa ja sellasen saa ostettua jos sen haluaa. Halvempi hinta saattaisi johtaa jopa niihin markettikoneisiin sekoittamiseen. Myöskin kauppiaan kate noissa on niin pieni, että oikeasti konetta saa ihan kunnon rahalla verrattuna 449€ Kitymarket Akereihin.
.... että tuskinpa.
Toisin sanoen: laadullisesti ja sisällöllisesti enemmän ja vähemmän identtinen kone maksaa toisella käyttiksellä melkoisen paljon vähemmän kuin vastaava Apple..
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Minä köyhä en saa, pitkään oon halunnu omppukonetta, mutta en vaan oo saanu tarpeeks rahaa kasaan.NeliX4 kirjoitti:Onhan toi nykyinen 800-900 € hinta ihan riittävän halpa ja sellasen saa ostettua jos sen haluaa.
-
Viesti Kirjoittaja morpp »
Tässäpä uutinen, jossa mainintaa ko. asian tiimoilta.Avalen kirjoitti:Mitä mieltä olette huhuista joiden mukaan Apple olisi julkaisemassa uusia halvennettuja Macbookkeja ja iMaccejä?
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/19738.cfm
-
Juurihan tämän ko. jutun takia tämän palstan tänne kirjoitin.morpp kirjoitti:Tässäpä uutinen, jossa mainintaa ko. asian tiimoilta.Avalen kirjoitti:Mitä mieltä olette huhuista joiden mukaan Apple olisi julkaisemassa uusia halvennettuja Macbookkeja ja iMaccejä?
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/19738.cfm
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Ajatustenluvullako ajattelit että joku tietää minkä perusteella kirjoittelit?Avalen kirjoitti: Juurihan tämän ko. jutun takia tämän palstan tänne kirjoitin.

Et meinaan mitään linkkiä itse laittanut, etkä lähteestä maininnut.
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tykkään. Kivoja huhuja.Avalen kirjoitti:Mitä mieltä olette huhuista joiden mukaan Apple olisi julkaisemassa uusia halvennettuja Macbookkeja ja iMaccejä?
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Myönnän, etten laittanut, (hyi minä) mutta tässä on minun lähteeni: http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article334278.ecepnp kirjoitti:Ajatustenluvullako ajattelit että joku tietää minkä perusteella kirjoittelit?Avalen kirjoitti: Juurihan tämän ko. jutun takia tämän palstan tänne kirjoitin.
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Kovin tutunoloinen mokkula-aiheinen anti-SL-kommentti tuon artikkelin alla eikä liity mitenkään huhuttuihin uusin macceihin.Avalen kirjoitti:Myönnän, etten laittanut, (hyi minä) mutta tässä on minun lähteeni: http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article334278.ecepnp kirjoitti:Ajatustenluvullako ajattelit että joku tietää minkä perusteella kirjoittelit?Avalen kirjoitti: Juurihan tämän ko. jutun takia tämän palstan tänne kirjoitin.
-
Viesti Kirjoittaja rocksamuli »
Ei kai uusissa MacBookeissa ei ole mitään "800-900" hintaa. (http://www.apple.com/fi/macbook/)NeliX4 kirjoitti:Onhan toi nykyinen 800-900 € hinta ihan riittävän halpa ja sellasen saa ostettua jos sen haluaa. Halvempi hinta saattaisi johtaa jopa niihin markettikoneisiin sekoittamiseen. Myöskin kauppiaan kate noissa on niin pieni, että oikeasti konetta saa ihan kunnon rahalla verrattuna 449€ Kitymarket Akereihin.
Poistuvia mallejahan saa tietysti halvemmalla, ja hulluilla päivilläkin näytti olevan tämä halvin malli tarjouksessa. Satunnaista tuo lienee kuitenkin.
Tämä kirjoitus siksi, etten mitenkään vähättelisi tuota hinnan vaikutusta macin ostoon. Minullekin tuo n. 900 euroa tuntui aika lailla maksimisummalta uudesta kannettavasta - ja mäkkimaailmassa sillä sain tämän "opiskelijan" macbookin (ostin kesällä nimenomaan poistuvan mallin).
-
En tunne ketään, joka olisi omasta perus mäkbuukistaan yli 900€ maksanut.rocksamuli kirjoitti:Ei kai uusissa MacBookeissa ei ole mitään "800-900" hintaa. (http://www.apple.com/fi/macbook/)NeliX4 kirjoitti:Onhan toi nykyinen 800-900 € hinta ihan riittävän halpa ja sellasen saa ostettua jos sen haluaa. Halvempi hinta saattaisi johtaa jopa niihin markettikoneisiin sekoittamiseen. Myöskin kauppiaan kate noissa on niin pieni, että oikeasti konetta saa ihan kunnon rahalla verrattuna 449€ Kitymarket Akereihin.
Poistuvia mallejahan saa tietysti halvemmalla, ja hulluilla päivilläkin näytti olevan tämä halvin malli tarjouksessa. Satunnaista tuo lienee kuitenkin.
Tämä kirjoitus siksi, etten mitenkään vähättelisi tuota hinnan vaikutusta macin ostoon. Minullekin tuo n. 900 euroa tuntui aika lailla maksimisummalta uudesta kannettavasta - ja mäkkimaailmassa sillä sain tämän "opiskelijan" macbookin (ostin kesällä nimenomaan poistuvan mallin).
-
Jos ei ole opiskelija ja haluaa ostaa MB:n uutena, mistä sen saa alle 900€? Apple Storessa se on ainakin 49€ yli...NeliX4 kirjoitti:En tunne ketään, joka olisi omasta perus mäkbuukistaan yli 900€ maksanut.

-
Ei tarvii mikään ruudinkeksijä olla, ettei aina kannata A-Storesta ostaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kelpo »
-
Jaaha. Ja ihan oikeasti meinasit tuon 3v-taaperolle antaa?Kelpo kirjoitti:Kipaisin eilen Stokkalle Hulluille päiville viime tingassa viiden jälkeen. Ihan oli tarkoitus katella kuteita, kunnes vaimo soitti ja kehotti ostamaan kolmevuotiaallemme Muumi-läppärin, joka oli tarjouksessa. Muumikone oli myyty loppuun, mutta eksyin elektroniikkaosastolle, jossa oli yksi MacBook jäljellä. HInta oli 860 e. Kysäisin viimeisen kappaleen hintaa ohimennen ja lupasivat 10 pinnan alen. Vähän aikaa juteltuani myyjän kanssa kuulin itseni sanovan: "Pannaan pakettiin". Hinta oli siis 774 e. Kävelin ulos Stokkalta hämmentyneenä uuden "muumikoneeni" kanssa ja olo oli kuin Sulo Vilenillä, ostin ku halvalla sain. Onkos joku saanut halvemmalla?

-
Viesti Kirjoittaja rocksamuli »
Kuvittelenko vain, vai onko tässä vähän ajan sisällä ruvennut mäkkejä saamaan paremmin erilaisina tarjouksina? Tarkoitan nyt esim. tuota Gigantin hintaa. Silloin kun ostin omaa konettani n. puoli vuotta sitten, minkäänlaisia eroja samojen koneiden hinnoissa en surffaamalla löytänyt. Tai sitten tutkin asioita liian lyhyen aikaa, ja vain silloin sattui olemaan täysi hintakonsensus. Tiedä häntä.NeliX4 kirjoitti:Stockmannilta? Sistolta? Gigantista? http://www.gigantti.fi/product/tietokon ... lt-macbook
Ei tarvii mikään ruudinkeksijä olla, ettei aina kannata A-Storesta ostaa.
-
Et. Kyllä.rocksamuli kirjoitti: Kuvittelenko vain, vai onko tässä vähän ajan sisällä ruvennut mäkkejä saamaan paremmin erilaisina tarjouksina?
-
Minkähän ihmeen takia ne myi viimeisen koneen pilkkahintaan, kun se olis muutenkin varmaan mennyt kaupaksi...? Ei tässä voi kuin onnitella, teit kyllä mahtavan diilin.Kelpo kirjoitti:Kipaisin eilen Stokkalle Hulluille päiville viime tingassa viiden jälkeen. Ihan oli tarkoitus katella kuteita, kunnes vaimo soitti ja kehotti ostamaan kolmevuotiaallemme Muumi-läppärin, joka oli tarjouksessa. Muumikone oli myyty loppuun, mutta eksyin elektroniikkaosastolle, jossa oli yksi MacBook jäljellä. HInta oli 860 e. Kysäisin viimeisen kappaleen hintaa ohimennen ja lupasivat 10 pinnan alen. Vähän aikaa juteltuani myyjän kanssa kuulin itseni sanovan: "Pannaan pakettiin". Hinta oli siis 774 e. Kävelin ulos Stokkalta hämmentyneenä uuden "muumikoneeni" kanssa ja olo oli kuin Sulo Vilenillä, ostin ku halvalla sain. Onkos joku saanut halvemmalla?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka